Szukaj

Najnowsze raporty Chrysler

10,9
Chrysler Pacifica II
Van 3.6 V6 291KM 214kW
Mój poprzedni wpis: Witam wszystkich. Przejechałem niecały 1000 km ale mogę się podzielić wstępnymi uwagami - trasa mieszana - ok 40 km (miasto + droga krajowa) - spalanie średnie 10,8 l/100km - trasa mieszana - ok 120 km (w tym ok 100 km autostrady z prędkością 120 km/h na tempomacie) - spalanie 9,1 l/100km - trasa mieszana - ok 120 km (w tym ok 80 km autostrady z prędkością 90 km/h na tempomacie) - spalanie 7,1 l/100km Jak założę LPG i przejadę więcej kilometrów to napiszę ponownie raport dla porównania. Przejechałem dodatkowo drugi tysiąc km na LPG - tot moje wyniki trasa mieszana - ok 300 km (miasto + droga krajowa) - spalanie średnie 9,6 l/100km - trasa mieszana - ok 380 km (w tym ok 60 km autostrady z prędkością 140 km/h na tempomacie) - spalanie 11 l/100km - trasa mieszana - ok 500 km (z rodziną - 5 osób w aucie) (w tym ok 180 km autostrady z prędkością 140 km/h na tempomacie) - spalanie 12 l/100km. Za jakiś czas uaktualnię wpisy o nowe
8,7
Chrysler Pacifica II
Van 3.6 V6 291KM 214kW
Witam wszystkich. Przejechałem niecały 1000 km ale mogę się podzielić wstępnymi uwagami - trasa mieszana - ok 40 km (miasto + droga krajowa) - spalanie średnie 10,8 l/100km - trasa mieszana - ok 120 km (w tym ok 100 km autostrady z prędkością 120 km/h na tempomacie) - spalanie 9,1 l/100km - trasa mieszana - ok 120 km (w tym ok 80 km autostrady z prędkością 90 km/h na tempomacie) - spalanie 7,1 l/100km Jak założę LPG i przejadę więcej kilometrów to napiszę ponownie raport dla porównania.
11,2
Chrysler Voyager III
Minivan 2.0 i 133KM 98kW
Kupiłem z przebiegiem 101 tys. km. Dziś (2024r.) ma 172 tys. km. Do tej pory wymieniłem chłodnicę. Ostatnio lutowałem zegary (standard) i panel od klimy (było małe zwarcie na wtyczce), które wywołuje takie objawy jak: kontrolka "ALARM SET", blokuje rozruch i zapłon. Prosta w naprawie usterka - na YouTube jest pełno tutoriali. Naprawisz to raz i na zawsze masz spokój. O podwozie dbam systematycznie. Mam swój garaż. Pomimo wieku zamierzam użytkować nadal. Jest bardzo wygodny. Na LPG jest mega tanim vanem. Bardzo rzadko są awarie, a jeśli już, jest dziecinnie prosty w naprawie i tanie części. Pod każdym względem lepszy od obecnie produkowanego shit-u.
