Szukaj

Raporty zużycia paliwa Daewoo Lanos Sedan

Podsumowanie 855 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Daewoo Lanos Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,0
47,87 zł
55
8,3
50,03 zł
146
8,5
51,08 zł
141
8,6
51,70 zł
127
Silniki Benzynowe Daewoo Lanos Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,1
28,27 zł
48
9,3
28,95 zł
120
9,5
29,62 zł
131
9,7
30,13 zł
87

Lista raportów zużycia paliwa (855)

7,7
Daewoo Lanos
Sedan 1.5 i 86KM 63kW
8,3
Daewoo Lanos
Sedan 1.6 i 16V 106KM 78kW
Odczucia mieszane. Po pierwsze żałuję, że nie kupiłem wersji z silnikiem 1500. W ciągu 3 lat w moim silniku (1600) wymieniałem 2 razy uszczelkę pod głowicą przy przebiegach tak naprawdę niewielkich. Mechanik stwierdził, ze w tym silniku to norma, ponieważ odległość pomiędzy otworami na cylindry w uszczelce jest niewiarygodnie mała, poza tym silnik ma 16V. Najczęściej przepala się uszczelka właśnie pomiędzy cylindrami. Poza tym dowiedziałem się, że jeżeli ten silnik chla olej w podejrzanie dużych ilościach (w porównaniu do innych samochodów), to też nie ma powodu do obaw (no chyba że spala 1 l na 500 km :-)). Ten typ "tak ma". A jeżeli chodzi o większego "kopa" i 106 KM pod maską, to... bez rewelacji. Spodziewałem się większej zrywności. Np. Honda Civic z silnikiem 1,4 - 90 KM bije Lanosa 1,6 na głowę. Spalanie? No w ostateczności może być, wiadomo że nie jest to silnik o pojemności 0,7 l. Prowadzenie na zakrętach jest cholernie niebezpieczne. Ten samochód nie trzyma się jezdni. Denerwująca jest odległość pomiędzy kierowcą a pasażerem na przednim siedzeniu. Jadąc z żoną ciągle trącamy się łokciami. I to nie porozumiewawczo i nie rozpychając się :-). Nawiew jest kiepski. Uwaga na zmianę kierunku przepływu powietrza we wnętrzu (np. z szyby na nogi) przy jednoczesnym włączonym nadmuchu powietrza! Zepsuje się po jakimś czasie linka sterująca zmianą kierunku przepływu i będzie nawiew np. tylko na szyby (w najlepszym przypadku). Zmiany kierunku należy dokonywać tylko przy wyłączonej dmuchawie. Jeżeli jeździcie na gazie, proponuję czasami pojeździć też na benzynce, ponieważ wystąpią problemy z wtryskiwaczami i np. będzie Wam się często świecić kontrolka "CHECK", co jest dosyć denerwujące i często niepokojące. No dobra, dosyć narzekań. Ogólnie samochód dobrze się prowadzi na długich trasach, jest wygodny (oprócz trącania się łokciami na przednich siedzeniach), pojemny. Oprócz nieszczęsnej uszczelki pod głowicą w silniku 1,6 nic się nie psuje (przynajmniej w moim modelu). I to jest najważniejsze. Poza tym części są śmiesznie niskie (oryginalne). Polecam jako tani samochód rodzinny, ale z silnikiem 1500 8V (mimo słabszych osiągów). Howgh!
7,7
Daewoo Lanos
Sedan 1.5 i 86KM 63kW
11,5
Daewoo Lanos
Sedan 1.5 i 16V 100KM 74kW
11,4
Daewoo Lanos
Sedan 1.6 i 16V 106KM 78kW
8,6
Daewoo Lanos
Sedan 1.5 i 86KM 63kW
7,7
Daewoo Lanos
Sedan 1.5 i 16V 100KM 74kW
auto nie pali tak dużo jak wszędzie piszą. spalanie przy 2 osobach na pokładzie i jeździe 100 km/h w trasie i zawsze mam spalanie 6,1 l na 100 km.
9,0
Daewoo Lanos
Sedan 1.5 i 86KM 63kW
9,0
Daewoo Lanos
Sedan 1.5 i 86KM 63kW
To nie jest samochód - to jest zielony Lanos. Ma na imie Zbyszek i przebieg 140 tyś km. Spalanie rewelacja (codziennie trasa Tychy - Katowice i nazot) cisnę ile moge, bo zawsze jestem spóźniony i tak samo z roboty, gaz w podłodze, żeby uciec przed katowickimi korkami. Średnia tej trasy to 130 - 140km/h. Zużycie 10 l/100km gazu - miasto i trasa tak samo. W zimie może i więcej, ale jak jeżdżę to zawsze min. 10km. Pali od strzału od zawsze, czyli od nowości, nigdy nie zawódł. Objechałem nim pół Europy i nawet w 40 stopniowym żarze nigdy się nie przegrzał. Części śmiesznie tanie, klocki można kupić za 38zł (ja mam te za 68zł po sporych upustach w intecarsie i działają jak żyleta - prawie jak Porsche), linka ręcznego 40zł, sprężyna tylnia 45zł, tarcza hamulcowa 80zł, tłumik końcowy 100zł. Przewody NGK do lanosa 80zł/kpl. i świece NGK do lanosa 40zł/kpl (można kupić i tańsze, ale przy gazie lepiej kupić te "droższe"). Opony używki za 20zł/szt. idzie kupić takie na 1 sezon, ja sprawiełem Zbyszkowi użwane 14´´ V-ki 55zł/szt., bieżnika zostało na 50tyś. i miele asfalt. Silnik z leksza się poci, po wymianie uszczelki pod pokrywą zaworów mniej, ale nadal. Mam gaz, jak zmieniam olej leje pod kreskę na max, po 12 tyś. km poziom jest na min, więc dolewać nie trzeba. Serwisuje u kolegi, więc każda śrubka jest sprawdzona i dokręcona. Rdza jest, ale tylko na elementach, które były wcześniej przeze mnie lakierowane, fabryczny lakier ok. Zawieszenie głucho stuka bo wyrobione, nic luźnego, po prostu polskie drogi i mogłoby być twardsze. Dużo miejsca w środku, fotele z przodu jeszcze ujdą, komfort standardowy (nie pada jak leje, ciepło w zimie, klimy brak a szkoda, posępiło się 1500zł przy kupnie samochodu, a teraz żałuję). Sąsiad śmieje się pod nosem, że Lanosem jeżdże... ale wygarnąłem mu to, podczas gdy podwoziłem go do mechanika po tym jak nieoczekiwanie jego wóz stanął na rondzie:). Dziewczyny na lanosa nie poderwiesz, ale do przemieszczania się samochód jest idealny. Zbysiu jest cały poobijany, myśle, że jeszcze ze 2 lata nim pojeżdże i podłożę się na zielonej strzałce albo oddam do technikum mechaniczengo jako eksponat.
9,7
Daewoo Lanos
Sedan 1.5 i 86KM 63kW
Daewoo Lanos Sedan