Szukaj

Raporty zużycia paliwa Chrysler Sebring II

Podsumowanie 59 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Chrysler Sebring II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,2
55,52 zł
7
11,7
70,82 zł
6
10,8
65,66 zł
21
11,5
69,61 zł
6
Silniki Benzynowe Chrysler Sebring II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,4
35,92 zł
4
12,8
40,14 zł
3
12,5
39,27 zł
11
13,0
40,87 zł
1

Zużycie paliwa Chrysler Sebring II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (59)

12,7
Chrysler Sebring II
Sedan 2.7 i V6 24V 203KM 149kW
ile ten samochód spali zależy tylko od kierowcy, oczywiście nie da się zejść niżej niż okolice 10 litrów ale mądra jazda daje dobre efekty
12,7
Chrysler Sebring II
Sedan 2.4 i 16V 152KM 112kW
GAZ! Od początku jeżdżę na gazie. Min 11L max 15L
10,0
Chrysler Sebring II
Sedan 2.7 i V6 24V 203KM 149kW
Trasa 200 km, prędkość 100-110, średnia - 80, i spalanie 7,2. Przy tej pojemności i mocy - rewelacja. Miasto - poniżej 12 trudno zejść. czasem tak 11,5-11,8, ale to trzeba sie naprawdę ostrożnie z gazem obchodzić. a tak zwyczajnie to po mieście 12,5, na gorszej trasie - około 9 l
11,7
Chrysler Sebring II
Coupe 3.0 V6 24V 203KM 149kW
Po mieście przy normalnej jeździe 12-13, a po szaleństwach do 17 ale to max co uzyskałem, przy szybkiej jeździe po mieście przeciętnie 14l/100km, trasa do 120 km/h ~ 9l/100km a 180-200km/h 11-12l/100km
9,1
Chrysler Sebring II
Sedan 2.0 i 16V 141KM 104kW
13,3
Chrysler Sebring II
Sedan 2.4 i 16V 152KM 112kW
miasto: beznyna 16 listrow, gaz 18 poza maistem: 12benzyna, 13gaz
Dziennik kosztów dla Chrysler Sebring II
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
12,3
Chrysler Sebring II
Sedan 2.7 i V6 24V 203KM 149kW
10,3
Chrysler Sebring II
Sedan 2.0 i 16V 141KM 104kW
9,3
Chrysler Sebring II
Cabrio 2.7 i V6 24V 203KM 149kW
Trasa Bytom -Warszawa, przy predkości ok. 110-130 km/h. Warunki pogodowe b. dobre. Bez śniegu i deszczu. 12.02.2007 r.
Chrysler Sebring II