Szukaj

Raporty zużycia paliwa Citroen Xsara I Kombi

Podsumowanie 88 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Citroen Xsara I Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,4
44,32 zł
21
8,2
48,72 zł
12
7,9
47,23 zł
2
8,2
49,26 zł
5
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Citroen Xsara I Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,3
26,05 zł
7
8,5
26,54 zł
1
8,5
26,39 zł
2
9,2
28,73 zł
1
10,3
32,16 zł
1
Silniki Diesla Citroen Xsara I Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,0
36,65 zł
1
6,3
38,58 zł
19
6,1
37,14 zł
5
5,4
33,21 zł
11

Lista raportów zużycia paliwa (88)

9,7
Citroen Xsara I
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
W miescie pali mi ok 10l
6,9
Citroen Xsara I
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
6,3
Citroen Xsara I
Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW
Wersja Exclusive z Niemiec. Pierwsza rejestracja luty 2000. Zasięg rzeczywisty mieszany 1147 km na baku (54l) przy średniej jeździe w trasie 105-115 km/h i 80 km/h w mieście (Warszawa po estakadach, na piątym biegu), aż do wyłączenia silnika z braku paliwa. Po mieście jakieś 300 km, reszta autostradami i drogami szybkiego ruchu. Miałem na tę okazję zapasowe 5l, które dolałem gdy wysuszyłem zbiornik i wyłączył się silnik. To było jeszcze przed zmianą rozrządu na nowy - jadąc na starym, który przejechał 200 tys. km. Sprawdzona na innej trasie maksymalna utrzymywana prędkość na autostradzie przez bite 3 godziny (!), to 195-198 km/h, a nie 181 km/h jak podaje producent. Pali wtedy dokładnie 9l/100 km. Głośność wtedy nadal znośna - da się spokojnie słuchać radia (pewnie mam dobre opony). Po zmianie rozrządu w Polsce wciąż prawie 200 km/h przy ok. 4200 obr./min. Przyspieszenie takie, że mało który nowy (!) samochód o porównywalnej mocy może utrzymać do mnie dystans na starcie spod świateł (a to 17-letni egzemplarz). Startuję zwykle szybko do osiągnięcia ok. 100 km/h zmieniając biegi przy 2k obr./min. Wyprzedzanie to bajka bo ma niesamowite rwanie na piątym biegu, nie mówiąc o redukcji do 4. Samochód, który na autostradzie dopiero co wyprzedzał Tira jadącego 100 km/h (i zjechał na prawo bez hamowania) wyprzedzam na drugiego jakbym wyprzedzał rower bo wtedy mam już 150 km/h. Cała wyprzedzanie to kilka sekund. Zdarza się, że bez obawy mogę wyprzedzić 30 samochodów na raz w ogonku za tirem gdy warunki na to pozwolą. Tak więc trafiłem sobie egzemplarz zarówno bardzo oszczędny, piekielnie zrywny i jeszcze cholernie szybki jak dla mnie. Chyba ważne, żeby kupować opony z indeksem H lub lepszym i pompować do 2,4-2,7 bar przy załadowanym bagażniku bo wtedy jeździ fantastycznie, Opona nadal przylega całą szerokością, a hamuje 3-4 metry krócej niż przy fabrycznym dolnym ciśnieniu 2.3+2.1. Na zakrętach trzyma się drogi tak dobrze, że po berlińskich i warszawskich estakadach jadę bez obawy nawet dwa razy szybciej niż inni wyprzedzając po zewnętrznej wszystko na sąsiednich pasach. Obrys samochodu bardzo niski, więc i mały przekrój, co przy prędkości do 110 km daje obroty na piątym biegu poniżej 2200 obr./min. Moc jest taka, że na trójce bez naciskania gazu sam ciągnie po płaskim mając 900 obr./min. bez żadnego dławienia i szarpania. To samo na dwójce i jedynce, ale wtedy nawet pod małą górkę. Może trafiłem na cholernie zadbany egzemplarz? Wg VIN był niemal całe życie serwisowany w berlińskim ASO. Z tego co już wiem HDi 2.0 90KM wytrzyma przy dobrej obsłudze do miliona km bez szlifowania cylindrów, więc jakieś 600 tys. km powinienem zrobić tanio lub szybko. A to wszystko za 300 euro, bez koła dwumasowego i DPF. :) Jestem bardzo zadowolony. Samochód kupiony spontanicznie. :)
7,2
Citroen Xsara I
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
6,0
Citroen Xsara I
Kombi 1.9 D 71KM 52kW
5,8
Citroen Xsara I
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
Prosta konstrukcja i tanie części, każdy naprawi. Za rozrząd z pompą i robocizna wydałem 300 zł .
5,7
Citroen Xsara I
Kombi 1.9 TD 90KM 66kW
Spalanie przy jeździe głównie poza miejskiej.
7,1
Citroen Xsara I
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
Auto naprawdę godne polecenia dla osób ceniących ekonomiczną jazdę. Samochód może nie powala mocą, ale do normalnej jazdy jak najbardziej się nadaje. Spalanie to niewątpliwie mocna strona cytrynki. Pozdrawiam
6,4
Citroen Xsara I
Kombi 1.9 D 68KM 50kW
Części niezbyt drogie, za to częstość wymiany duża.
8,2
Citroen Xsara I
Kombi 1.6 i 88KM 65kW
naprawdę niskie spalanie, w trasie przy prędkościach 100-140 ok 6 litrów/100 km, w mieście znacznie gorzej, 8-9 litrów
Citroen Xsara I Kombi