Szukaj

Raporty zużycia paliwa Citroen C4 II Hatchback 5d

Podsumowanie 151 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Citroen C4 II Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,4
38,45 zł
1
7,0
41,77 zł
13
6,9
41,54 zł
56
Silniki Benzynowe Citroen C4 II Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,7
17,73 zł
1
8,3
25,82 zł
3
Silniki Diesla Citroen C4 II Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,1
30,78 zł
44
5,3
31,99 zł
12
5,6
33,58 zł
14
6,2
37,24 zł
7

Lista raportów zużycia paliwa (151)

6,5
Citroen C4 II
Hatchback 5d 1.6 16v VTi 120KM 88kW
Mało pali więc tu jest ok. Koszty serwisu o wiele bardziej konkurencyjne niż u innych. Nie bez znaczenia jest niższa stawka ubezpieczenia w porównaniu do aut z pierwszych miejsc rankingów kradzieży (vw, toyota, honda itp)
6,5
Citroen C4 II
Hatchback 5d 1.6 16v VTi 120KM 88kW
6,3
Citroen C4 II
Hatchback 5d 1.6 16v VTi 120KM 88kW
Jak na tę moc i pojemność jest bardzo dobrze. Zaznaczam, że autko używane jest w 80% na trasach i mam raczej lekką nogę. Robię rocznie ponad 30 tys. km i przy obecnych, porónywalnych cenach paliwa (Pb, ON) i znacznie wyższych kosztach eksploatacji diesla, jego zakup jest ekonomicznie nieuzasadniony.
6,2
Citroen C4 II
Hatchback 5d 1.6 16v VTi 120KM 88kW
5,6
Citroen C4 II
Hatchback 5d 1.4 16v VTi 95KM 70kW
na razie tylko koszty paliwa bo auto nowe ,przebieg niewielki
6,3
Citroen C4 II
Hatchback 5d 1.6 16v VTi 120KM 88kW
Jazda głównie na trasie (ok. 80 %). Przy prędkości ok. 90 km/h i płynnej jeździe spala poniżej 6l. Prędkości do 110 km/h ok. 6,5 l. Powyżej 120 km/h ok. 7 l. na razie niewielki przebieg (12000 km). Oby tak dalej.
Dziennik kosztów dla Citroen C4 II Hatchback 5d
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
5,6
l/100km
7,6
l/100km
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
6,9
Citroen C4 II
Hatchback 5d 1.6 16v VTi 120KM 88kW
Jak sie jezdziło dieslem to żadna rewelka
5,8
Citroen C4 II
Hatchback 5d 1.6 16v VTi 120KM 88kW
dystans 389 km, trasa Elbląg-Bydgoszcz-Elbląg, średnia prędkość 63 km/h. trasa przebiegająca w stosunku 1/3 autostrada A1, 2/3 droga krajowa D22, D5. styl jazdy na tempomacie: 95 km/h droga krajowa, 115 km/h autostrada.
6,4
Citroen C4 II
Hatchback 5d 1.6 16v VTi 120KM 88kW
1. Trasa Elbląg-Warszawa dystans: 320 km śr.prędkość: 73 km/h śr.spalanie: 5,7 l/100 km 2. trasa po Warszawie dystans: 53 km śr.prędkość: 18 km/h śr.spalanie: 10,2 l/100 km 3. Trasa Warszawa-Elbląg dystans: 291 km śr.prędkość: 75 km/h śr.spalanie: 5,4 l/100 km PODSUMOWANIE dystans: 665 km śr.prędkość: 59 km/h śr.spalanie: 6,0 l/100 km
6,5
Citroen C4 II
Hatchback 5d 1.6 16v VTi 120KM 88kW
Trasa o długości 4128 km, z Polski do Dalmacji w Chorwacji i z powrotem. Spalanie podczas całej trasy na poziomie 6,5 L/100 km przy średniej prędkości 73 km/h. Rozkład dróg autostrady/drogi krajowe w stosunku 50/50. Podczas jazdy wyłącznie autostradą Chorwacką pokonując 565 km, auto spaliło średnio 6,9 l/100 km przy średniej prędkości 114 km/h. Był to najwyższy wynik spalania w trasie. Najniższe spalanie odnotowałem w drodze z Makarskiej do Dubrovnika i z powrotem. Pokonując odległość 347 km średnie spalanie wyniosło 6,1 l/100 km przy średniej prędkości 57 km/h. Jak widać powyżej, spalanie autostradowe bardzo niewiele odbiega od spalania przy poruszaniu się normalną drogą. Wynika to zapewne z faktu, iż droga do Dubrovnika obfituje w dość strome podjazdy, również kilometry przejechane w samym mieście i jego okolicach wpłynęły zapewne na zawyżenie wyniku spalania.
Citroen C4 II Hatchback 5d