Szukaj

Zużycie paliwa Chrysler Voyager – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Chrysler Voyager

11,2
Chrysler Voyager III
Minivan 2.0 i 133KM 98kW
Kupiłem z przebiegiem 101 tys. km. Dziś (2024r.) ma 172 tys. km. Do tej pory wymieniłem chłodnicę. Ostatnio lutowałem zegary (standard) i panel od klimy (było małe zwarcie na wtyczce), które wywołuje takie objawy jak: kontrolka "ALARM SET", blokuje rozruch i zapłon. Prosta w naprawie usterka - na YouTube jest pełno tutoriali. Naprawisz to raz i na zawsze masz spokój. O podwozie dbam systematycznie. Mam swój garaż. Pomimo wieku zamierzam użytkować nadal. Jest bardzo wygodny. Na LPG jest mega tanim vanem. Bardzo rzadko są awarie, a jeśli już, jest dziecinnie prosty w naprawie i tanie części. Pod każdym względem lepszy od obecnie produkowanego shit-u.
6,6
Chrysler Voyager IV
Minivan 2.5 CRD 143KM 105kW
Witam. Jadę sobie moją Renówką Megan kombi ( tragedia wykonania, tragedia materiałowa i tragedia elektryki, samochód nie samowicie męczący dłuższą jazdą) i dzwoni do mnie kolega i mówi jest do sprzedania Chrysler Voyger IV - okazja. Mam po drodze więc odbijam z ustalonej trasy, nadkładam jakieś 60 km i jestem na miejscu. Stoi Voyger lekko przykużony , wiekowo staruszek 2005 rok ale technicznie bomba Starsza pani przynosi plik dokumentacji 2 razy grubszy od Biblii.Faktury nawet z wymiany żarówek. Samochód wymaga troche prac kosmetycznych. Przebieg 52 tys km, silnik suchutki żadnej nawet najmniejszej plamki. W środku tapicerka - sufitówka trochę obwisła, z zewnątrz brak myjni i kosmetyki. opony do wymiany ze względu na wiek, poza tym wszystko OK. Samochód był wykorzystywany do celów wakacyjnych. Właściciel w roku 2011 przeniósł w zaświaty i od tej pory samochód był odpalany przy okazji badań technicznych i trochę wokół komina. Cena 25 tys zł. Po krótkich targach stajemy na 20 tys. Pełna skóra, fotele w top elektryce, Climatronik dwustrefowy, szyby elektryczne Odtwarzacz Video z ekranem 17 calowym drzwi boczne elektryczne ect. ogólnie pełen wypas. Biorę, jest Wresień 2021, wymieniam wszystkie sprawy ekspluatacyjne łącznie z oponami i termostatem Pierwse jazdy wypadają bardzo korzystnie ale tak naprawdę pełen test to trasa Warszawa - Kolonia - Barcelona i z powrotem 4 dorosłe osoby na pokładzie i jakieś 200 kg ładunku pełna klima i tempomat gdzie się da. Ogółen 5260 km 60% autostrady, 30 % drogi krajowe i 10% drogi lokalnwe Średnia prędkość autostradowa 120-140 km/h, krajówki 70-100 km/h a lokalki to różnie. 6,8L/100 km wegług tankowań i 6,3L wg komputera. Do tej pory Voyager odbył kilka takich tras lub podobnych i nigdy nie wyszedł ponad 7 L. Jestem bardzo zadowolony ze spalania i komfortu jazdy, Jak do tej pory nic się nie popsuło. Miałem Voyagera MK2 od nowości z 1994 roku wersja ful amerykańska, Samochód totalnie bezawaryjny, został sprzedany z 380 tys km i z tego co wiem jeszcze w 2020 roku jeszcze był używany z najechanymi 500 tys km Gablota duża wygodna nie męcząca jazdą Zużycie paliwa super dobrze. Naprawy z tego co wiem nie najtańsze ale też nie najdroższe ( do zniesienia) Samochód wybitnie na trasy nie do miasta, nie lubi krótkich tras, silnik duży potrzebuje sporo czasu na osiągnięcie prawidłowej temperatury szczególnie zimą
