Szukaj

Raporty zużycia paliwa Citroen Xsara Picasso

on - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 90KM 66kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,1
Deklaracja producenta
5,5
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
6,5
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
5.8
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
7.4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
4.9
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 90KM 66kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,0
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.4
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.3

Lista raportów zużycia paliwa (178)

6,8
Citroen Xsara Picasso
Picasso 2.0 HDi 90KM 66kW
Auto nadaje się przede wszystkim na długie trasy. Wtedy pali najmniej. W mieście, przy ciągłym zatrzymywaniu się i ruszaniu nie jest źle, ale znam ekonomiczniejsze modele.
5,9
Citroen Xsara Picasso
Picasso 2.0 HDi 90KM 66kW
vbnvbvbmvb gfnvbnvncvjjjjjjh
6,9
Citroen Xsara Picasso
Picasso 2.0 HDi 90KM 66kW
Nie wiem skąd lludzie biorą spalanie typu 4,5l w tym aucie-chyba chwilowe spalanie w komputerze auta, takie ze zgóry z wiatrem... Przecież auto jest duże i niestety swoje pali. Średnie spalanie na dowóz dzieci do szkoły (11+11km powrót) to 7,8l/100km niestety i w cyklu miejskim również tyle spali. Na trasie Lublin-Warszawa spalanie 5,5-6l/100km. Gdy ciągnąłem przyczepkę z kosiarką to tak w sumie jakieś 500kg to spalanie nawet 9-10l/100km. Mam lekką nogę i staram się jeździć oszczędnie ale nie da się tym autem. Na trasę auto polecam aczkolwiek 90KM to trochę mało aby zwinnie wyprzedzać- raczej spokojna jazda. Środek wygodny i przestronny, dużo miejsca dla wszystkich pasażerów, bagażnik dość duży( mieści się wózek dla niepełnosprawnego dziecka). Powodem dla którego go kupiliśmy była głównie równa podłoga która jest wygodna dla niepełnosprawnego dziecka które mamy-po prostu jest dziecku wygodnie wsiadać i wysiadać. Teraz minusy, skręca się nim jak autobusem- aby zawrócić na parkingu czy wjechać w jakiś wąski wjazd to czasami na 2-3 razy- ma po prostu mały promień skrętu i jest długi. NIestety tylna belka to pięta Achillesa tego samochodu - niestety regeneracja nie jest tania. Klima automatyczna to fajna rzecz jednak ciągnie również paliwko- ale przy +35^C to się nie patrzy na koszty. Wymieniyłem w nim sprzęgło koszt ok. 500zł + robocizna, chłodnicę ok. 150zł(używka), sprężynę przód i łączniki stabilizatora oraz klocki hamulcowe. Ogólnie części dość drogie w porównaniu do VW. Fajne bajerki z komputera, spalanie/ ile do przejechania na paliwie w zbiornika, inne..., ale znowu paskudna elektronika szwankuje i niestety byle pierdoła i auto stoi czy komputer wyrzuca błędy na wyświetlaczu. Niestety przez jakiś czas auto mi gasło bez przyczyny i po odpaleniu znowu jechało i niestety układ Common Rally jest bardzo drogi w naprawie. Z góry polecam porządny zakład a nie mechanika zza płotu- tak od razu poradzę tym co im auto padnie aby nie szukali blisko pseudo mechanika tylko od razu jechali do autoryzowanego warsztatu . Ja próbowałem naprawić auto takiego niby mechanika i kosztowało mnie to ok. 1000zł więcej gdyż koleś wymienił mi kilka części zajebiście drogich a a uto dalej nie jeźdźiło jak trzeba i jeszcze chcieli wyciągać po kolei pompę , wtryskiwacze i inne części i zawozić do sprawdzenia- ale podziękowałem im. Zaprowadziłem auto do serwisu BOSCH DIESEL CENTRUM w Wierzchowiskach i dopiero tam mi naprawili. Dość drogo ale auto naprawionea przecież każdy inny mechanik sprawdzał by wszystko u nich. Płukanie układu paliwa i zbiornika, sprawdzenie i ustawienie wtryskiwaczy ,demontaż naprawa i ustawienie pompy, filtry, wymiana pompy paliwa w zbiorniku, to wszystko kosztowało mnie 1700zł. Bardzo drogo ale gdybym pojechał bym do nich od razu zaoszczędził by, ok. 1000zł co wydałem na innych pseudo mechaników. Mam Prośbę do mechaników aby mmieli sumienie, jeżeli widzicie że nie dacie rady czegoś zrobić to nie naciągajcie ludzi na koszty tylko od razu wyśłijcie klientów do warsztatu gdzie im to naprawią , normalne że nie zawsze macie potrzebny sprzęt do sprawdzenia popy czy ciśnienia w układzie paliwa.
6,6
Citroen Xsara Picasso
Picasso 2.0 HDi 90KM 66kW
Bardzo dobrze. Części względnie tanie, spalanie niewielkie.
6,5
Citroen Xsara Picasso
Picasso 2.0 HDi 90KM 66kW
5,4
Citroen Xsara Picasso
Picasso 2.0 HDi 90KM 66kW
Przyzwoite spalanie jak na gabaryty auta. W trasie 80-90 można spokojnie zejśćponiżej 4 litrów. Autostrada 4,5 - 5,5. Miasto do 6,5l.
Dziennik kosztów dla Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,5
Citroen Xsara Picasso
Picasso 2.0 HDi 90KM 66kW
spalanie jest jedyną zaletą tego samochodu. Szkoda ze niestety jest awaryjny. koszt części nie jest duży, ale częstotliwość wymiany wahaczy drążków zastraszająca. Koszt serwisowania auta w ciągu 3 lat to ponad 5000zł /elementy zawieszenia, sprzęgło, linka biegów, belka, sterownik wtrysków/. Inna sprawa że auto przejechało w tym czasie 45000km i zaoszczędziłem podobną kwotę na paliwie - w porównaniu z moim poprzednim samochodem.
4,2
Citroen Xsara Picasso
Picasso 2.0 HDi 90KM 66kW
5,8
Citroen Xsara Picasso
Picasso 2.0 HDi 90KM 66kW
Mało pali, ale trzeba mieć przynajmniej z 10 tysięcy na naprawy ciągle u mechanika totalny złom.
6,7
Citroen Xsara Picasso
Picasso 2.0 HDi 90KM 66kW
Jestem zadowolony...choc zima na krótkich trasach wir w zbiorniku:)
Citroen Xsara Picasso