Szukaj

Zużycie paliwa Chrysler Sebring – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Chrysler Sebring

12,3
Chrysler Sebring II
Cabrio 2.7 i V6 24V 203KM 149kW
Mimo wielu powtarzanych złych opinii o aucie, silnik 2.7 wcale nie jest zły. Ma pecha do użytkowników i mechaników którzy nie znają się na autach z USA. Spalanie w takim aucie to powinna być pomijana kwestia. Da się na trasie zejść do 7-8l, można bez problemu przekroczyć 20. Wolnossące V6 robione w typowo amerykańskim stylu. Ciężkie i długie auto potrzebuje chwilę żeby się napędzić, ale niektórzy mogą się zdziwić dynamiką. Mimo wszystko to auto do spokojnej jazdy, a nie wyścigów spod świateł. Ceny części na zwykłym poziomie, dostępność w hurtowniach typowo USA bardzo dobra.
11,6
Chrysler Sebring II
Sedan 2.4 i 16V 152KM 112kW
Moje najniższe zużycie uzyskałem na trasie z Bydgoszczy do Katowic jadąc przez Konin, średnio 60-70 km/h w nocy. Jazda trwała wieki. Natomiast, auto przyzwoicie zachowuje się na autostradach. W Niemczech przy tempomacie ustawionym na 150-160 km/h spala ok. 10 l/100 km gwarantując szybkie i przyjemne przemieszczanie z punktu A do B, co jest dość dobrą wartością w porównaniu z np. Corollą 1.4 w benzynie, która przy takiej jeździe spije 12-13 l/100 km i gwarantuje odczucia dźwiękowe jak w samolocie myśliwskim. Jednak korzystanie z Sebringa 2,4 w mieście szczególnie zimą może koszmarnie zaskoczyć, bo jazda w korku przy ujemnej temperaturze może pochłonąć nawet 15-18 litrów na 100 km.
8,0
Chrysler Sebring II
Sedan 2.0 i 16V 141KM 104kW
Po zakupie tego auta i po przeczytaniu kilku opinii, zaczęłam się zastanawiać czy dobrze zrobiłam, jednak na trasie spalanie zamyka się w 7,5l (jazda do 130km/h), cykl mieszany to ok 8,5-9l, natomiast w mieście 9l z groszem trzeba liczyć, bo światła i korki jednak zawsze zwiększają spalanie. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona i każdy kto twierdzi, że mój sebring pali powyżej 10l jest w błędzie, ale przekonywać nie będę. Kto kupi, ten się przekona sam, że przy zrównoważonej jeździe jest to naprawdę ekonomiczne auto.
11,0
Liczba komentarzy: 1
Chrysler Sebring III
Sedan 2.4 175KM 129kW
Brakuje przekładni w tym automacie. 4 stopniowa to zamało na polskie autostrady. Szkoda ze dopiero 2010 rocznik tego modelu można kupic z 6 stopniową automatyczną skrzynią biegów. Napewno splanie sie poprawi. Auto kupilem w Nashville Tennesse i pojechałem nim 900 mil (1440km)do domu. Jazda między 110km/h a 135km/h bez pasażerów, bagaży,korków.Zajeło mi to jakieś 12godzin z małymi przerwami.Stąd spalanie minimalne 6,7 L/100km. W polsce z pełną kabiną i bagażnikiem przy podobnych prędkościach to ok 7,5 L/100km.
11,2
Chrysler Sebring II
Cabrio 2.7 i V6 24V 203KM 149kW
auto ma silnik 2.7 V6 i 201KM o niesamowity brzmieniu. po zakupie od razu założyłem sekwencję na wtryskach gazu i życie stało się piękne :) części są dostępne bez problemu na allegro i w wielu sklepach internetowych z częściami do aut amerykańskich za zwykłą cenę. kto gada, że amerykańce są drogie, to po prostu nigdy nie miał i pewnie zazdrości, a sam boi wychylić się ponad przeciętność. podam tutaj spalanie: benzyna miasto 12,5L benzyna trasa 8,5L gaz miasto 14,5L gaz trasa 10L dodam jeszcze, ze na początku próbowałem ograniczać spalanie i śrubować minimalne wyniki i wiem, że na benzynie można zejść do 7,5L/100km w trasie, ale bujać się 90km/h :) na gazie poniżej 9L w trasie chyba się już nie da zejść po kilku tygodniach taka zabawa mi jednak przeszła, bo silnik daje za dużo przyjemności z jazdy.... ciągnie prawie tak samo od 0-100km/h jak od 100-160km/h aż do 210 :)
11,1
Chrysler Sebring III
Sedan 2.4 175KM 129kW
Witam. Posiadam dokładnie 2.4 VVT 170km czyli automat spalanie od 10.6 do 11.6 LPG na 100 km jestem bardzo zadowolony, samochód duży przestronny bardzo komfortowy wysoki, duży prześwit pod nadwoziem jak ja mówię czołg, gruba blacha.
Dziennik kosztów dla Chrysler Sebring
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
11,3
Chrysler Sebring II
Cabrio 2.7 i V6 24V 203KM 149kW
Bardzo oszczędne auto, jezdze sedanem i cabrio, oba pala praktycznie tak samo, w trasie 10-11 przy normalnej jeździe, w trasie przy butowaniu rzadko przekracza 14, generalnie można przyjąć ze 11 gazu weźmie przy normalnej jeździe w trasie do 110- 120kmh, w mieście nie miałem okazji jezdzic.
9,6
Chrysler Sebring III
Sedan 2.4 175KM 129kW
takie same jak innych tej klasy samochodow.Najmniejsze spalanie jakie osiagnalem to 6.9 litra przy predkosciach 75-90 na drogach gminnych na dystansie ook 400km , najwyzsze spalanie to jazda w miescie w godzinach szczytu zuzycie ok 14.5 litra wszystkie zuzycia z komputera
11,2
Chrysler Sebring II
Cabrio 2.7 i V6 24V 203KM 149kW
Z tytułu braku napraw i instalacji LPG auto jest bardzo ekonomiczne. Miesięcznie tankuję w tej chwili Chryslerka średnio 2 razy (po ok 80zł) i na tym przejeżdżam ok 700-750km. Części z tego co pamiętam można kupić tanio w internecie. I nie można dać się naciągać warsztatom... ;)
13,7
Chrysler Sebring II
Cabrio 2.7 i V6 24V 203KM 149kW
Przy dynamicznej jeździe kalkulacja jest stała i prosta: trasa 12l, miasto 18l. Dach otwarty przez większość czasu, więc pewnie z litra trzeba by odjąć jeśli liczyć spalanie z dachem. Skrzynia automatyczna (w formularzu nie wiedzieć czemu miałem wybór tylko manualu)
Chrysler Sebring