Szukaj

Raporty zużycia paliwa Citroen C5 III Tourer

on - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,8
Deklaracja producenta
5,1
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,1
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.5
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.6

Lista raportów zużycia paliwa (56)

6,9
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
6,3
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Na razie w jeździe mieszanej mam 7.1 litra. Myślę, że na tą wagę auta to wynik dobry.
7,0
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Po moim poprzednim ożłopie, tutaj mam wrażenie że samochód jeździ na powietrze :-)
6,9
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
jestem mile zaskoczony zużyciem paliwa auta o takiej masie
6,1
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Ja mam koła 245/45/18 , trudno tutaj mówić o jakieś tam wielkiej ekonomice, ale komputer pokazuje mi aktualnie na całym dystansie 6,6 co mnie zadowala.
6,0
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Trudno mi powiedziec jak będzie po 10 000 km. Obecnie samochód spala średnio 6,2 litra na można powiedziec dotarciu.

Usterki Citroen C5 III

Liczba wpisów: 24

Citroen C5 III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,6
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Jest dobrze, samochód eksploatuję głownie w trasach
7,3
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
6,6
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
jest OK, ale zawsze by mogło być lepiej (np spalanie w granicach 3 - 3,5 litra), przeglady też mogły by być tansze aczkolwiek jeszcze nie byłem w serwisie (mały przebieg). Auto pali mi wg kompa 6,7 l/km. jeżdze właściwie tylko w mieście, sporadycznie wypuszczam się na trasy.
5,6
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Auto ma nowy silnik HDI 2.0 140KM, to poprawione 138 z nowym układem wtryskowym, oszczędniejsze, mocniejsze, cichsze, elastyczniejsze, lepsza kultura pracy. Najpierw trzeba auto dotrzeć, co trwa do 10 000 km, ale potem różnica jest zasadnicza. Potem trzeba umieć jeździć tym dieslem. Najlepiej w stylu eko, czyli zdecydowanie przyspieszać, potem noga z gazu, jak trzeba znowu przyspieszamy i odpuszczamy. W nagrodę dynamika i niskie spalanie.
Citroen C5 III Tourer