Szukaj

Raporty zużycia paliwa Dacia Duster II SUV

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 TCe LPG 100KM 74kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,2
Deklaracja producenta
5,0
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
9.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.2
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.0 TCe LPG 100KM 74kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,4
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,1
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
9.6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.5

Lista raportów zużycia paliwa (51)

7,6
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Autko bardzo fajne i ekonomiczne na trasie do 100km spalanie 6.5 lpg bez tempomatu. Średnie spalanie ok 8 lpg a samo miasto ok 9 lpg
8,8
Liczba komentarzy: 1
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Auto odebrane z salonu w październiku 2020. Początkowo spalanie na letnich oponach i spokojnej jeździe na dotarciu, wynosiło około 7,5l. Po zmianie na opony zimowe i aktywacji komputera pokładowego (pomiar LPG tylko z kilometrów przejechanych na LPG) spalanie wzrosło do 9l w cyklu mieszanym. Na trasie komputer pokazuje średnie spalanie 12l/100km przy prędkości 130km/h i wyżej. Myślę że troszkę przekłamuje, bo po przejechaniu większości zbiornika na trasie i tylko odrobinę w mieście, średnia z tankowania to 11,5l/100km. Przy ecodriving'u spalanie na zimówkach to 8l/100km, myślę że udało by się zejść niżej na letnich, ale przyjemności z jazdy mniej. Tryb ECO niewiele pomaga, lepiej samemu jeździć eco. Tutaj ciekawostka, benzyna przy zakupie zatankowana do pełna właśnie się skończyła.... nie wiem czy to efekt zimy, czy coś jest nie tak, bo opinie mówiły o tym że starcza na rok.
8,8
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Auto odebrane z salonu w październiku 2020. Początkowo spalanie na letnich oponach i spokojnej jeździe na dotarciu, wynosiło około 7,5l. Po zmianie na opony zimowe i aktywacji komputera pokładowego (pomiar LPG tylko z kilometrów przejechanych na LPG) spalanie wzrosło do 9l w cyklu mieszanym. Na trasie komputer pokazuje średnie spalanie 12l/100km przy prędkości 130km/h i wyżej. Myślę że troszkę przekłamuje, bo po przejechaniu większości zbiornika na trasie i tylko odrobinę w mieście, średnia z tankowania to 11,5l/100km. Przy ecodriving'u spalanie na zimówkach to 8l/100km, myślę że udało by się zejść niżej na letnich, ale przyjemności z jazdy mniej. Tryb ECO niewiele pomaga, lepiej samemu jeździć eco. Tutaj ciekawostka, benzyna przy zakupie zatankowana do pełna właśnie się skończyła.... nie wiem czy to efekt zimy, czy coś jest nie tak, bo opinie mówiły o tym że starcza na rok.
8,8
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Auto odebrane z salonu w październiku 2020. Początkowo spalanie na letnich oponach i spokojnej jeździe na dotarciu, wynosiło około 7,5l. Po zmianie na opony zimowe i aktywacji komputera pokładowego (pomiar LPG tylko z kilometrów przejechanych na LPG) spalanie wzrosło do 9l w cyklu mieszanym. Na trasie komputer pokazuje średnie spalanie 12l/100km przy prędkości 130km/h i wyżej. Myślę że troszkę przekłamuje, bo po przejechaniu większości zbiornika na trasie i tylko odrobinę w mieście, średnia z tankowania to 11,5l/100km. Przy ecodriving'u spalanie na zimówkach to 8l/100km, myślę że udało by się zejść niżej na letnich, ale przyjemności z jazdy mniej. Tryb ECO niewiele pomaga, lepiej samemu jeździć eco. Tutaj ciekawostka, benzyna przy zakupie zatankowana do pełna właśnie się skończyła.... nie wiem czy to efekt zimy, czy coś jest nie tak, bo opinie mówiły o tym że starcza na rok.
8,0
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Samochód z 2020 roku odebrany z salonu w drugiej połowie września 2020. Silnik 1,0 z instalacją LPG. Do połowy stycznia 2021 przejechałem 15 tys. km. Do tego czasu zużyłem prawie 1200 litrów gazu. Daje to średnią 7,94 l/100 km. Nigdy nie używałem trybu ECO. Samochodem jeżdżę raczej nieco więcej na trasie niż w mieście. Gdy wsiadam do samochodu zawsze wyłączam automatyczne wyłącznie silnika, zatem na każdych światłach stoję z włączonym silnikiem. Również przy krótkich kilkuminutowych postojach nie gaszę silnika. Wynika z tego, że gdybym stosował metody oszczędzania, to spalanie było by wyraźnie niższe. Benzynę zatankowałem do pełna po wyjeździe z salonu. Do dnia dzisiejszego jest 3/4 zbiornika, więc wygląda na to, że zbiornik benzyny starczy na rok. Musze jednak dodać, że przy zamarzniętej szybie rano już wielokrotnie włączałem silnik az do jej odmrożenia nawiewem. W takich sytuacjach silnik pracował zawsze na benzynie.
7,7
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
2000 przebiegu, 80% w trasie, 20% eska 120 lub miasto. Auto ma 3 tygodnie, zima, temp. ok. 0. Jazda bez klimy, raczej spokojna. Komputer pokazuje 7,7 ale raczej nie jest wiarygodny. Po zatankowaniu do pełna pokazuje 9 l/100 ale po 50 km spalanie spada do ok. 7.6 w trasie 90-100. Z tankowania faktycznie wychodzi
7,9
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Dane przy zupełnie nowym aucie po przejechaniu pierwszych 600 km. Zimno.
10,2
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Zimno, ciężka noga, 12,2 przy 140/150 km/H, nie wiem czy kiedykolwiek zejdę jeszcze poniżej 10 l/100. Przebieg 1900 km. Mówia, że jak się dotrze to auta palą mniej. Mi się to jeszcze nie zdarzyło w żadnym nowym aucie
8,9
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Auto nowe odebrane w listopadzie, temperatura poniżej 10st.C, spalanie gazu z pierwszych 500km głownie miasto z podjazdami podmiejskimi wyszło 9,25/100 LPG. spokojna jazda pozamiejska ponad 8 l/100, jazda tylko po mieście 10,1. Tankowałem po każdym przejechanym 100km w rożnych warunkach, a jeżdżę spokojnie, włączony tryb ECO, obroty 2-3 tyś. Mam nadzieję, że zejdzie trochę po dotarciu, ale testowe spalanie, że pali średnio 7,5 - to bzdura!!!!
8,1
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Witam - jazda +10/15 na zabudowanym +20 poza zabudowanym spalanie LPG oscyluje ok 8L LPG / benzyny ok 6L. Silnik fajnie się kręci powyżej 3.5 tys. obrotów ( chyba zmienne fazy rozrządu ) do ok 5.5 tys. przyjemnie ciągnie. Polecam przekonać się osobiście co potrafi 1.0 TCe LPG a nie sugerować się opiniami innych. Oczywiście wymiana oleju co 10-15 tys. nie jak oczekuje serwis co 30 unikanie niskich obrotów ( wskazań komputera ). Jak pozbędziesz się zasłyszanych uprzedzeń do 3 cylindrów z turbo mogę cię pozytywnie zaskoczyć. Efekt uboczny ekologia :) w połączeniu ze świetną ekonomią. Jedyna modyfikacja to pozbycie się letnich opon o niskich oporach toczenia dziwne zachowanie w deszczu na koleinach - pewnie dają je żeby mniej gram dwutlenku węgla wyszło w homologacji.
Dacia Duster II SUV