Szukaj

Raporty zużycia paliwa Dacia Duster I

Podsumowanie 231 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Dacia Duster I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,8
47,33 zł
4
8,4
51,01 zł
3
8,7
52,81 zł
65
10,3
62,00 zł
2
8,0
48,51 zł
37
Silniki Benzynowe Dacia Duster I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,1
33,73 zł
12
9,3
28,22 zł
1
Silniki z LPG Dacia Duster I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
40,63 zł
6
9,2
55,35 zł
2
Silniki z LPG Dacia Duster I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,6
29,03 zł
19
10,4
31,41 zł
2
Silniki Diesla Dacia Duster I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,8
35,79 zł
3
5,5
33,62 zł
26
7,3
44,78 zł
7
6,4
39,11 zł
8
6,0
36,72 zł
7
6,2
38,22 zł
27
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Dacia Duster I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (231)

9,7
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Auto w wersji 1.6 16V pomimo niskiej ceny zakupu jest drogie w używaniu ze względu na wysokie zużycie paliwa. Lepszym wyborem jest diesel 1.5, który co prawda jest droższy ale da znacznie więcej przyjemności z jazdy i spali mniej/
7,5
Dacia Duster I
SUV 1.5 dCi 107KM 79kW
jestem z Małopolski, a tu gorsze paliwo jest
10,1
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Wiadomo mi, że części są tanie i naprawy proste, ale o ekonomice tego aspektu mogę się wypowiadać, bo jeszcze nic mi się nie zepsuło - za mały przebieg chyba. Na razie auto ogląda warsztat tylko przy przeglądach i sezonowych zmianach opon. Natomiast co do jeżdżenia: z LPG - bardzo tanie, koszt 100 km na poziomie 17-23 zł (benzyny idzie do 0,5 l/100 km). Na samej benzynie było wyraźnie gorzej, więc jeśli ktoś dużo jeździ, koniecznie powinien założyć instalację gazową: instalacja sugerowana przez Renault do tego dość prostego i niewysilonego silnika (wziętego z Megane) to Landi Renzo IV, w ASO za 3600 zł z montażem i regulacją. Można też kupić auto od razu z tą instalacją, ale wtedy bez koła zapasowego, co mi akurat nie pasowało. Na pewno można też dobrać dobre instalacje innych firm. Założyłem gaz jakiś czas po zakupie i nie żałuję, koszty jazdy spadły o połowę, silnik działa bez zarzutu, nie ma zauważalnego spadku mocy. A różnica w cenie przeglądu to raptem 60 zł, czyli 3/4 ceny baku gazu :-)
8,0
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.2 TCe 125KM 92kW
Na razie dopiero 1000 km przebiegu, silnik dalej się dociera ale generalnie na ten moment jestem zadowolony. Nie szaleję, staram się jeździć raczej osczędnie. Przez 50% czasu jeżdzę sam, drugie 50% auto jeździ załądowane na full - żona, dziecko w foteliku, dalamtyńczyk, wózek itp. Po założeniu trumny na dach (480l) zużycie na trasie wzrasta o około 0,8 litra
10,3
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Ceny części oryginalnych na takim poziomie, że nie rozglądam się za zamiennikami (kompletny rozrząd 285 zł). Spalanie (jeżdżę tylko w mieście i to na krótkich max 4km odcinkach) 10-13l.
9,3
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 16V LPG 105KM 77kW
Tankowanie za 65zł, no dobra - czasem 75zł :D czy można chcieć czegoś więcej? (aktualnie cena litra LPG 1,69zł)
6,3
Dacia Duster I
SUV 1.5 dCi eco2 110KM 81kW
Tu same zalety rejestrowane spalanie 6,22 l/100 km ON średnia z 140 tys km ! zero awarii (odpukać ) tanie przeglądy
7,7
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.2 TCe 125KM 92kW
Nie wiem jak z awaryjnością silników 1.2 Tce, benzyna wolnossąca na pewno jest niezawodna
8,5
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 16V 105KM 77kW
Średnie spalanie 8 litów i tu wypada dość słabo.
10,7
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V LPG 105KM 77kW
Dacia Duster I