Szukaj

Raporty zużycia paliwa Citroen C5 II Kombi

Podsumowanie 86 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Citroen C5 II Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,8
64,42 zł
2
8,9
53,53 zł
6
8,8
52,80 zł
9
Silniki Benzynowe Citroen C5 II Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,0
27,95 zł
5
10,4
32,57 zł
5
Silniki Diesla Citroen C5 II Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,9
35,93 zł
17
6,7
40,91 zł
37
8,5
51,82 zł
3
7,8
47,25 zł
2

Lista raportów zużycia paliwa (86)

5,3
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Zużycie paliwa bardzo przyzwoite. Silnik nie zużywa kropli oleju, nic nie dolewałem. Serwis u mechanika od Citroenów - koszty akceptowalne tylko za często!!!
5,7
Citroen C5 II
Kombi 1.6 HDi 109KM 80kW
Doskonała. Tylko w Punto (1.2) osiągałem podobne spalanie ale to samochody wielkościowo zupełnie inne. Jednorazowe wyniki: 7.3 max, 4.2 minimum. Średnio w mieście 6.5 litra, w trasie 5.5 litra. Co by się nie robiło odpowiedni te 6.5 i 5.5 zawsze wychodzi. Jednak zarówno w przypadku tego samochodu jak i B6 zakup diesla nie ma uzasadnienia ekonomicznego.
6,6
Citroen C5 II
Kombi 1.6 HDi 109KM 80kW
jak się popracuje nad techniką jazdy- nie jest za drogo; ale serwis zdecydowanie powala na nogi i drenuje portfel
5,8
Citroen C5 II
Kombi 1.6 HDi 109KM 80kW
Czytając komentarze nie mogę oprzeć się wrażeniu, że mam trochę inny samochód, niż pozostali kierowcy. Po pierwsze, autocentrum.pl nie wierzy, że spalanie w cyklu mieszanym może być niższe od spalania w trasie. Nie wierzcie w to 4,8 l/100 km przy minimalnym -- w rzeczywistości silnik pije co najmniej 5,5 litra na 100 km przy 100 km/h. Po drugie, komputer zaniża rzeczywiste spalanie. Na autostradzie przy 140-150 km/h, samochód pali 7,5 l/100 km -- według komputera. Może tego spalania nie zaniża? Jadąc 170-180 km/h komputer raportuje 10 l/100 km i więcej. Jadąc 90-100 km/h jest o niebo lepiej -- dużo ciszej, spalanie na poziomie 6 l/100 km (wg komputera), ale dystans 600 km przejeżdża się w 6 godzin, a nie w 4. Jeśli będziesz jeździł w trasy, to lepiej kupić C5 z silnikiem 2.2 HDi 175 KM. Spali tyle samo, ale będzie cicho, przyjemnie i z prędkością 220 km/h. W ostateczności nada się 2.0 HDi 138 KM. Minimalne spalanie -- 4,8 l/100 km -- jest osiągalne w mieście, jadąc stale 50-70 km/h, nie zatrzymując się na światłach, nie przyspieszając i nie hamując gwałtownie, na wzniesienia wjeżdżając ze zmniejszającą się prędkością. Udało mi się tak tylko pięć razy (w święta) przez ostatnie pięć miesięcy. Silnik nienawidzi gwałtownego przyspieszania i ruszania spod świateł. Wpada w depresję i topi swoje smutki w ropie. Dziś (1. maja) pojechałem do pracy krótszą trasą, za co miasto Kraków się na mnie zemściło i stałem na niemal każdych światłach po zjeździe ze zwyczajowej trasy. W ostatnie święto spaliłem 1,2 l na 25 km (4,8/100) dzięki zielonej fali. Dziś razem spaliłem 1,5 l na 22 km (6,7/100) i jechałem pięć minut dłużej. W normalnych warunkach w mieście, według komputera, pali 6-6,5 l/100 km. Jeden problem -- komputer zaniża spalanie, to nie ulega wątpliwości. Tankuję zawsze do pełna z tego samego dystrybutora. Wg komputera moja średnia to 6,5 l/100 km. Wg dystrybutora to 7,5 l/100 km -- albo właściciel stacji pazerny, albo komputer jest wyjątkowym optymistą. Różnice między spalaniem w zimie i w lecie są znikome. Grzałka jest niemal za darmo, ale klimatyzacja swoje potrzeby energetyczne ma. Przez krótki czas w okresie przejściowym, po zmianie opon z zimowych (Nokian WR A3 215/55R16) na letnie (2×Michelin Primacy HP i 2×Continental ContiGrip, ten sam rozmiar) samochód rzeczywiście (i wg komputera i wg dystrybutora) palił pół litra mniej, teraz wrócił do swojej normy. Podsumowując, rewelacyjny silnik do jazdy po mieście, nawet w takim dużym aucie. Szybko zbiera się ze świateł, pozwala wyprzedzić dowolny samochód w mieście -- ale spalanie drastycznie rośnie. Jadąc spokojnie jest bardzo dobrze. Na trasy ten silnik w tym samochodzie jest do niczego. Nie "w pewnym stopniu", nie "z zastrzeżeniami". Po prostu -- nie, chyba że hałas i spalanie nas nie interesuje.
7,3
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
7,2
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
tak duze auto wyposazone w automatyczna skrzynie biegow i ciezka noge kierowcy uwazam je za ekonomiczne
5,5
Citroen C5 II
Kombi 1.6 HDi 109KM 80kW
tu jest 6+ do pracy mam 56km w jedna strone, przy 100km/h pokazuje 4.6 trzeba dodac zawsze 0.25 bo na tyle oszukuje komputer / sprawdzane
6,2
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Dodam ze nie moglłem wybrac takiej kompozycji jaki mam samochod... bo go nie ma ! nawet rocznika nie ma !! wiec podaje : C5 TURER HDI 2.0 143KM FAP MANUAL 6-BIEGOW HYDROAKTYWNE ZAWIESZENIE ROCZNIK 2010. A wiec na felgach 17" i na dystansie 10000 tys. km. wedlug kompa spalanie 7L/100 aleeee teraz samochod ma przejechane 23 tys. na zime 16" nieco wezsze ale profil 60 i... spalnie na dystansie okolo 2 tys. wyszlo 6L/100 i to wiekszosci miasto i korki z tego moze 500km bylo w trasie takze uwarzam to za niezly wynik nie wiem cyz to zmiana z 17 na 16 felg przyniosla takie rzultaty czy dotarcie sie silnika... zobaczymy co bedzie latem ...Generalnie POLECAM autko :)
5,6
Citroen C5 II
Kombi 1.6 HDi 109KM 80kW
7,3
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Citroen C5 II Kombi