Szukaj

Raporty zużycia paliwa Citroen C5 III Tourer

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0i 16V 140KM 103kW (w l/100km)
Średnie zużycie
9,6
Deklaracja producenta
8,8
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,8
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.2
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
11.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.2
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.0i 16V 140KM 103kW (w l/100km)
Średnie zużycie
10,8
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
10,6
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
10.3
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
12.8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
9.2

Lista raportów zużycia paliwa (18)

10,5
Citroen C5 III
Tourer 2.0i 16V 140KM 103kW
8.5 minimum przy bardzo spokojniej jeździe. 9.5 - 10 taka średnia z tras 12-14 autostrada w zależności od natężenia ruchu Jeżdżę trasy po minimum 300km
10,9
Citroen C5 III
Tourer 2.0i 16V 140KM 103kW
W mieście 4 stopniowy automat wariuje i wrzuca 4 bieg przy 60kmh i 1500 obrotów, to przekłada się na spalanie. W trasie 8.5 przy 90kmh, na autostradzie 9.5 przy średniej 150/170 kmh
9,9
Citroen C5 III
Tourer 2.0i 16V 140KM 103kW
8,7
Citroen C5 III
Tourer 2.0i 16V 140KM 103kW
Jazda trybem emeryta.
10,7
Citroen C5 III
Tourer 2.0i 16V 140KM 103kW
100tys na lpg. BRC
9,1
Citroen C5 III
Tourer 2.0i 16V 140KM 103kW
instalacja BRC raport z 7813 km aktualny licznik 135688km

Usterki Citroen C5 III

Liczba wpisów: 24

Citroen C5 III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

8,1
Citroen C5 III
Tourer 2.0i 16V 140KM 103kW
10,5
Citroen C5 III
Tourer 2.0i 16V 140KM 103kW
12,7
Citroen C5 III
Tourer 2.0i 16V 140KM 103kW
13,5
Citroen C5 III
Tourer 2.0i 16V 140KM 103kW
Ogólnie jeżdżę głownie do pracy 50/50 trasa/miasto styl jazdy raczej agresywny. Średnio pali mi około 13,5 litrów LPG. Na butli 48 litrów LPG mogę zrobić do 350 km (rekord 400 przy spokojnej jeździe nigdy nie powtórzony) Po trasie autostradowej gdzie jechałem 120-160 km/h i spalaniu 13 litrów LPG postanowiłem sprzedać auto. Już nie samo spalanie było powodem tego, a to że ten silnik jest zbyt słaby na ponad 2000 Kg załadowany i automatyczną wygodną lecz toporną skrzynie biegów. W ruchu miejskim skrzynia jak to automat niezauważalnie i płynnie zmienia biegi a przyspieszenie liniowe bez szarpnięć. Niestety mój styl jazdy nie współpracuje z taką konfiguracją i podnosi spalanie przy kiepskich osiągach.
Citroen C5 III Tourer