Szukaj

Raporty zużycia paliwa Dacia Duster I SUV Facelifting

Podsumowanie 88 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Dacia Duster I SUV Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,8
47,24 zł
4
8,4
50,91 zł
3
8,8
52,82 zł
10
8,0
48,41 zł
37
Silniki Benzynowe Dacia Duster I SUV Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
14,7
45,78 zł
2
9,3
29,06 zł
1
Silniki z LPG Dacia Duster I SUV Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,7
58,56 zł
2
9,2
55,24 zł
2
Silniki z LPG Dacia Duster I SUV Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,7
30,40 zł
7
10,0
31,15 zł
3
Silniki Diesla Dacia Duster I SUV Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,8
35,53 zł
3
5,9
35,93 zł
7
6,0
36,46 zł
7

Lista raportów zużycia paliwa (88)

9,2
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe LPG 109KM 80kW
Zużycie identyczne jak w mniejszej corolla 1.4 2004 lpg
6,3
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi 109KM 80kW
Auto potrafi być bardzo ekonomiczne, jak na napęd 4x4 pod warunkiem jazdy do 90-100 km/h. Skrzynia biegów jest absurdalnie krótka, co wpływa na zużycie paliwa przy wyższych prędkościach. Aerodynamika cegły również nie pomaga. Auto używam głównie w trasie, do 100km/h średnia wychodzi w okolicy 6 litrów, przy prędkościach 80-90 km średnia 5,2 l/100km. Tempomat na 100 km/h - spalanie 6,2 litra i obroty 2600. Tempomat na 120 km/h - spalanie 7,5, Tempomat na 140 - spalanie 9-10 litrów. Na plus zachowanie podczas zapakowania rowerów na hak - auto jest tak absurdalnie nie aerodynamiczne, że dodatkowy bagaż praktycznie nie wpływa na spalania. Fatalne wygłuszenie od strony silnika (szczególnie przeszkadza w dieslu. Fatalne nagłośnienie, jakość wykonania jest ok. Bezawaryjność na fajnym poziomie jak i koszty serwisu. Najlepsze właściwości terenowe w swojej klasie. Krótka skrzynia bardzo spowalnia to auto, sprint do 100km/h wymaga użycia aż 5 biegu. Ogólnie polecam dla osób chcących jeździć wolniej. Chip tuning dodaje wigoru na wyższych biegach (u mnie 130 KM), ale skrzynia studzi zapał i powoduje, że prędkość przelotowa to okolice 100-110 km/h
8,3
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
7,2
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
7,0
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
7,0
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
7,5
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
5,9
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi (Euro 6) 90KM 66kW
8,7
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 16V LPG 105KM 77kW
im wyższa prędkość tym wyższe spalanie do jazdy po mieście bez problemu 8-9 litrów, Jeśli jedziemy trase to predkosć autostradowa równa się wyższe spalanie na poziomie 11 litrów przy ok 110-120 wtedy też jest ciszej w kabinie to też spalanie na poziomie 8-9 litrów
7,9
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 16V 105KM 77kW
Dacia Duster I SUV Facelifting