15,2
Chrysler Concorde II
Sedan 3.5 i V6 24V Limited 253KM 186kW
3.5V6 Po trasie pali mi LPG 13L na klimatyzacji przy prędkości 130-140 Do 160km/h mieściłem się w 14L Raz jechałem bez klimy bo uciekła to spalał 12L/100 w trasie Na mieście gdzie mam skrzyżowania i ronda już nie jest tak mało poniżej 16 nie zejdzie jak dochodzi zima to spalanie LPG max miałem 18L oczywiście nie wliczam do tego zużytego PB zanim przełączy się na LPG. Ale miesięcznie zużycie PB zima to na poziomie 15L na cały miesiąc latem ok.5L Mówiąc krótko trasa 13LPG gęste miasto 17-18 LPG
10,8
Chrysler Town & Country V
Van 3.6 V6 287KM 211kW
Rewelacyjnie wygodny i mega tani w eksploatacji. Wymiana oleju i filtrów to zaledwie kilka minut pracy. Tanie części i prostota stawiają auto jako nr1 w klasie van. Auto tez mi służy jako dostawczak i potrafi udźwignąć prawie dwie tony towaru co jest nie wiarygodnym wynikiem nawet dla busa. Mega super silnik, bardzo ekonomiczny i mocny do 500tys km bez awaryjny bo tyle mam przebiegu. Skrzynia biegów super. Potrzeba dobrego gazownika, gdyż ogólnie auto pali 13-15 ale w końcu trafiłem dobrego fachowca i ustawił mi na 11-12l/100 Wcześniej miałem escape, galaxy, R-klasa, vito, partner i nie ma co porównywać. Samochód rewelacja
8,5
Chrysler PT Cruiser
MPV 1.6 i 16V 115KM 85kW
Pitek 1.6 po lifcie, przebieg w dniu kupna 180 000 km. Przejechane około 2 tys. km. Po wykonaniu niezbędnych napraw pierwszy test w cyklu mieszanym (ważna uwaga: nie mieszkam w dużym mieście więc rzadko stoję w korkach) wykazał 9,9l / 100 km. Auto na zimowych oponach. W kolejnych testach spalanie średnie w podobnych warunkach około 8,5l /100km. Ostatnio, wykorzystując wizytę u mechanika (wymiana wyłącznika szyb) zdecydowałem się na wymianę świec. Może zbyt wcześnie na fanfary, ale po przejechaniu 250km w warunkach takich samych jak zwykle spalanie spadło do 7,8l/ 100km.
8,5
Chrysler PT Cruiser
MPV 1.6 i 16V 115KM 85kW
Pitek 1.6 po lifcie, przebieg w dniu kupna 180 000 km. Przejechane około 2 tys. km. Po wykonaniu niezbędnych napraw pierwszy test w cyklu mieszanym (ważna uwaga: nie mieszkam w dużym mieście więc rzadko stoję w korkach) wykazał 9,9l / 100 km. Auto na zimowych oponach. W kolejnych testach spalanie średnie w podobnych warunkach około 8,5l /100km. Ostatnio, wykorzystując wizytę u mechanika (wymiana wyłącznika szyb) zdecydowałem się na wymianę świec. Może zbyt wcześnie na fanfary, ale po przejechaniu 250km w warunkach takich samych jak zwykle spalanie spadło do 7,8l/ 100km.
7,7
Chrysler 300C I
Sedan 3.0 CRD V6 218KM 160kW
Auto po zakupie paliło mi 11-12 l/100km, trochę mnie to wystraszyło, ale też spodziewałem się podobnego, bo jest ogromne i ciężkie, okazało się, że nie umiałem jeździć dieslem, bo zawsze jeździłem w benzynie, po pół roku spalanie spadło mi o kilka litrów, w tym o ok. 1 litr po mapowaniu i podniesieniu mocy, dziś po 2 latach użytkowania jestem w stanie w cyklu mieszanym na terenach wiejskich z przebiegów 2000-3000km wykręcić 7,1 l/100km, jadę wtedy bardzo spokojnie, ale i tak podobnie jak wszyscy inni uczestnicy ruchu. moim zdaniem jest to rekordowo niskie spalanie jak na tak ogromne i ciężkie auto z tylnym napędem. Średnie realne u mnie to 8,5, powyżej 9 nie wchodzę, to już musiałbym bardzo ostro jechać.
6,9
Chrysler PT Cruiser
MPV 2.2 CRD 150KM 110kW
Przy dość dynamicznej jezdzie 7.9l to max. Jak jade superoszczednie to i 5.3 sie udalo. Gorzej sytuacja ma się na s-kach i autostradach przez fakt że samochod ma tylko 5 i to krotkich biegow spalanie potrafi podejsc w okolice 9
11,7
Chrysler Pacifica I
Van 3.5 i V6 24V AWD 253KM 186kW
Auto fajnie śmiga jest trochę po tuningu silnika i spalanie spadło na tyle skrzynia super a jestem mechanikiem mobilny i sam silnik robiłem polecam tę autko jak trzeba służę pomocą w naprawach 600705975