Szukaj

Raporty zużycia paliwa Daewoo Espero

Podsumowanie 381 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Daewoo Espero
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,5
51,03 zł
118
8,8
52,73 zł
4
9,1
54,40 zł
34
9,6
57,87 zł
33
Silniki Benzynowe Daewoo Espero
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,2
28,62 zł
100
10,6
32,98 zł
12
10,1
31,42 zł
59
11,1
34,54 zł
21

Lista raportów zużycia paliwa (381)

12,2
Daewoo Espero
Sedan 1.8 i 90KM 66kW
U mnie ze spalaniem jest różnie ale któregoś razu miałem parę dni urlopu latem jechałem odpocząć na parę dni i się uparłem że zmierzę dokładnie ile wciąga mój Esperak na kilka metod nie ma możliwości pomyłki bo przy wyprzedaniach czy dojazdach do stacji paliw przełączałem na benzynę, a wyszło tak: 1. 4km miasto 50km/h 6x światła 25km trasa 120km/h 6 km miasto 9x światła spalił 12 L/100km zmiana biegów przy 3000obr/min 2. Ten sam odcinek co powyżej ale tym razem 90km/h po za miastem 11L gazu na 100/km zmiana biegów przy 3000obr/min 3. Autostrada 150km/h 13,5L/100km zmiana biegów przy 3000obr/min 4. Ta sama autostrada ale tym razem jazda emeryta 90km/h 12,5L zmiana biegów przy 3000obr/min 5. Krajówka średnio kręta spokojnie można było trzymać 90km/h odcinek ok 50km 12L 6. Jak powyżej ale tym razem zmiana biegów przy 2800obr/min czyli max moment obrotowy silnika 11L na 100km 7. Trasa z punktu pierwszego ale zmiana przy 2800obr/min i co ciekawe spalanie wyszło 11L czyli tyle co przy 90km/h zmieniając biegi przy 3000obr/min 8. I kolejna autostrada tym razem 120km/h 10L zmiana przy 2800obr/min 9. Powrót autostradą z punktu 8 150km/h 12,5L zmiana przy 2800obr/min Wychodzi na to że trzymając max moment obrotowy zaoszczędza się paliwa (:
9,7
Daewoo Espero
Sedan 1.8 i 90KM 66kW
Zaznaczyłem doskonale z tego względu że zużycie paliwa w stosunku do pojemności silnika jest w normie. Tu różnie od 8 do 12L benzyny, gazu nie więcej jak 14 nie mniej niż 8L\100km Koszty napraw niskie tak jak części Espero to po prostu Vectra w innej budzie, oprócz elementów blacharskich prawie wszystkie pasują od Vectry "B"
9,5
Daewoo Espero
Sedan 1.5 i 16V 90KM 66kW
Jeśli chodzi o ceny części zamiennych to są to chyba jedne z najtańszych na rynku do samochodów używanych, nie jest to auto szczególnie uciążliwe w naprawach (jeśli jest zadbane to WAŻNE) natomiast jeśli chodzi o zużycie paliwa no to nie jest to ekonomiczne auto ale po przeróbce na LPG staje się przyjazniejsze przy dystrybutorze :)
9,3
Daewoo Espero
Sedan 1.8 i 95KM 70kW
Na trasie z Zakopanego do Łodzi przez Chorzów autko mimo problemów z filtrem gazu spaliło 7.8l/100km. Co mnie osobiście zdziwiło bo zazwyczaj jak robiliśmy taki dystans Esperka spalała 8.6l/100km.Co do miasta spalanie jest już nieco wyższe ale przy takim silniku i tak jest to niewiele bo spala 11.7l/100km.
9,9
Daewoo Espero
Sedan 1.5 i 16V 90KM 66kW
9,2
Daewoo Espero
Sedan 1.5 i 16V 90KM 66kW
Dziennik kosztów dla Daewoo Espero
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
10,1
l/100km
11,1
l/100km
Zobacz dzienniki
9,7
Daewoo Espero
Sedan 1.5 i 16V 90KM 66kW
Koszty eksploatacji zwłaszcza na LPG stosunkowo niskie,naprawy również miło zaskakują (zdarzają się dosyć rzadko).
9,6
Daewoo Espero
Sedan 1.8 i 95KM 70kW
9,3
Daewoo Espero
Sedan 1.8 i 95KM 70kW
na lpg idealnie na benzynie trasa ok ale miasto porażka. Dlatego parownik jest ustawiony na 10 stopni ze szkodą dla silnika ale jest taniej. inst. gazowa II gen. Spalanie podaję w lpg na Ukrainie jeżeli chodzi o trasę okazuje się ,że za wschodnią granicą jest dużo bardziej kaloryczny gas jak w Polsce.
10,6
Daewoo Espero
Sedan 1.8 i 95KM 70kW
Rekord mojego życia to 6,7 litra GAZU na 100km. Wykluczam asbsolutnie pomyłkę w obliczeniach. Jechałem sam, nie przekraczałem 90 km/h. Przyspieszałem ładodnie, nie wciskając pedału gazu na więcej niż 1/3. Posiadam instalacje gazową II gen. Mam wyłączoną funkcję cutt off (odcięcie dopływu gazu przy hamowaniu biegami), dlatego gdy dojezdzam do świateł albo jade z górki, wrzucam na luz. Co innego na benzynie rzecz jasna. Jedna z zasad ekonomicznej jazdy mówi, żeby przyspieszać energicznie aby szybko osiągnąć żądaną prędkość ( wciskając pedał gazu na 3/4 skoku) oraz aby nie przekraczać 2,8 tys obrotów ( chociaż to też bywa różnie w zależności od usytuowania granicy max momentu obrotowego) W przypadku ekonomicznej jazdy na gazie moim espero sprawdza się to połowicznie. Najlepsze wyniki osiągam gdy pedał gazu wciskam delikatnie i niegłęboko. Bieg zmieniam przed osiągnięciem 2,5 -2,8 tys obr/min. Poniżej przykładowe spalania w zależności od stylu jazdy. Styl zwykły - obroty do 3,5 - 4 tys, jazda normalna, bez szaleństw - miasto - 13,5 -14,5 Styl ekonomiczny - obroty do 2,5 -2,8, gaz wciskany energicznie (3/4) - miasto 11,4-12,8 Styl eko-emeryt - obr do 2,5 - gaz wciskany delikatnie ( 1/3) - miasto 10,5 - 11,4 W mieścnie nie udało mi się jeszcze zejść poniżej 10 litrów. Trasa do średnio 8-9 litrów. Bardzo duże znaczenie ma ciśnienie w oponach. Różnica pomiędzy 2 barami a 3 barami to okolo 0,5 litra gazu/100km na korzyść większego ciśnienia w oponach. Klimatyzacja zabiera około 1-1,5 litra gazu więcej na 100km.
Daewoo Espero