Szukaj

Raporty zużycia paliwa Citroen C5 I Hatchback

Podsumowanie 233 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Citroen C5 I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,8
53,14 zł
26
9,2
55,76 zł
39
8,6
51,87 zł
15
11,8
71,14 zł
15
Silniki Benzynowe Citroen C5 I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,8
33,93 zł
6
10,2
32,16 zł
11
8,5
26,70 zł
1
12,1
38,06 zł
6
Silniki Diesla Citroen C5 I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,2
44,04 zł
2
6,1
37,49 zł
7
7,2
43,85 zł
66
7,6
46,65 zł
38
Silniki Diesla Citroen C5 I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,0
18,85 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (233)

7,9
Citroen C5 I
Hatchback 2.0 HPi 140KM 103kW
Moim samochodem jest Citroen C5 MkI 2.0i 16V HPi 103kW/140KM z 2002r, w wersji Exclusive. Jest to silnik z bezpośrednim wtryskiem benzyny, który charakteryzuje się najniższym spalaniem, z całej palety silników benzynowych, dostępnych w Citroenie C5 I generacji, oraz niezłymi osiągami. Pod względem osiągów, ustępuje jedynie motorowi V6/24V, który za to pochłania min. 13,9l/100km(manual) po mieście, a w automacie nawet 14,5l/100km(nadal min. w cyklu miejskim). Silnik HPi przystosowany jest do poruszania się zarówno na Pb98 jak i na Pb95. Dane zużycia paliwa, podane przez producenta, w zupełności nie odbiegają od realnego stanu spalania. Zakładanie instalacji gazu LPG do tego modelu, nie ma najmniejszego sensu. Reasumując: Spalanie w ruchu miejskim: 10,3l Spalanie w ruchu pozamiejskim: 6,0l Całkowite zużycie: 7,5l Emisja CO2: 177g/km Jestem ogromnie zadowolony z mojego wyboru. Jest to auto z silniczkiem, który jeszcze nigdy mnie nie zawiódł(a zrobiłem nim już ponad 100´000km). Polecam.
8,6
Citroen C5 I
Hatchback 1.8i 16V 116KM 85kW
Nie ma co ukrywać, to nie jest auto dla kierowców z ciężką nogą. Przy płynnej i spokojnej jeździe (nawet z prędkościami znacznie większymi niż przewiduje kodeks drogowy ;-)) zużycie paliwa jest akceptowalne, ale jakiekolwiek ostre przyspieszenia powodują że wskaźnik zużycia paliwa zaczyna pokazywać horrendalne wartości. Przeglądy nie są drogie, ale trzeba je zlecić fachowcowi. Kowale przekwalifikowani na mechaników samochodowych lepiej żeby się co C5 nie dotykali.
8,5
Citroen C5 I
Hatchback 2.0 HPi 140KM 103kW
9,0
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
10,3
Citroen C5 I
Hatchback 3.0 V6 207KM 152kW
C5 3.0 V6 zasilany LPG oraz 98 Zadziwia ekonomiką Porównując z moimi wcześniejszymi autami typu BMW e39 silnik 525 24v/e38 3.0 V8 czy Audi 100 A6 motor 2.2 Turbo /Audi v8 lub subaru wrx, Mercedes w140 S600SEL V12 to C5 Pod względem dynamiki, ekonomiki, gabarytów czy elastyczności wypada lepiej, jedynie wyglądem specjalnie się nie wyznacza.
9,6
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
automat, klima w korkach komp pokazuje 9,7L na gazie wychodzi jakies 12 L. w trasie na kompie do 6 schodzi. w warunkach tylko miejskich za 100 zł robie 300 km
Dziennik kosztów dla Citroen C5 I Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
50,67 zł
7,0
l/100km
11,1
l/100km
11,9
l/100km
Zobacz dzienniki
6,0
Citroen C5 I
Hatchback 2.2 HDi FAP 133KM 98kW
7,2
Citroen C5 I
Hatchback 2.2 HDi FAP 133KM 98kW
Mam silnik 2.2 HDI, na pewno jest to lepsze wyjście niż 2.0HDI. Pali niewiele więcej. miasto - 8,5 poza miastem 6,5-7,5. Autostrada 6,0l (140-160km/h)
10,0
Citroen C5 I
Hatchback 3.0 V6 207KM 152kW
Jak na taki duży silnik to i tak spalanie nie jest takie złe jest to jeden z bardziej oszczędnych silników widlastych porównując inne modele z dwu litrowymi silnikami to zużycie jest mniej więcej porównywalne, wiadomą sprawą jest że wszystko zależy od kultury jazdy .
10,0
Citroen C5 I
Hatchback 3.0 V6 207KM 152kW
Autko do ekonomicznych nie należy w mieście sporo pochłania paliwa na trasie można zejść przy spokojnej jeżdzie do 7,5 l na 100km niema tragedii . Naprawy do tanich nie należą zwłaszcza w ASO najlepiej mieć jakiegoś dobrego znajomego mechanika który się zna na citroenach.
Citroen C5 I Hatchback