Szukaj

Raporty zużycia prądu Citroen C4 III E-C4

el - zużycie prądu dla silnika EV 136 136KM 100kW
Średni zasięg
198,0 km
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Średni maksymalny zasięg:
240 km
Średni minimalny zasięg:
160 km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie:
194 km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe:
8.3 h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania:
0.9 h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania:
0.9 h

Lista raportów zużycia prądu (3)

297
Citroen C4 III
E-C4 EV 136 136KM 100kW
297
Citroen C4 III
E-C4 EV 136 136KM 100kW
Silnik 136 KM jest całkiem dynamiczny - ok. 9 sek 0-100 km. "Spalanie"/zużycie jest mocno zależne od prędkości. Ja mam koła 18", pewnie przy mniejszych kołach byłoby lepiej. Na trasach 70-100 kmh spala podobnie jak w mieście - średnio 11.5-15.5 KWh/100 km zależnie od temperatury. Czyli w sumie zgodnie z WLTP. Wystarczy jednak wjechać na trasę i jechać powyżej 110 KM/h to zaczyna się wir elektronów w baterii. Przy 120 - 19-20 (opony letnie) do 25 Kwh (zimowe). Jeśli chcesz jeździć elektrykiem szybko i w dłuższe trasy to nie polecam - przy 140 Kmh spalanie bliskie 30 KWH na zimówkach, czyli max. godzina jazdy i bateria pusta. Stellantis wydaje się mijać z prawdą jeśli chodzi o pojemność baterii. Pojemność użyteczna jest bliska 40 KWh, a nie 50. 50 Kwh to poj. brutto, a realnie uwzględniając temperaturę w ok. +10-15 st i degradację i ogromny bufor to do dyspozycji mamy jedynie ok. 40 Kwh. Polecam wykupić przedłużoną gwarancję (kosztuje niewiele), a można ją wykupić nawet na 8 lat i 200kkm.
1
Citroen C4 III
E-C4 EV 136 136KM 100kW
Citroen C4 III E-C4