Szukaj

Najnowsze raporty Dodge

31,3
Dodge Ram III
Pick Up 5.7 345KM 254kW
Po pierwsze,szkoda,że nie ma rozdziału na podmodele,ponieważ np. 2500 HD jak mój drastycznie różni się szczegółami konstrukcyjnymi od 1500. Tu są 2 sztywne mosty,z przodu owszem - MCperson,ale z tyłu to resory piórowe i amortyzator. Mój ma 3" liftu I koła AT w odpowiedniku 35". Skrzynia to 545RFE - 5 biegów z nadbiegiem. Realne spalanie tej konfiguracji pod moją nogą to przedział 22 (oszczędna trasa,bez nagłego wyprzedzania i przekraczania max 100 km/h) do 50 (jak zaczynam się wściekać na imprezie charytatywnej etc.) LPG na 100 km.
13,5
Dodge Caravan V
Grand Caravan Facelifting 3.6 VVT 283KM 208kW
Silnik jest dość duży jak na nasze warunki 3,6 283KM automat , musi łyknąc paliwka . Po mieście samochód pali około 14, 14,5 przy spokojnej jeździe chamowaniu silnikiem ( dojazdy doświateł bez gazu itd.) Jak mu depniesz to zaczyna chłeptać jak mi się spieszyło to 15-16 pokazywał ekonomizer. Generalnie nie obserwuję ile pali bo by człowiek nic innego nie robił tylko patrzył na wskaźnik. Jak bedziesz spokojny to te 14 benzyny spali, Na trasie jeszcze nie wiem ale myślę ze jadąć w nocy koło 2000 obrotów na min to powinien max 12 łykać. Zobaczymy po wakacjach.
11,6
Dodge Charger VII
Sedan 6.4 HEMI V8 492KM 362kW
Mam ten samochód od ponad roku. Trzeba nauczyć się nim jeździć. Przy technice pędzel do skrzyżowania i hamulec to spalanie będzie z księżyca - przy normalnej jeździe w miarę normalne. Przy jeździe "przepisowej" na autostradzie bądź "S"-ce ostatni średni wynik mam 10,7 (1000 km po autostradzie i jakieś 150-200 po mieście) i to przy ponad godzinie w korku. Drogi krajowe na trasie- w granicach 9 (sama trasa). Oczywiście jak uruchomi się fantazja to spalanie dochodzi do 35 :-) - kto co lubi. Jeden musi zapierdzielać - i wtedy czuje się królem innemu wystarczy świadomość, że po horyzont nie ma nikogo mocniejszego i szybszego :-)
8,5
Dodge Journey
Terenowy 2.0 CRD 140KM 103kW
Jak na pojemność auta i 7 miejsc całkiem rozsądne spalanie. Niestety silnik to po prostu stary VW na pompowtryskiwaczach więc jest dość głośny (choć wnętrze jest dość dobrze wyciszone jak na takiego klekota) i nieco za słaby do tego samochodu. Skrzynia to powershift (Getrag DCT450) stosowany w Volvo i Fordach. Napęd przedni w tak ciężkim samochodzie to pomyłka, potrafi mieć problemy z ruszeniem na nowych oponach nawet na podmokłej śliskiej trawie. Zimą regularnie się zakopuje i ma problemy na ruszeniem nawet w niezbyt głębokim śniegu . Najskuteczniej z takich problematycznych miejsc wyjeżdżać tyłem. Auto woła o napęd tylny lub 4x4. Generalnie to, co do tego amerykańskiego auta dodali europejczycy (silnik CRD i skrzynia powershift) było błedem. Najlepiej kupowac wersję benzynową 3.6 Pentastar 4x4 (do której wprawdzie możńa zamontowac LPG ale z bardzo małym zbiornikiem).
18,7
Dodge Challenger III
Coupe 5.7 V8 HEMI 377KM 277kW
Jazda w mieście to spalanie 22-30 litrow LPG. Jezdze tak ze najpierw 15 min jade w korku, potem gdy zrobi sie 2pasmowka to cisne go tak ze jedzie bokiem. Potem znowu korem, potem znowu go cisnę. Po to kupilem taki woz. Gdybym chcial jezdzic oszczednie to kupilbym skode fabie. Spalanie na trasie 200km przy tempomacie.ustawionym na 110km to.13.5L Ponizej tej wartosci nigdy nie zszedłem. Spalanie w cyklu mieszanym to 20L Instalacja koszt 5800zl Benzyny pali bardzo malo gdyz 8cylindrowiec rozgrzewa sie w ciagu 30 sekund. Nawet w zimie, nawet po nocy. Auto fajne. Silnim 5.7 optimum. Spalanie w przeliczeniu na zlotowki niewiele wieksze niz w dieslu
10,5
Dodge Charger VII
Sedan 3.6 V6 296KM 218kW
Autostrada 140km/h- 10l,powyzej 140 rosnie ponad ,ale 13l to juz trzeba sie postarac, ekspresówka/krajowa 220km 50/50% - 8.5l, miasto dynamicznie/korki ponad 13l, "normalnie" miasto -12l, krótkie odcinki na zimnym silniku -ponad 15l.
9,8
Dodge Charger VII
Sedan 3.6 V6 296KM 218kW
Przebieg 50-60k, opony Vredestein Ultrac Vorti+ 245/45R20, zalany z Ceratec, olej MOPAR 5W20. Trasa S7 z Gdańska na tempomacie 120km/h ~ 7.9 L/100km Trasa A1 z Gdańska do Łodzi, tempomat 140 km/h ~ 8.9 L/100km Trasa autostrada 20 (Niemcy), tempomat 140 km/h ~ 9.2 L/100km Trasa krajówkami z Gdańska do Inowrocławia i z powrotem, tempomat 90 km/h ~ 7.4 L/100km Bardzo ekonomiczne auto trasie (do 140 km/h można zamknąć się w 9.0 L/100km w zależności od drogi).
12,7
Dodge Challenger III
Coupe 5.7 V8 HEMI 377KM 277kW
Silnik 5.7 - skrzynia 8hp i system MDS robią robotę przy codziennym dojeździe do miasta ze stałą prędkością 90km/h, ponieważ wtedy pali okolo 8l/100 Przy normalnej jeździe (codziennie jeżdżę 25 km do pracy w Łodzi) spalanie nie schodzi poniżej 14l/100km głównie przez korki w ruchu miejskim i światłach
11,4
Dodge Charger VII
Sedan 5.7 HEMI V8 375KM 276kW
Spalanie jak na taką pojemność (5,7) w tym samochodzie rewelacyjne. Średnie zużycie paliwa w okolicach 10,5 l przy normalnej jeździe spokojnie do osiągnięcia (50/50 miasto/ trasa). W samym mieście przy częstym ale rozsądnym rozpędzaniu spod świateł raczej ok. 15 l. Jeżeli chodzi o LPG to do uzyskanych wyników benzyny trzeba dodać ok. 2,5 l gazu.
8,0
Dodge Caliber
Hatchback 1.8 VVT 16V 150KM 110kW
Fajne auto ale trochę niewygodne na długie trasy (twardy plastik wbija się w łokcie, poza tym bez zarzutu plus za to ze można wyciągnąć nogi) no i nie można za szybko jechać bo pali jak smok. 6.4 przy 100 km/h, 7.5 przy 120 a już koło 9 przy 135. Dość pancerna fura godna polecenia, za szybko nie zmienię.