Szukaj

Raporty zużycia paliwa Citroen C5 III Sedan

Podsumowanie 189 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Citroen C5 III Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,7
46,38 zł
17
8,9
53,43 zł
6
8,7
52,22 zł
2
8,7
52,40 zł
5
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Citroen C5 III Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,5
29,69 zł
2
12,9
40,16 zł
2
8,8
27,50 zł
1
15,7
49,06 zł
1
Silniki Diesla Citroen C5 III Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,9
36,01 zł
17
5,9
35,63 zł
6
5,8
35,02 zł
2
7,3
44,46 zł
14
6,7
40,58 zł
59
5,6
34,31 zł
3
6,7
40,57 zł
34
6,8
41,31 zł
6
7,0
42,63 zł
1
7,3
44,46 zł
2
10,7
65,17 zł
1
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (189)

6,3
Citroen C5 III
Sedan 1.6 HDi FAP 115KM 85kW
Po autostradzie najlepiej jechać 115km spalanie jest mniejsze brak 6 biegu
6,7
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Jak na swoją masę i automat nawet spoko
5,0
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Fajne autko, w Trójmieście pali średnio 5.5l
8,5
Citroen C5 III
Sedan 2.0 16V 140KM 103kW
6,2
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 136KM 100kW
5,2
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Staram się jeździć płynnie, chociaż nie sennie. Robię głównie trasy z 20% miasta. Wskazania komputerowe są niższe od rzeczywistego o około 0,5l. Spalanie podałem w średnich warunkach atmosferycznych przy średnio działającej klimie. Na trasie nie przekraczam z reguły 2500 obrótów(130), a bardziej trzymam się 2000, tj. np. na szóstce 108 km.
6,4
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 136KM 100kW
Auto mega komfortowe i oszczędne. Przy dużych trasach spalanie okolo 5.3 l na, setkę. Samo miasto to juz skok pod 7. Milo mnie pod tym wzgledem zaskoczyło, bo pali podobnje jak o ponadz 300kg lżejszy Focus z tym samym silnikiem, a stylu jazdy nie mam specjalnie spokojnego. Wynikiem takich wyników jest po prostu sprawne i zadbane auto.
8,6
Citroen C5 III
Sedan 3.0 V6 HDi Biturbo FAP 241KM 177kW
Jak na silnik 3.0 to nie pali dużo. Należy się liczyć, ze jeżeli się jeździ głównie po mieście to spalanie wzrasta powyżej 12 litrów. Do tego dochodzi wypalanie FAPa w mieście które jeszcze zwiększa spalanie. Na trasie wypalanie filtra jest bardzo rzadko.
7,3
Citroen C5 III
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Auto ma za sloby silnik do tej masy. Spalanie dla Jazdy na 6 biegu od 80 do 110km/h
5,9
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Przebieg 228 tys. Wymiany - tuleje w przednich wahaczach, komplet napędu rozrządu, tarcze przód, 2x klocki, palniki ksenon, pióra wycieraczek co roku. Wymiany oleju co 15 tys, a nie 30 jak w instrukcji i stale zalecany przez producenta olej. FAP zanieczyszczony do poziomu 30 procent. To wszystko. Zużycie paliwa 5,6 komputerowe od czasu wymiany akumulatora czyli ok 5 lat. Tankuję po przejechaniu ok 1000 km i do baku wchodzi ok 50 lub nieco więcej litrów paliwa więc zużycie faktyczne nie przekracza zazwyczaj 5,5 l/100km. Z uwagi na fakt, że C5III to raczej wieloryb, a nie sportowiec więc jeżdżę bez szaleństwa, raczej spokojnie w trybie wyznaczanym przez samochodowy ruch lecz nigdy jako "hamulcowy". Ponad połowę swego przebiegu samochód przejechał na kołach 18/245/40. Takie koła były w nowym. Postanowiłem jednak wymienić ja na standardowe 17/225/55 i tak komfort jak i zużycie paliwa uległy poprawie. Na trasie w Alpy jadąc w dwa samochody C5III Sedan -140 kM zużył 4,7 litra na całej trasie tam i z powrotem. Prędkość podróżna, z uwagi na bagażnik na drugiej C5III lecz w kombi, rzadko przekraczała 130 km/h. C5III Tourer 2,0 hdi 165KM z bagażnikiem zużył na tej samej trasie 6,7 l/100km. Jedyne problemy z elektroniką, to wariujący czasem system automatycznego sterowania wycieraczek. Potrafią czasem przy lekkiej mżawce wejść w trym maksymalnego tempa. Po wyłączeniu trybu automatycznego wszystko pracuje normalnie. Problem nierozwiązany od około 100 tys km. Samochód jest w rodzinie używany jest głównie jako wyjazdowy. Do kręcenia się "wokół komina" służą dwa inne. Minusy - brak sensownego miejsca na kubek z kawą. Jak dla mnie, to również zbyt lekko pracujący układ kierowniczy. Wystające "rogi" siedzisk z przodu w wersji z "półskórami" skutkiem czego w ich okolicach pojawiły się obecnie mikropęknięcia skóry. Moim zdaniem lepsze są pełne skóry z wentylacją. Kiepskie jest również dojście do ewentualnej wymiany żarówek oświetlenia dziennego. Plusy - wygoda podróżowania, ekonomika oraz praktyczność regulowanego prześwitu. Wysokie krawężniki niestraszne...
Citroen C5 III Sedan