Co tu dużo mówić, oszczędny jest i tyle. Jeżdżę w 90% po mieście (Kraków) i głównie katuję maleństwo czteropierdzianem LPG. Więc jeśli chodzi o LPG to miasto 10/12 litrów na 100 km, a nogę mam ciężką (kręcenie silnika do 4000 obr. to norma), choć zdarzyło mi się spalić i 8 literków po mieście nie żyłując silnika, a także po podtlenku LPG z "zacnej" stacji POLPETROL (ODRADZAM!!!!!!!!) ZX spalił mi ... 18 litrów. Miałem wówczas stan przedzawałowy. Na trasie przy prędkościach przelotowych 90/100 km/h spalanie wynosi 7/8 litrów. Jeśli zaś chodzi o szlachetny płyn jakim jest benzyna to autko łyka z ochotą 9/10 l. po mieście (norma producenta to 9,5l/100km) na trasie przy prędkościach wyżej podanych zadowoli się 6 litrami płynów z wyższej półki.
Ceny przeglądów/napraw. Nie ma co oszczędzać na samochodzie. Zakładam tylko oryginalne części i serwisuję auto u ludzi którzy mają o tych samochodach pojęcie (POLECAM "ELTO" na ul. Podskale 11a). Ceny części w normie, bez fajerwerków cenowych, plusem zaś jest ich dostępność (np. końcówka drążka kierowniczego - 23 zł, linka hamulca ręcznego 49 zł). Ceny płynów ustrojowych takie jak do innych aut.