Szukaj

Raporty zużycia paliwa Citroen C5 II

Podsumowanie 265 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Citroen C5 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,4
56,18 zł
4
8,3
49,76 zł
26
9,0
53,85 zł
28
10,6
63,25 zł
9
Silniki Benzynowe Citroen C5 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,7
27,04 zł
3
8,8
27,49 zł
9
10,3
32,19 zł
11
13,7
42,74 zł
1
Silniki Diesla Citroen C5 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,9
35,86 zł
50
7,4
44,99 zł
5
6,6
40,54 zł
103
8,4
51,36 zł
4
7,3
44,61 zł
12

Zużycie paliwa Citroen C5 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (265)

7,3
Citroen C5 II
Hatchback 1.8i 16V 125KM 92kW
6,1
Citroen C5 II
Kombi 1.6 HDi 109KM 80kW
jeżdżę po trasie 30 km do pracy. w lecie spalanie około 5,7 w cyklu mieszanym ok 10 km miasto, w zimie 6,2-6,5. Komputer przekłamuje z reguły o 0,2 uzyskanego spalania, czyli mniej wiecęj litrę mniej pokazuje. Uważam że jest bardzo ekonomicznym autem, choć niezbyt dynamicznym gdy nie chcemy katować turbosprężarki.
13,7
Citroen C5 II
Hatchback 3.0 V6 211KM 155kW
Przy tej mocy spalanie jest ok, najwięcej oczywiście paliwa idzie w trybie sport, jadąc do 100 pali 11l LPG, jadąc po autostradzie ok.200 pali 17l LPG.
9,3
Citroen C5 II
Hatchback 2.0i 16V 140KM 103kW
2.0 to kompromis między osiągami a oszczędnością w tak dużym aucie.Silnik na gazie pracuje bez zarzutu. Porządnie wyregulowany w sprawdzonym warsztacie-partner AG centrum,spala średnio 1l. więcej gazu.Polecam każdemu!
6,1
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Autko nie jest przesadnie drogie w serwisowaniu ponieważ na serio rzadko kiedy odwiedzam warsztat oprócz wymiany płynów filtrów itp.
8,2
Citroen C5 II
Hatchback 1.8i 16V 125KM 92kW
Auto dużo pali, trudno zejść poniżej 8l/100km benzyny. Jeżeli planuje się przebiegi >30tyś/rok bardzo polecam gaz - (ja założyłem BRC - 2800zł -w Czakram) - jestem bardzo zadowolony. Po za tym tylko wymiany planowe - taniej niż konkurencja dla tej klasy auta.
Dziennik kosztów dla Citroen C5 II
Średni koszt przejechania 100 km
36,33 zł
7,4
l/100km
10,1
l/100km
12,2
l/100km
Zobacz dzienniki
11,3
Citroen C5 II
Hatchback 3.0 V6 211KM 155kW
6,8
Citroen C5 II
Kombi 1.6 HDi 109KM 80kW
Trasa ostatniego testu: 4320km latem (z tego ok. 3800km autostradami), Niemcy i Francja, bagażnik i średnia trumienka na dachu załadowane na max. + 4 dorosłe osoby na pokładzie, auto z przebiegiem 173000km na starcie, klima włączona na ok. 50% trasy, mam duży staż jako kierowca - styl jazdy "mocno spokojny", z wszystkimi technikami służącymi ekonomice, choć z pewnością nie powolny (tempomat gdzie tylko można na 130). Najczęściej średnie spalanie wynosiło 7,0 (długie przebiegi autostradą z prędkością stałą 130) - to kilka razy zmierzone przy metodzie napełniania zbiornika pod korek. I tu ciekawostka: w moim aucie komputer zawsze pokazuje równo o 20% więcej niż było faktycznie (np. przy wspomnianym 7,0 wskazywał 8,4)! Tak samo jest przy jeździe miejskiej, mieszanej i każdej innej. Dla porównania: ok. 800km autostradami "na pusto", tylko ja i pasażer + 2 kosmetyczki (tzn. torebki, nie panie) - 6,0/100. Reasumując: wygodnie, wręcz komfortowo, i ekonomicznie jak na ładunek i tempo, silnik zawsze bez problemów "dawał radę". Po moich doświadczeniach z C5 nie wierzę jakoś w te legendarne 5,0/100 tak często podawane przez innych "testerów"!
10,0
Citroen C5 II
Hatchback 2.0i 16V 140KM 103kW
Samochód bardzo dobrze się prowadzi , nic nie szarpie i nie rzuca silnikiem na boki jak w poprzednich instalacjach które posiadałem w dwóch wcześniejszych autach , spalania auta bardzo dobre , nie zmienia się zbytnio przy zmianie trybu jazdy +- 2 litry gazu . Instalacja Landi Renzo została założona za namowo znajomego który również zakładał w tej firmie . Po dwóch ustawieniach wszystko działa poprawnie .
8,2
Citroen C5 II
Hatchback 1.8i 16V 125KM 92kW
Dla mnie przeciętnie. Bo umiem w tym "grzebnąć sam". Biada temu, kto nie umie... Z drugiej strony... czas to pieniądz. Mój też. Auto jest po to by nim jeździć, a nie po to by poprawiać producenta i serwis.
Citroen C5 II