Szukaj

Raporty zużycia paliwa Citroen Saxo

Podsumowanie 364 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Citroen Saxo
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,7
46,05 zł
5
5,9
35,62 zł
15
6,1
36,63 zł
23
6,3
37,65 zł
119
6,7
40,31 zł
30
8,1
48,37 zł
3
8,2
49,17 zł
4
8,0
48,13 zł
11
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Citroen Saxo
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,6
23,55 zł
5
7,6
23,51 zł
4
7,0
21,91 zł
26
7,9
24,60 zł
2
9,2
28,65 zł
1
Silniki Diesla Citroen Saxo
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,5
27,16 zł
116

Lista raportów zużycia paliwa (364)

6,5
Citroen Saxo
Hatchback 1.1 i 60KM 44kW
Jeżdżę generalnie w cyklu mieszanym, trasa pół na pół miasto/dwupas. Generalnie oscyluje wokół 6.0l/100km przy mniej ekonomicznej jeździe skacze ponad 7l/100 km momentalnie, gdy człowiek się skupi na ekonomii może zejść nawet do 5.5l/100km w moim przypadku. Samochód mało awaryjny, mój egzemplarz jest jeszcze do tego wyjątkowo zadbany, zero ognisk korozji, podłoga czystsza niż w aptece. Silnik prosty, niema się co zepsuć, utrzymanie bardzo tanie.
4,5
Citroen Saxo
Hatchback 1.5 D 57KM 42kW
;)
6,5
Citroen Saxo
Hatchback 1.1 i 60KM 44kW
Koszt części, robocizny jak i pobór paliwa bardzo dobre - jak ma to być auto do pracy i z powrotem, naprawdę polecam LPG, dzięki niskiej wadze Saxo praktycznie nie traci mocy, i pali może 0.5-1 L LPG więcej niż benzyny :) przykładowo ja na baku 33L LPG jeżdżę przez ponad 2 tygodnie po 40 Km dziennie w cyklu mieszanym. Po przeliczeniu wychodzi 6.5-7.5 L LPG (+1L benzyny wymaganych do rozgrzania silnika, ale to zależy od pory roku). Przy moich - dość organicznych - przebiegach, instalacja zwróciła się w przeciągu 1.5 roku, im więcej ktoś jeździ, tym bardziej odczuje to w portfelu na plus :) ceny części przy tym są naprawdę niewielkie.
4,8
Citroen Saxo
Hatchback 1.5 D 57KM 42kW
4,7
Citroen Saxo
Hatchback 1.5 D 57KM 42kW
Pod względem zużycia paliwa to auto jest boskie. Ciężko jest z niego dużo wycisnąć jeśli chodzi o osiągi, ale jako tanie wozidło sprawdza się świetnie. Niestety, przy przegonieniu go dłuższą trasą około 140-150km/h zaczyna się robić nieco bardziej żerny i jest to droga przez mękę. Do miasta za to świetny :)
6,4
Citroen Saxo
Hatchback 1.1 i 60KM 44kW
Pali rozsądnie - nie jest to mistrz prędkości ale jak na auto do pracy i z powrotem zdaje egzamin. Co do tras większych niż 400 km - jedzie ale uczucie jak w puszce.
5,2
Citroen Saxo
Hatchback 1.0 i 45KM 33kW
Auto bardzo ekonomiczne. Przy pełnym bagażniku i 4 osobach w aucie spalanie średnie na trasie 200 km nie przekracza 5,5 l/100km ( przy dość ekonomicznym stylu jazdy ). Na autostradach, przy jeździe na dużych obrotach i prędkości średniej 140 km/h spalanie wzrasta do 6-7 l/100 km. Bezproblemowe i bardzo przyjemne w prowadzeniu auto. Jedynym mankamentem może być często psujący się wodzik skrzyni biegów w tych modelach oraz dość duże "jedzienie" oleju.
4,2
Citroen Saxo
Hatchback 1.5 D 57KM 42kW
Jesli chodzi o spalanie to autko ideal... uzytkuje go jzu od ponad 2 lat i spalanie nigdy nie przekroczylo mi 5 L ON . w trasie przy spojnej jezdzie udalo mi sie zejsc do 3,5 L na 100km. przy dojazdach do pracy (codziennie 10 km poza miastem) spali nei wiecej niz 4L. Jesli chodzi o inne aspekty to juz nie wyglada tak fajnie... przynajmniej raz na kwartal zostawiam u mechanika 1000 zl a duzo napraw wykonuje sam. ciezko dostepne czesci tez nei pomagaja, wniosek nasuwa sie jeden - niskie koszty jazdy za to wysokie koszty uzytkowania.
5,9
Citroen Saxo
Hatchback 1.1 i 60KM 44kW
Wszystko tanie oprócz belki skrętnej z tyłu... Regeneracja kosztowała 1200zł, a trzeba ją wykonać co 80-100 tys. km.
5,9
Citroen Saxo
Hatchback 1.1 i 60KM 44kW
Wszystko tanie oprócz belki skrętnej z tyłu... Regeneracja kosztowała 1200zł, a trzeba ją wykonać co 80-100 tys. km.
Citroen Saxo