Szukaj

Raporty zużycia paliwa Daewoo Tico

pb - zużycie paliwa dla silnika 0.8 41KM 30kW (w l/100km)
Średnie zużycie
5,2
Deklaracja producenta
6,2
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
6,1
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
5.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
6.4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
4.2
lpg - zużycie paliwa dla silnika 0.8 41KM 30kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,1
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,1
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
5.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
7.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.1

Lista raportów zużycia paliwa (864)

6,5
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
5,0
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
6,3
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Do kupna Daewoo Tico przekonał mnie Śniegus. Chcąc posiadać najbardziej zadbany egzemplarz pojechałem po niego 400 km. W naprawy władowałem grubo ponad 3-krotną wartość samochodu i do tego jeszcze zafundowałem sobie nowiutką instalację LPG z wlewem pod korkiem benzyny. Kupiłem go w 2014 roku i wówczas miał 80 tysięcy kilometrów na liczniku. Teraz (2016) ma prawie 120 tysięcy. Za 20 tysięcy km przebiegu w 2015 zapłaciłem niecałe 3000 zł - taniej się nie da. Planuję przesiąść się do Skody Citigo, ale nie ma co się oszukiwać - Tico jest autem gaźnikowym dlatego bez problemu można nim jeździć tylko na LPG (odpalanie w różnych warunkach wymaga doświadczenia). Samochód przeznaczony raczej dla tych co potrafią dobrze jeździć i jeszcze skuteczniej unikać dziwne manewry kolegów na drodze. Nawet jak mamy pierwszeństwo i przejeżdżamy przez skrzyżowanie to przełożenie nogi z pedału gazu na hamulec to dobry nawyk. Wybierając ten samochód trzeba mieć świadomość tego, że w przypadku stłuczki można być pewnym kalectwa a przy wypadku - śmierci na miejscu. Strefa zgniotu kończy się tam gdzie zaprojektował ją inżynier w samochodzie jadącym za nami. Blacha jest kiepskiej jakości - strasznie gnije - jeśli nie będziemy jej konserwować raz w roku - możecie być pewni, że jeśli kupiliście sztukę bez rdzy to po tym czasie ją znajdziecie. Posiadanie Tico zainspirowało mnie do tego aby kupić sobie jakieś starsze auto gaźnikowe i całkowicie je sobie odnowić - ale tak zrobię jeśli nowa Skoda Citigo mnie zawiedzie. Jazda w 100% na LPG cieszy zwłaszcza przy tankowaniu (moje Tico zatankowałem benzyną do pełna na początku 2015 roku i do dziś bak jest pełen - po odkręceniu korka ulała się benzyna). Powiedźmy sobie szczerze - to auto ma tylko jedną zaletę - spalanie - wszystko inne na minus. Ogólnie polecam dostawcom pizzy ale pamiętajcie - jazda Tico to ryzyko.
6,0
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
wszystko za grosze...
5,7
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
10,0
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
ok. 20zł za 100km - idealnie dla studenta który jeździ do szkoły, części tanie, gorzej z robocizną
Dziennik kosztów dla Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW
Średni koszt przejechania 100 km
23,00 zł
6,1
l/100km
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,2
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
2 zalety tego auta to bardzo niskie spalanie i części po 20 zł
4,5
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Jest megaaaa.. Bardzo ekonomiczny samochód.
5,9
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
4,8
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Nie ma bardziej oszczędnego auta w tym segmencie rynkowym. Części śmiesznie tanie, także nie ma co zwlekać z naprawami, których z resztą i tak jest niewiele. Samochód jest mocno nie doceniony, głównie przez swój wygląd "puszki". Auto ma jeden zasadniczy minus BEZPIECZEŃSTWO, a właściwie jego brak + oczywiście rdza.. Mały silnik, lekka buda przekłada sie na bardzo małe spalanie , w trasie wynosi one nawet 3,6l ! Warunek to prędkość 70 km/h Przy większych prędkościach typu 100-130 spalanie mocno wzrasta aczkolwiek nadal jest niewielkie. W mieście jest juz trochę gorzej, gdyż tam zadowala sie jakimiś nieco ponad 6 litrami . Polecam jako tani środek transportu .
Daewoo Tico