Szukaj

Raporty zużycia paliwa Dodge Caravan V

Podsumowanie 70 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Dodge Caravan V
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,0
65,85 zł
33
13,7
82,48 zł
3
10,3
61,78 zł
7
12,9
77,44 zł
15
10,8
64,87 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Dodge Caravan V
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
15,8
49,39 zł
1
12,0
37,51 zł
1
14,1
44,07 zł
1
13,2
41,22 zł
7

Zużycie paliwa Dodge Caravan V – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (70)

11,2
Dodge Caravan V
Grand Caravan 3.3 178KM 131kW
11,2
Dodge Caravan V
Grand Caravan 3.8 215KM 158kW
11,0
Dodge Caravan V
Grand Caravan 3.8 215KM 158kW
12,2
Dodge Caravan V
Grand Caravan 3.8 215KM 158kW
10,8
Dodge Caravan V
Grand Caravan 3.8 215KM 158kW
10,8
Dodge Caravan V
Grand Caravan 3.8 215KM 158kW
10,6
Dodge Caravan V
Grand Caravan 3.8 215KM 158kW
10,7
Dodge Caravan V
Minivan 3.8 LE 218KM 160kW
13,1
Dodge Caravan V
Grand Caravan 4.0 240KM 177kW
Na stronie jest błąd, ten silnik ma 251KM przy 6000 obr./min. Spalanie na trasie do 110km/h jest naprawde niewiarygodnie niskie, zwlaszcza, ze on ciagnie w zasadzie na kazdym biegu. Jednak w trakcie aktualnej zimy (grudzien 2010), gdy drogi byly nieodsniezone, gololedz, odpalanie silnika 10min przed wyjazdem i podgrzewanie wszystkich 4 foteli, spalanie siegnelo 17 L/100km. Ale to i tak tyle, ile Durango 5.7 w lato przy delikatnej jezdzie. W porownaniu z silnikiem 3.8L (o mocy 197KM - blad na stronie) 4.0 jest duzo elastyczniejszy, lepiej brzmi i bezpieczniejszy na drodze. (rozpedza sie niewiele wolniej od Durango z HEMI, a roznica 90KM!!) Wszystko dzieki "dziwnie" dzialajacej nowej 6-cio biegowej skrzyni. Nie za bardzo rozumiem dzialania, a w zasadzie sposobu zmiany pierwszych trzech biegów. Te trzy biegi są bardzo krotkie i pozwalaja na jak najszybsze rozpedzenie do 100km/h, jednak zmiana tych biegow odbywa sie bardzo... drastycznie - jak w manualu. Czuc silna przerwe przy kazdej zmianie i mocne kopniecie mocy. Bywa tak, ze ESP sie jeszcze zaswieci wlaczajac 3. bieg. Pozostale 3 biegi wchodza wrecz cudownie gladko. Podsumowując, silnik 4.0L to najlepszy wybór - 3.8L za slaby do ciagniecia 2 ton (jezdzilem - typowy cruiser), to o 3.3L nie wspomne. A co do europejskiego diesla. Jak ktos lubi slyszec, jak pod maska halasuje "mucha w kasku", smierdzi, trzesie, nie brzmi i nie jedzie, ale mniej pali, to nie ma problemu. :)
11,0
Dodge Caravan V
Grand Caravan 3.8 215KM 158kW
Dodge Caravan V