Tak naprawde w trasie, na autostradzie przy okolo 140, wiadomo tam gdzie mozna, bo jest sa remonty czy zamkniete pasy to sie jedzie powolutku i pali malo, ale tak przy 140 na dystansie 1400km ktory pokonuje regularnie z UK do Polski, nigdy nie spalil wiecej niz 7.3 czy jechlem na pusto czy z kompletem pasazerow i bagazem. Ostatnio wyszlo na tej samej trasie 7.5 ALE w niemczech cisnalem przez jakies 600km 170kmh. Jezeli chodzi o rajd o kropelce to na piatce przy 100-110, ze zwiekszonym cisnieniem w oponach bierze 5.9-6.2 a w miescie na krotkich dystansach na zimnym sinilku wezmie 10 a na cieplym 8.5-9.3. Koszta napraw (mieszkam w UK) sa stosunkowo niskie, zwlaszcza ze nie duzo sie psuje a czesci latwo dostepne, unikal bym jenak najtanszych zamiennikow bo sa lipnej jakosci i lepiej troche doplacic i miec zrobione raz a dobrze.