Szukaj

Raporty zużycia paliwa Chrysler Voyager IV Minivan

on - zużycie paliwa dla silnika 2.8 CRD 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
9,2
Deklaracja producenta
8,3
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
10,4
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.8
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
11.1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.8

Lista raportów zużycia paliwa (11)

7,5
Chrysler Voyager IV
Minivan 2.8 CRD 150KM 110kW
10,3
Chrysler Voyager IV
Minivan 2.8 CRD 150KM 110kW
trasa Krk -Wawa, 4 osoby na pokladzie, zapiety tempomat na 120, spalanie ponizej 9 litrow. Trasa Krk-Kolobrzeg 6 osob, bagazu po dach, jazda z predkoscia 140 - 160, spalanie ponize 11 litrow. W miescie spala ok 12 litrow. Silnik nadpodziewanie mocny, spokojnie radzi sobie z autem. Wyprzedzanie nie sprawia problemow i nie trzeba sie zastanawiac. Super woz ktory ma kilka sprzecznosci: jest duzy a tani :) koszt paliwa to najwiekszy wydatek. Czesci do silnika typu uszczelki, rozrzad, hydraulika, termostat tstoja na bardzo przystepnym poziomie. Czesci zawieszenia tez sa przyzowite acz trzeba dobrze poszukac aby znalesc dobre tanio. Jest cichy do predkosci 140 km/h gdy podrozujemy po suchym asfalcie gdy popada wyraznie slychac bryzgi wody walace w nadkola. Ma wydajna klimatyzacje/ogrzewanie ale brak w nim nawiewow na tyl przez co pasarzerowie zajmujacy 3 rzad siedzen czesto zglaszaja uwagi do ustawien panelu. W grandzie takich problemow nie ma. Skrzynia automatyczna dziala super plynnie i doskonale wybiera biegi. Jedynie raz na tysiac zmian zdaza jej sie szarpnac. Ale brakuje jej 5 biegu z ktorym sinik na pewno by sobie poradzil. Obnizyl by spalanie i glosnosc silnika a zwikszylby predkosc przelotowa bo zal go cisnac 170. Ma super kokpit ze swietnie wygladajacymi zegarami ktore maja odrobine slabe podswitlenie. Brakuje w nim schowkow zwlaszcza jakiegos miedzy fotelami ( cos na wzor 5 generacji ) ale gdy jedziemy w 6-7 osob doceniamy w nim mozliwosc ladunkowe. Dlatego ze jest to krutsza wersja od Granda i nie ma niesamowitego bagaznika to miedzy fotelami zmiescimy 6 pelnowymiarowych toreb podroznych i wiele innych drobiazgow. Mozliwosci os ograniczone jedynie wyobraznia pakowacza. Nawet przestrzen miedzy drzwiami a fotelemi mozna wykozystac. Dodam ze takim zaladunkiem nie odbierze sie pasarzerom miejsca na nogi. I to jest taki minus i plus :). Komfort podrozy jest spory naprawde stoi na wysokim poziomie. jadac z predkoscia 120 w aucie jest cichutko tak ze gwar rozmow moze byc nuzacy dla kierowcy. O dziwo najslabiej wygladajaca kanapa 3 rzedzu oferuje najlepsze miejsce dla relaksu. Moja wersja super gra dzieki orginalnemu audio i ma elektryczne boczne drzwi. Super gadzet majacy malutki minu heeheh szkoda ze nie da sie ich uruchomic z zewnatrz jakims guzikiem w klamce. Gdy akurat nie mamy kluczyka w rece pozostaje nam reczne otwarcie drzwi ktore dzieki mechanizmowi elektrycznemu nie ida lekko. Reszta to same plusy: swiatla z dobrymi zarowkami swieca bajecznie, rezoreowanie nawet z zaladowanym wozem na maxa jest idealne. Auto prowadzi sie tak samo jak by bylo puste. Spalanie dzieki mocnemu silnikowi nie zmienia sie w zaleznosci od masy pojazdu. Chcialem wersje 3.3 benzynowa lecz po roku poszukiwan odpowiedniego egzemplarza zakupilem diesla i nie zaluje. 2.8 CRD lepiej ciagnie ta bude, nie czuje gorek, Nie tracimy miejsca na butle LPG. Kolo zapasowe mamy tam gdzie mamy miec. Ja tylko moge polecac.
9,3
Chrysler Voyager IV
Minivan 2.8 CRD 150KM 110kW
w tej klasie nie jest najtaniej, ale koszty do przyjęcia
9,8
Chrysler Voyager IV
Minivan 2.8 CRD 150KM 110kW
paliwo i OC(2016)
10,0
Chrysler Voyager IV
Minivan 2.8 CRD 150KM 110kW
8,5
Chrysler Voyager IV
Minivan 2.8 CRD 150KM 110kW
Niestety nie jest to samochód na typowe dojazdy do pracy.Całą swą klasę pokazuje dopiero na trasie (i to długiej) gdzie zaczynasz doceniać komfort jazdy.Przy silniku o pojemności 2,8 zanim dojedziesz do pracy wskaźnik temperatury zatrzyma sie na 1/2 skali.
9,7
Chrysler Voyager IV
Minivan 2.8 CRD 150KM 110kW
Samochód waży 2 tony. Więc też musi zjeść. Miałem przez jakiś czas problemy, bo duzo paliło. Jak się okazało, przyczyną tego żarłoctwa było uszkodzenie webasto. Po wyączeniu silnika, webasto jeszcze pracowało pewien czas, póżniej się wyłączało. Tak samo było w czasie jazdy. Ono pracowało non stop, z tąd też większe spalanie.
8,9
Chrysler Voyager IV
Minivan 2.8 CRD 150KM 110kW
Czasy kiedy nikt nie naprawiał voyagerów dawno minął. Nie trzeba auta serwisować tylko w drogim serwisie bo to może zrujnować ale to nie dotyczy tylko chryslera. Spróbujcie podjechać do serwisu forda:)Auto jak na masę i komfort nie jest kosztowne w użytkowaniu a części zamienne dostępne. Zresztą tak naprawdę to wymieniałem w nim tylko podstawowe rzeczy(oleje itp. i gumy w zawieszeniu(grosze))
9,1
Chrysler Voyager IV
Minivan 2.8 CRD 150KM 110kW
9,5
Chrysler Voyager IV
Minivan 2.8 CRD 150KM 110kW
Chrysler Voyager IV Minivan