Szukaj

Raporty zużycia paliwa Citroen C5 III

Podsumowanie 402 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Citroen C5 III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,1
48,55 zł
22
8,7
52,31 zł
8
8,7
51,94 zł
2
9,3
55,60 zł
15
12,8
76,85 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Citroen C5 III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,5
29,68 zł
2
12,9
40,15 zł
2
10,5
32,91 zł
9
13,7
42,70 zł
3
Silniki Diesla Citroen C5 III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,0
36,45 zł
31
5,8
35,58 zł
8
5,5
33,46 zł
6
7,0
42,69 zł
41
6,7
41,15 zł
115
5,8
35,20 zł
6
6,6
40,40 zł
1
6,7
41,27 zł
82
6,6
40,10 zł
10
6,9
42,41 zł
7
7,4
45,30 zł
1
7,0
42,85 zł
1
7,5
46,01 zł
6
8,6
52,77 zł
5
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Citroen C5 III – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (402)

6,2
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
6,5
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
wymienilem dwumas sprzęgło i rozrząd komplet koszt 3800zł może kolejne 190 tys będę miał spokój.
11,6
Citroen C5 III
Tourer 1.6 THP 156KM 115kW
6,3
Citroen C5 III
Sedan 1.6 HDi FAP 110KM 81kW
pali znacznie więcej niż się spodzewialeł
10,5
Citroen C5 III
Tourer 2.0i 16V 140KM 103kW
Niestety jazda najczęściej na krótkich odcinkach do 20 km - ok. 11 l lpg / 100 km, przy dłuższych trasach spalanie wyraźnie spada - nawet poniżej 10 l lpg / 100 km.
7,7
Citroen C5 III
Tourer 2.0i 16V 140KM 103kW
Silnik zdecydowanie na trasy , przy ekonomicznej jeździe można zejść poniżej 7 l , wyprzedzanie z tym silnikiem nie należy również do najmocniejszej strony tej C5 , moim zdaniem nie powinien być montowany w tej klasie samochodów.Zalety : prostota i niezawodność , jak na razie!
6,4
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Jeśli chodzi o koszty związane z usterkami to 0 bo auto na gwarancji więc jedyną stratą jest mój czas ale z drugiej strony mój czas też kosztuje. Koszty przeglądów ? przeciętnie. Za pierwszy przegląd płaci się we Wrocławiu ponad 1000 zl. Czy to dużo? I tak i nie. Nie, ponieważ przeglądy aut segmentu D tyle chyba mnie więcej kosztują, dużo ? ponieważ przegląd trzeba robić zawsze co roku (albo 30 tys km). Przy moim przebiegu 15tys km rocznie w ciągu 2 lat wydam na przeglądy 1000 zl + kolejny ~1500 czyli w sumie 2500 PLN. U konkurencji często przegląd jest jeden raz na 2 lata (lub tez co 30 tys km) a kosztuje również kolo 1000 - 1500. No ale kupując C5 wiedziałem na co się piszę więc nie mogę mieć pretensji teraz. Paliwo: średnio 6,5 l więc tragedii nie ma ale o spalaniu na poziome 4-5 litrów przy takiej masie auta można zapomnieć. A jeżdżę naprawdę w miarę spokojnie tj. nie jak dziadek ale też nie jak jakiś narwaniec.
8,0
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Przed zakupem czytałem wypowiedzi innych kierowców na temat spalania:). Mój pali zimą w mieście ponad 10 litrów aby zejść poniżej nie można przekraczać 50, żonie pali 11.5 :). Na autostradzie przy 150 ok 8 litrów. Przy normalnej jeździe 100-130 ok 6.5. W górach przy 60-70 czasami 100km/h zszedł po przejechaniu 250 km na 4.9. Na prostym odcinku jest to chyba niewykonalne. Wracając z Włoch po przejechaniu 1650 km miałem na zegarze 7,3 ale po przeliczeniu na kalkulatorze wyszło 7,8 ze średnią prędkością 108 km/h. W pierwszą stronę spalił ok 10 litrów więcej. Uważam że jest w miarę ok jak na moją jazdę.
6,3
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
niskie zużycie paliwa,przeglądy na przyzwoitym poziome cenowo
11,0
Citroen C5 III
Sedan 2.0i 16V 140KM 103kW
Citroen C5 III