Szukaj

Raporty zużycia paliwa Citroen C5 II

Podsumowanie 265 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Citroen C5 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,4
56,32 zł
4
8,3
49,88 zł
26
9,0
53,98 zł
28
10,6
63,41 zł
9
Silniki Benzynowe Citroen C5 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,7
26,96 zł
3
8,8
27,41 zł
9
10,3
32,10 zł
11
13,7
42,62 zł
1
Silniki Diesla Citroen C5 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,9
35,50 zł
50
7,4
44,54 zł
5
6,6
40,13 zł
103
8,4
50,84 zł
4
7,3
44,16 zł
12

Zużycie paliwa Citroen C5 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (265)

10,0
Citroen C5 II
Hatchback 2.0i 16V 140KM 103kW
Przeciętne średnie spalanie benzyny/gazu na poziomie 10l/100km to standard, w trasie do 110km/h bez problemu spalanie na poziomie 8l/100km. Pewnie można zejść niżej w trybie eko.
7,7
Citroen C5 II
Hatchback 2.2 HDi FAP 170KM 125kW
Po francuskim dieslu spodziewałem się lepszego spalania. Awaryjnośc ponadprzeciętna - budżet 10 000 zł nie wystarczył na doprowadzenie niby dobrego egzemplarza, do stanu fabrycznego.
10,0
Citroen C5 II
Hatchback 2.0i 16V 140KM 103kW
Jestem właścicielem auta 3 lata, instalacja STAG 300 początkowo kłopotliwa , ale po miesiącu regulacji sytuacja opanowana. Nie pisałem o minimalnych i maksymalnych spalaniach bo po prostu tego nie sprawdzam. Spalanie LPG ok 10 l na 100km (średnia każdorazowo liczona po przejechaniu ok 400km), jazda mieszana, zarówno odcinki 40 km jak i 2-5 km, jazda bardzo dynamiczna.
7,0
Citroen C5 II
Hatchback 2.0 HDi 136KM 100kW
Oj naprawy sprzęgła, dwumasy, pare drobnostek w zawieszeniu i pare innych w cenach jak w Fordzie. A klasa auta zupełnie inna. Spory wybór częsci używanych ( lampa 275 nowa przednia).Płyn ELOS do FAP 700 zł, tu boli, ale mam z głowy. Co do spalnia ropy to rewelka, na trasie schodze do 5,6 L.Tak TAK.Komp troche przekłamuje o jakies 0,4 L że niby mniej :)
8,2
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Kupując to auto spodziewałem się trochę niższego spalania. Spalanie oscyluje średnio w okolicy 8,8 litra na 100 km.
5,9
Citroen C5 II
Hatchback 2.0 HDi 136KM 100kW
Typowe koszty eksploatacyjne, niskie zużycie paliwa
9,4
Citroen C5 II
Kombi 2.0i 16V 140KM 103kW
Witam, średnie spalanie z ponad 3000 tyś km. Maksymalne spalanie z miasta - jazda do pracy 11 km - bez oszczędności - było 50km/h ale też grubo ponad 100 km/h :) minimalne spalanie na poziomie ??? dałem 8,5 ale jeszcze do przetestowania... teraz zakładam instalację gazową zobaczymy jakie wyjdą wyniki. POZDRAWIAM
5,8
Citroen C5 II
Hatchback 1.6 HDi 109KM 80kW
To nie żart. Jak na takie gabaryty to auto pali bardzo, ale to bardzo niewiele. Robię około 2000km/m-c. W tygodniu do pracy mam jedynie 15km, ale mam częste wyjazdy na odległości około 60-80km. Przy takim tygodniu Cytryna spala 5,8l/100km (tyle pokazuje komputer). Liczyłem też od tankowania do tankowania, żeby sprawdzić, czy komputer się myli - myli się bardzo niewiele, ale na moją korzyść, bo z moich wyliczeń średnie spalanie wyniosło 5,65 l/100km. Warunek jest jeden: spokojna jazda. Bo przy większym szarżowaniu spalanie w mieście wyniesie nawet 9-10 l/100km.
5,8
Citroen C5 II
Hatchback 1.6 HDi 109KM 80kW
To nie żart. Jak na takie gabaryty to auto pali bardzo, ale to bardzo niewiele. Robię około 2000km/m-c. W tygodniu do pracy mam jedynie 15km, ale mam częste wyjazdy na odległości około 60-80km. Przy takim tygodniu Cytryna spala 5,8l/100km (tyle pokazuje komputer). Liczyłem też od tankowania do tankowania, żeby sprawdzić, czy komputer się myli - myli się bardzo niewiele, ale na moją korzyść, bo z moich wyliczeń średnie spalanie wyniosło 5,65 l/100km. Warunek jest jeden: spokojna jazda. Bo przy większym szarżowaniu spalanie w mieście wyniesie nawet 9-10 l/100km.
6,4
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
No tu już mogę coś powiedzieć. Wszystko oczywiście jest relatywne, ale jest tanio: - koło dwumasowe ze sprzęgłem i uszczelnieniem czopu wału (LUK) - 2400 z robotą. - przednie tarcze, klocki, kopletna linka ręcznego z robotą - 700. - klapka sterujące nagrzewnicą - 900. (sama część 300, ale trzeba rwać całą deskę...) - łącznik stabilizatora z robotą - 100 (ceny łożyska nie pamiętam).
Citroen C5 II