10,3
Chrysler Voyager IV
Minivan 2.8 CRD 150KM 110kW
trasa Krk -Wawa, 4 osoby na pokladzie, zapiety tempomat na 120, spalanie ponizej 9 litrow. Trasa Krk-Kolobrzeg 6 osob, bagazu po dach, jazda z predkoscia 140 - 160, spalanie ponize 11 litrow. W miescie spala ok 12 litrow. Silnik nadpodziewanie mocny, spokojnie radzi sobie z autem. Wyprzedzanie nie sprawia problemow i nie trzeba sie zastanawiac. Super woz ktory ma kilka sprzecznosci: jest duzy a tani :) koszt paliwa to najwiekszy wydatek. Czesci do silnika typu uszczelki, rozrzad, hydraulika, termostat tstoja na bardzo przystepnym poziomie. Czesci zawieszenia tez sa przyzowite acz trzeba dobrze poszukac aby znalesc dobre tanio. Jest cichy do predkosci 140 km/h gdy podrozujemy po suchym asfalcie gdy popada wyraznie slychac bryzgi wody walace w nadkola. Ma wydajna klimatyzacje/ogrzewanie ale brak w nim nawiewow na tyl przez co pasarzerowie zajmujacy 3 rzad siedzen czesto zglaszaja uwagi do ustawien panelu. W grandzie takich problemow nie ma. Skrzynia automatyczna dziala super plynnie i doskonale wybiera biegi. Jedynie raz na tysiac zmian zdaza jej sie szarpnac. Ale brakuje jej 5 biegu z ktorym sinik na pewno by sobie poradzil. Obnizyl by spalanie i glosnosc silnika a zwikszylby predkosc przelotowa bo zal go cisnac 170. Ma super kokpit ze swietnie wygladajacymi zegarami ktore maja odrobine slabe podswitlenie. Brakuje w nim schowkow zwlaszcza jakiegos miedzy fotelami ( cos na wzor 5 generacji ) ale gdy jedziemy w 6-7 osob doceniamy w nim mozliwosc ladunkowe. Dlatego ze jest to krutsza wersja od Granda i nie ma niesamowitego bagaznika to miedzy fotelami zmiescimy 6 pelnowymiarowych toreb podroznych i wiele innych drobiazgow. Mozliwosci os ograniczone jedynie wyobraznia pakowacza. Nawet przestrzen miedzy drzwiami a fotelemi mozna wykozystac. Dodam ze takim zaladunkiem nie odbierze sie pasarzerom miejsca na nogi. I to jest taki minus i plus :). Komfort podrozy jest spory naprawde stoi na wysokim poziomie. jadac z predkoscia 120 w aucie jest cichutko tak ze gwar rozmow moze byc nuzacy dla kierowcy. O dziwo najslabiej wygladajaca kanapa 3 rzedzu oferuje najlepsze miejsce dla relaksu. Moja wersja super gra dzieki orginalnemu audio i ma elektryczne boczne drzwi. Super gadzet majacy malutki minu heeheh szkoda ze nie da sie ich uruchomic z zewnatrz jakims guzikiem w klamce. Gdy akurat nie mamy kluczyka w rece pozostaje nam reczne otwarcie drzwi ktore dzieki mechanizmowi elektrycznemu nie ida lekko. Reszta to same plusy: swiatla z dobrymi zarowkami swieca bajecznie, rezoreowanie nawet z zaladowanym wozem na maxa jest idealne. Auto prowadzi sie tak samo jak by bylo puste. Spalanie dzieki mocnemu silnikowi nie zmienia sie w zaleznosci od masy pojazdu. Chcialem wersje 3.3 benzynowa lecz po roku poszukiwan odpowiedniego egzemplarza zakupilem diesla i nie zaluje. 2.8 CRD lepiej ciagnie ta bude, nie czuje gorek, Nie tracimy miejsca na butle LPG. Kolo zapasowe mamy tam gdzie mamy miec. Ja tylko moge polecac.
