Szukaj

Raporty zużycia paliwa Dacia Duster I

Podsumowanie 232 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Dacia Duster I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,8
47,37 zł
4
8,4
51,05 zł
3
8,7
52,85 zł
65
10,3
62,05 zł
2
8,0
48,54 zł
37
Silniki Benzynowe Dacia Duster I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,1
34,95 zł
12
9,3
29,24 zł
1
Silniki z LPG Dacia Duster I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
40,66 zł
6
9,2
55,39 zł
2
Silniki z LPG Dacia Duster I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,6
30,08 zł
19
10,0
31,33 zł
3
Silniki Diesla Dacia Duster I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,8
35,78 zł
3
5,5
33,61 zł
26
7,3
44,77 zł
7
6,4
39,10 zł
8
6,0
36,71 zł
7
6,2
38,21 zł
27
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Dacia Duster I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (232)

9,7
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 16V 105KM 77kW
7,7
Dacia Duster I
SUV 1.5 dCi 107KM 79kW
W mieście 10l i nie oszukasz 4x4 w zimę
16,4
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 16V 105KM 77kW
Samochód zakupiony do firmy. Silnik 105 KM z instalacją Landi Renso montowaną w salonie. Wielokrotna regulacja instalacji LPG w salonie nic nie pomogła. Auto spala średnio 18 litrów gazu większość trasy (90%) to autostrada. Maksymalne spalanie auta na autostradzie przy prędkości 150-160 km/h to 24 l/100 km. Minimalne jakie udało nam się odnotować to 11,5 l przy bardzo spokojnej jeździe w trybie ECO z maksymalną prędkością 100 km/h. Awarie: przy przebiegu ok 15000 km wymiana zawieszenia z przodu ( łożyska Mcphersona); dwukrotnie rozszczelniła się klimatyzacja; awaria hamulca ręcznego; przy przebiegu 35000 km wymieniono całą skrzynię biegów; po niespełna 2 latach od zakupu zaczął korodować tylny błotnik który pomalowano w ramach gwarancji; wymiana uszczelnień przepustnicy. Po zakończeniu okresu gwarancji instalacji LPG oddaliśmy samochód do prywatnego warsztatu. Spalanie przy 110-120 to 13,8 l/100 a przy prędkości 150 wynosi 18,8 l/100 km. Samochód odznacza się dużym poziomem hałasu ( nie da się korzystać z fabrycznego zestawu głośnomówiącego, słabą jakością plastików, zimą ciężko nagrzać wnętrze a latem klimatyzacja musi pracować na maksymalnych obrotach aby utrzymać temperaturę w kabinie ok 21 stopni. Obecnie samochód ma przejechane 40000 km i zostanie wymieniony na bardziej ekonomiczny i mniej awaryjny. Wystawiam mu niską ocenę spalanie i trwałość (szczególnie skrzyni biegów). Auto z napędem 4x4 i 6 biegową skrzynią.
6,5
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
Po przejechaniu 10tys. km - spalanie duże miasto 6.8l, trasa 90-100: 6.3l, autostrada 120-140 - 7.4, miasto/trasa ok 6.5l. Ekonomiczne auto przy spokojnej jeździe i wyłączeniu systemów S&S oraz ECO. Pojemne, wygodne, z dużym prześwitem wjedzie wszędzie - super auto za tą cenę.
7,9
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
Za tą kasę - super samochód:-)
8,2
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.2 TCe (Euro 6) 125KM 92kW
Pierwsze 500km przejechane. Autko świetne, ale spalanie wysokie...
5,6
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi 109KM 80kW
7,4
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
8,5
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Najtańszy samochód z napędem 4x4 - to wielki plus. Niestety pewne ograniczenia jeśli chodzi o ergonomię i wyciszenie znacząco obniżają ocenę. Również koszty paliwa zaniżają ocenę, ale ceny części rekompensują nieco, co pozwala na przyznanie dobrej oceny
5,6
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi (Euro 6) 90KM 66kW
Srednie spalanie z 10 000 km - 5.8 l w trasie przy 110 z wlaczonym tempomatem spalila mi 6.8 ( 500 km) wracajac jechalem 100 i spalila 5.4 ( znaczy ze ma duze opory powietrza bo jest wysoka i spalanie rosnie bardzo przy szybszej jedzie) sprawdze jeszcze bez tempomatu bo podobno moze dorzucic 1 l do spalania Srednia nie jest zla bo jedze po drogach gruntowych. Troche miasta i troche trasy (25% +25%+ 50 %) max predkosc 162 km ( na GPS) i odcina - wiecej nie chce
Dacia Duster I