Szukaj

Raporty zużycia paliwa Citroen Xantia II Kombi

Podsumowanie 55 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Citroen Xantia II Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,5
51,07 zł
3
8,2
49,27 zł
2
11,6
69,70 zł
2
10,9
65,50 zł
1
Silniki Benzynowe Citroen Xantia II Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,3
31,94 zł
2
10,7
33,34 zł
2
10,3
31,99 zł
3
Silniki Diesla Citroen Xantia II Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,1
37,46 zł
5
5,8
35,21 zł
35

Lista raportów zużycia paliwa (55)

4,8
Citroen Xantia II
Kombi 2.0 HDI 109KM 80kW
Jestem bardzo zaskoczony że samochód i do tego kombi może tak mało palić jeśli ktoś się nie zdecydował na kupno tego auta niech żałuje , silnik cicho pracuje wygodna jazda dużo miejsca serdecznie polecam :D :D :D
4,8
Citroen Xantia II
Kombi 2.0 HDI 109KM 80kW
Jestem bardzo zaskoczony że samochód i do tego kombi może tak mało palić jeśli ktoś się nie zdecydował na kupno tego auta niech żałuje , silnik cicho pracuje wygodna jazda dużo miejsca serdecznie polecam :D :D :D
4,8
Citroen Xantia II
Kombi 2.0 HDI 109KM 80kW
W trasie jeszcze nie wypróbowałem Księżniczki ale jezdzę sporo w mieście i mogę stwierdzić że mało pali jak na tak duży samochód bo w granicach 4,2 , 4,5 l. Jestem w Szoku :]
6,2
Citroen Xantia II
Kombi 2.0 HDI 109KM 80kW
5,7 do 6,9 litra - w tych widełkach mieszczę się od trzech - oczywiście liczba mniejsza to wynik z 90% trasy i 10% miasta. Wynik wyższy to około 70% miasta i 30% trasy. Dodam ,że nie mam ciężkiej nogi, ale nie jestem także chorobliwie oszczędny.
10,2
Citroen Xantia II
Kombi 1.8 i 90KM 66kW
spalanie gazu
6,4
Liczba komentarzy: 1
Citroen Xantia II
Kombi 2.0 HDI 109KM 80kW
Ekonomicznosc bardzo dobra. Spalanie na trasie 5.5l/100. Spalanie w miescie 6.5l/100 (mala ilosc korkow, raczej male predkosci i czeste zatrzymania ze wzgledu na swiatla/pieszych). Wypada to duzo lepiej niz wiele nowych samochodow. Cena jest jednak dynamika jazdy. Jesli chodzi o ceny przegladow/napraw to moim zdaniem powinno sie robic tak: diagnostyka tylko w ASO lub u specjalisty od citroenow (rozsadne ceny nawet w ASO), a naprawa, t.j. wymiana moze byc juz w wiekszosci przypadkow w stacji szybkiej obslugi. Czesto jest jednak tak, ze male warsztaty specjalizujace sie w obsludze citroenow maja i najlepszych specjalistow i najlepsze ceny. Jesli chodzi o czeny czesci zamiennych, to cena wiekszosci podzespolow (zamienniki dobrej jakosci) nie odbiega znaczaco w gore/dol od czesci do innych europejskich samochodow (fordy, vw, skody, fiaty), i jest znacznie nizsza od czesci do samochodow japonskich/koreanskich. Na duzy plus zasluguje zawieszenie hydrauliczne, ktore jest duzo tansze w eksploatacji niz mechaniczne (pod warunkiem, ze kupi sie auto w nawet srednim stanie). Powodem jest brak sprezym i amortyzatorow - drogich elementow, ktore trzeba okresowo wymieniac. Sfery (zastepujace i sprezyny i amortyzatory) sa w smiesznie niskich cenach, a jesli ktos nie chce kupowac to nabicie (napelnienie azotem) jest jeszcze tansze. Wazna jest doskonala trwalosc najdrozszych elementow - silnika i przeniesienia napedu. Sa jednak dwie rzeczy, ktore nalezy sprawdzic przed kupnem (sa dosc drogie w porownaniu z konkurencja). Pierwsza to lozyska osi tylnej(zintegrowane z piasta) oraz gumy na ktorych opiera sie tylny wozek (drogi gumy i droga wymiana). Jesli sie o tym wie, to kupujac Xantie trzeba po prostu wytargowac obnizenie ceny na wymiane tych elementow. Drobiazgi sie praktycznie nie psuja, a czesci drobnych elementow w ASO sa czasem zaskakujaca niskie. Zwlaszcza jesli chodzi o elementy hydrauliki - czasem taniej kupic nowa w ASO niz uzywana na allegro! Turbina silnika nie ma zmiennych katow nastawy lopatek, co powoduje stosunkowo tania jej regeneracje. Wtryski silnika sa dosc drogie, jednak powinny dozyc 400-500tys (w przypadku uzytkowania na dobrym paliwie). Drobne elementy zawieszenia (gumy, laczniki stabilizatorow) trzeba wymieniac na polskich drogach raz do roku/raz na dwa lata (przy sporych przebiegach). Sa one jednak tanie a i z wymiana poradzi sobie kazdy mechanik.
Dziennik kosztów dla Citroen Xantia II Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
20,00 zł
6,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,9
Citroen Xantia II
Kombi 1.9 TD 90KM 66kW
W trasie bardzo oszczędny. W mieście jak wiadomo- pali więcej, ale jak się wyczuje dobrze samochód to w cale dużo nie spala. Optymalne obroty do zmiany biegów w mieście to 2200 obr/min. w trasie od 2000 do 2800 w zależności od charakteru kierowcy. Z dużym obciążeniem ciężko się jeździ, więc wyżej trzeba biegi wrzucać. Na odcinku 1000km w trasie przy prawie maksymalnym obciążeniu spalanie 5,4 l/100km.
10,7
Citroen Xantia II
Kombi 1.8 i 90KM 66kW
Myślałem przed zakupem że mniej spali -przyzwyczajenie z diesli :) Ale jest okey , dość żwawy , instalka Starg 300 sekwencja
11,0
Citroen Xantia II
Kombi 2.0 i 16V 132KM 97kW
mi pali srednio 11l/100km lpg, po Wroclawiu poza szczytem tzn. kiedy sie jeszcze poruszam 12-13, na autostradzie z pelnym obciazeniem 140km/h - 9.9 wymiana kielichow w ASO -1900 poza ASO - do przyjecia, ale byly tylko wymiany eksploatacyjne i serwis
7,8
Citroen Xantia II
Kombi 1.8 i 16V 110KM 81kW
Citroen Xantia II Kombi