Szukaj

Raporty zużycia paliwa Citroen C5 II Kombi

Podsumowanie 86 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Citroen C5 II Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,8
64,42 zł
2
8,9
53,53 zł
6
8,8
52,80 zł
9
Silniki Benzynowe Citroen C5 II Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,0
27,95 zł
5
10,4
32,57 zł
5
Silniki Diesla Citroen C5 II Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,9
35,93 zł
17
6,7
40,91 zł
37
8,5
51,82 zł
3
7,8
47,25 zł
2

Lista raportów zużycia paliwa (86)

5,6
Citroen C5 II
Kombi 1.6 HDi 109KM 80kW
Dla tej masy auta najlepszym wyborem jest jednostka 2.0 - stwierdzam po czasie. Nie mniej jednak 1.6 też daje radę i nie jest źle. Przy tak zwanym "emeryt mode" można zrobić nawet około 1500 kilometrów na baku, ale w normalnym trybie użytkowania (głównie trasa) 1200 km, przy mieszanym około 1000 km. Policzcie sobie sami czy to jest OK.
9,5
Citroen C5 II
Kombi 2.0i 16V 140KM 103kW
Jeżeli mechanik wie jak podejść do Citroena z hydro koszty są normalne. z najdroższych napraw do tej pory miałem wymianę CEWKI - 500 zł)
6,1
Citroen C5 II
Kombi 1.6 HDi 109KM 80kW
jeżdżę po trasie 30 km do pracy. w lecie spalanie około 5,7 w cyklu mieszanym ok 10 km miasto, w zimie 6,2-6,5. Komputer przekłamuje z reguły o 0,2 uzyskanego spalania, czyli mniej wiecęj litrę mniej pokazuje. Uważam że jest bardzo ekonomicznym autem, choć niezbyt dynamicznym gdy nie chcemy katować turbosprężarki.
6,1
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Autko nie jest przesadnie drogie w serwisowaniu ponieważ na serio rzadko kiedy odwiedzam warsztat oprócz wymiany płynów filtrów itp.
6,8
Citroen C5 II
Kombi 1.6 HDi 109KM 80kW
Trasa ostatniego testu: 4320km latem (z tego ok. 3800km autostradami), Niemcy i Francja, bagażnik i średnia trumienka na dachu załadowane na max. + 4 dorosłe osoby na pokładzie, auto z przebiegiem 173000km na starcie, klima włączona na ok. 50% trasy, mam duży staż jako kierowca - styl jazdy "mocno spokojny", z wszystkimi technikami służącymi ekonomice, choć z pewnością nie powolny (tempomat gdzie tylko można na 130). Najczęściej średnie spalanie wynosiło 7,0 (długie przebiegi autostradą z prędkością stałą 130) - to kilka razy zmierzone przy metodzie napełniania zbiornika pod korek. I tu ciekawostka: w moim aucie komputer zawsze pokazuje równo o 20% więcej niż było faktycznie (np. przy wspomnianym 7,0 wskazywał 8,4)! Tak samo jest przy jeździe miejskiej, mieszanej i każdej innej. Dla porównania: ok. 800km autostradami "na pusto", tylko ja i pasażer + 2 kosmetyczki (tzn. torebki, nie panie) - 6,0/100. Reasumując: wygodnie, wręcz komfortowo, i ekonomicznie jak na ładunek i tempo, silnik zawsze bez problemów "dawał radę". Po moich doświadczeniach z C5 nie wierzę jakoś w te legendarne 5,0/100 tak często podawane przez innych "testerów"!
8,2
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Kupując to auto spodziewałem się trochę niższego spalania. Spalanie oscyluje średnio w okolicy 8,8 litra na 100 km.
9,4
Citroen C5 II
Kombi 2.0i 16V 140KM 103kW
Witam, średnie spalanie z ponad 3000 tyś km. Maksymalne spalanie z miasta - jazda do pracy 11 km - bez oszczędności - było 50km/h ale też grubo ponad 100 km/h :) minimalne spalanie na poziomie ??? dałem 8,5 ale jeszcze do przetestowania... teraz zakładam instalację gazową zobaczymy jakie wyjdą wyniki. POZDRAWIAM
6,4
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
No tu już mogę coś powiedzieć. Wszystko oczywiście jest relatywne, ale jest tanio: - koło dwumasowe ze sprzęgłem i uszczelnieniem czopu wału (LUK) - 2400 z robotą. - przednie tarcze, klocki, kopletna linka ręcznego z robotą - 700. - klapka sterujące nagrzewnicą - 900. (sama część 300, ale trzeba rwać całą deskę...) - łącznik stabilizatora z robotą - 100 (ceny łożyska nie pamiętam).
9,5
Citroen C5 II
Kombi 1.8i 16V 125KM 92kW
Średnie spalanie z ponad 2500 km zanotowane przez komputer pokładowy. Maksymalne średnie to wynik praktycznie krótkiej trasy autostradą i kilku krótkich wypadów drogami krajowymi. Minimalne średnie to wynik 10,9 zbity praktycznie przez 600 km tras do 9,9. Minimalne spalanie na trasie to jazda nie do końca oszczędna - raz 170, za chwilę 110 ale jadąc samemu na pusto. Myślę że przy równej jeździe można zejść śmiało do 7/100
6,2
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
7,2 w cyklu mieszanych. Osiągalne nawet poniżej 5, ale to już masakra a nie jazda. Na trasie ok 6,5 ltr. Ceny częsci - na poziomie cen do aut kompaktowych ( filtry, części eksploatacyjne). Nie wiem jak naprawy zawieszenie, bo nic nie robiłem jeszcze :)
Citroen C5 II Kombi