Lanos jak to Daewoo, części bardzo tanie jednak naprawy dosyć częste. Autem jeździłem prawie 3 lata. Cały czas z instalacją gazową z którą nie było większych problemów. Powodowała ona jednak inne usterki niepowiązane z instalacją gazową, takie jak np. wymiana pompy paliwa czy też awaria cewki, lub wymiana układu wydechowego. Na tą chwilę trochę żałuje, że pozbyłem się lanosa. Co prawda usterek było bardzo wiele oprócz wymienionych jeszcze np: problemy z przepustnicą i silnikiem krokowym, wycieki z uszczelki pod głowicą, awaria ABS (ogólnie nie polecam lanosów z ABSem ponieważ czujniki a dokładnie wsporniki czujników ABS ulegają dość szybko korozji, a przy tym dochodzi do uszkodzenia mechanicznego czujników), problemy z immobilajzerem, pęknięte sprężyny, korozja i zarazem uszkodzenie przewodów hamulcowych, pod koniec mojej eksploatacji problemy ze sprzęgłem (200 tys. przebiegu), problemy z zawieszeniem. W ciagu tych trzech lat to jednak trochę dużo, jednak może się okazać, że tak wiele części do lanosa kosztuje tyle samo co kilka do jednego auta (dla porównania katalizator do daewoo = 300 zł, katalizator do auta z 2003 roku od 1000 do 2500 zł i więcej). Należy również pamiętać, że w dzisiejszych czasach coraz częściej zdarza się płacić więcej mechanikowi niż za części do samochodu. Ktoś kto codziennie musi dojechać do pracy musi też mieć sprawne auto. Wszystkie usterki które zostały tutaj wymienione niekoniecznie muszą się przytrafić każdemu. W moim przypadku mogło to wynikać poporostu ze złego egzemplarza (zakupu). Jednak jeżeli szukasz taniego auta i masz dobrego taniego mechanika to Lanos jest właśnie dla Ciebie.