14,3
Chrysler Voyager II
Minivan 3.0 141KM 104kW
Dużo jeżdżę swoim Voyagerem. Ten pojazd służy nam w codziennej jeździe po mieście jak i w trasach. Nie jest to samochód dla wszystkich lecz jedynie dla fanów marki a tak na prawdę dla fanów modelu (bo tacy są). W trasie jestem w stanie zbliżyć się do granicy 10l/100km LPG natomiast w zimę notuje niemal 20l/100km (nadal mam na myśli gaz). Dodam, że mój pojazd wyposażony jest w skrzynie automatyczną co jest nie bez znaczenia przy tych gabarytach. Auta takie jak Sharan Alhambra oraz Galaxy dzielnie pretendują do miana konkurenta tego modelu ale nie są w stanie przeskoczyć swoich własnych ograniczeń w postaci awaryjności, gabarytów oraz przeciętności.
14,7
Chrysler Voyager IV
Grand Voyager 3.3 i V6 174KM 128kW
Nie będę się rozpisywać o usterkach ponad 20 letniego auta, tu ma prawo się już wszystko dziać. Ale jak spokój od się śmiga miastem te 15,5l wykręca. Na krótkiej trasie spada do 13,5, na dluuuugiej do 11'tu. Jest super. Komfort jazdy bezcenny. Żadne smaxy i sharany tego nie zapewnią.
8,5
Chrysler Voyager IV
Grand Voyager 2.8 CRD 150KM 110kW
Wersja angielska 2,8 CRD Lift - bez żadnej ściemy 6,7L/100km przy prędkości 118-128/h na autostradzie (na tempomacie)z pełnym obciążeniem (6 osób i dziecko w foteliku + bagaż) trasa Wrocław - Jarosław czyli trochę wyszło. Tam i powrót na jednym zbiorniku bez kontrolki rezerwy. Zaskoczyło mnie to auto.
Dziennik kosztów dla Chrysler Voyager
Średni koszt przejechania 100 km
41,67 zł
9,8
l/100km
13,9
l/100km
15,6
l/100km
Zobacz dzienniki
8,8
Chrysler Voyager IV
Grand Voyager 2.8 CRD 150KM 110kW
Przy rozsądnej jeździe i nie zylowaniu silnika można wyciągnąć niezły wynik. Przynajmniej dopóki nie wjedziemy do miasta bo wtedy spalanie wzrasta nawet do 10 l. Ale jak na 2 tonowe auto i jazdę z klima/ogrzewaniem non stop to wynik jest niesamowity.
8,6
Chrysler Voyager V
Grand Voyager 2.8 CRD 163KM 120kW
Remonty skrzyni, poduszki, przekładnie, korozja to wszytko kosztuje. Wsadzić w to auto 15 tysięcy to żaden problem; i to nie w ASO rzecz jasna. Mało pali to jest plus, bo jakieś 10,5 - 11 litrów w mieście, a na trasie nawet 6,9; tu wielki plus, zresztą miły tembr pracy dużego diesla uprzyjemnia podróż; warto poduszki wymienić, z czasem je poprawili i auto prawie wcale nie drga; pięknie pracuje.
16,0
Chrysler Voyager IV
Grand Voyager 3.3 i V6 AWD 174KM 128kW
ile bym nie jeździł zawsze wychodzi koło 17 litrów LPG /100 km. zauważyłem różnicę w jakości gazu i spalania dlatego staram się tankować na jednej sprawdzonej stacji. To nie rajdówka więc pierwszy ze świateł nie odjeżdżam, no chyba, że zimą jak pada śnieg ;-)) 4x4 automatyczna skrzynia biegów
12,7
Chrysler Voyager III
Minivan 2.0 i 133KM 98kW
Auto pracuje w mieście,praca-szkoła-przedszkole-dom.Używane na krótkich odcinkach dlatego spala dodatkowo ok 3L benz,w trasie do 100km/h spali 11LPG a na autostradzie przy 140km/h prawie 14LPG.Ogólnie auto fajne lecz słabe,kupiłem z powodu świetnego stanu,z przebiegiem 154tys. sprowadzone ze Szwajcarii.
Chrysler Voyager