Szukaj

Zużycie paliwa Citroen C1 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Citroen C1

6,7
Citroen C1 I
Hatchback 3d Facelifting 1.0 i 68KM 50kW
100% satysfakcji. Rocznie przejeżdżam 70 tyś km podczas dojazdów do pracy. 80% droga ekspresowa, 10% krajowa, 10% miasto. Praktycznie zaraz po zakupie zaduszony LPG. Wyniki spalania dla powyższego trybu jazdy (trasa), a różnice wynikają tylko pośpiechu lub bliskości weekendu ;-) Benzyna to od rekordowego 4.0 l/100 do równie rekordowego 8,0 l/100. Nie wiem jak można spalić mniej, ale również nie da się spalić więcej. Wynik dla LPG to mniejszy rozrzut i wyniki zamieszczam w tabeli. Na gazie nie dogniatam silnika, bo musi mi tyłek do pracy dowieźć. Sprawnie, ale raczej do 120 km/h. Napraw BRAK, przeglądy poza ASO, bo nie będę sponsorował nieuków, więc OK.
6,2
Citroen C1 I
Hatchback 1.0 i 68KM 50kW
Witam. Spalanie obliczone dość precyzyjnie, tzn z uwzględnieniem rozruchu na benzynie. Czyli podane spalania dotyczą jedynie LPG. W mieście w zimę przy 10km dojeździe do pracy spalanie samego gazu 6.7, na trasie w zimę wyszło minimalnie 5,6. W lato na letnich oponach prawdopodobnie będzie lepiej. Co do benzyny, rozruch przy 10 stopniowym mrozie to maks 5 km jazdy na benzynie zanim przełączy się na LPG. Temperaturę przełączenia mam ustawioną na 35 stopni. Co do samego silnika, podobno nie powinno sie stosować LPG ze względu na utrudnioną regulację zaworów (którą to przy LPG trzeba regularnie wykonywać) - wyjdzie w praniu, postanowiłem zaryzykować. Autko jeździ na LPG jak na benzynie, różnicy w dynamice nie zauważyłem, mam staka premium, alaska 2000 i ciągłą komunikacje premiuma z OBD samochodu.
5,3
Citroen C1 I
Hatchback 5d Facelifting 1.0 i 68KM 50kW
Samochód w rodzinie od 2011 roku. Samochód służy do przemieszczania po mieście gdzie obecnie żonie pali 6.1. Sprawdzane od tankowania do tankowania. 520-540 na tankowania 32 l, bak ma 35 więc trzeba uważać. Wyjazd poza miasto mocno wydłuża wizytę na stacji i kreska spada o jakieś 50-60 km później. Świetna jednostka do nauki i nabrania doświadczenia.
5,5
Citroen C1 II
Hatchback 5d 1.0 VTi 72KM 53kW
Citroen z tym silnikiem to idealne połączenie, w mieście jest zrywny i dynamiczny, tak samo na autostradzie gdzie mocy do okolic 130km/h nie brakuje. Nigdy jeszcze nie widziałem spalania poza miastem na poziomie 4,3 - 4,5 L / 100 km (nie emerycka jazda)
5,6
Citroen C1 II
Hatchback 5d 1.0 VTi 68KM 50kW
Do wyprzedzania z klima zapomnij bez jakos idzie Jak na miasto i okolice ok, na autostrade non stop kicha glosno przy 150 Spalanie jazda mieszana 4,5, trasa przepisowo 4,2 autostrada max 8 po miescie caly czas nie jade wiec niewiem
6,6
Citroen C1 II
Hatchback 5d 1.2 PureTech 82KM 60kW
Niecale 11000km przebiegu. Czysto miejskie dojazdy do pracy 5km. Plus zakupy co 2 dzień. Nie oczekiwalem spalania poniżej 6l. I nie myliłem się. 6.7l bez klimatyzacji I stania w korkach, przy temp powietrza ok 7c. Ogulnie pali troszkę więcej od tico i mniej od 207 1.4 hdi. I zdecydowanie mniej od vw up 1.0
Dziennik kosztów dla Citroen C1
Średni koszt przejechania 100 km
72,50 zł
5,8
l/100km
4,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,8
Citroen C1 I
Hatchback 5d Facelifting 1.0 i 68KM 50kW
Bez jakiejkolwiek uwagi jak się jeździ spala: mi 5.5l (jeżdżę bardzo dynamicznie), żonie 5l (jeździ spokojnie). ekstremalna jazda jak szalony 6l. Przeglądy średnio 500zł w ASO Warszawa - nie mam czasu tu szukać i ozsczędzać. Części eksploatacyjne bardzo tanie. Nic poważnego się nie psuje. Zużycie zawieszenia, hamulców itp. powolne.
5,1
Citroen C1 I
Hatchback 3d Facelifting 1.0 i 68KM 50kW
Bardzo niskie koszty utrzymania. zużycie paliwa w mieście 5,5 litra, latem prze włączonej non stop klimie ok.6 litrów. Na trasie ok. 4l/100km ale ze względu na komfort przy dużych prędkościach i możliwości wyprzedzania nie polecam.
5,3
Citroen C1 I
Hatchback 1.0 i 68KM 50kW
Spalanie rewelacyjne, czesci niedrogie. Co jakis czas wystepuja jakies glupie usterki ale niektore da sie nawet samemu naprawic. Jedyna powazna sprawa jak dotad - w autach z poczatku produkcji pada pompa wody przy 40 tys km, trzeba wymienic. Objawy: najpierw skrzypienie paska klinowego a potem jak juz calkiem padnie to glosne jeczenie i wyciek plynu chlodniczego.
7,0
Citroen C1 I
Hatchback 1.0 i 68KM 50kW
Jestem zszokowana tym autem pod względem ekonomii przy zastosowaniu instalacji Lovato samochód jest bardzo oszczędny , silnik przy większych obrotach wchodzi na wyższe obroty tak więc spalania od razu wzrasta , ale jak na tryb miejski świetne auto .
Citroen C1