Szukaj

Raporty zużycia paliwa Chevrolet Spark II Hatchback facelifting

Podsumowanie 9 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Chevrolet Spark II Hatchback facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,3
38,10 zł
5
6,3
37,55 zł
2
Silniki Benzynowe Chevrolet Spark II Hatchback facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,5
23,37 zł
2

Lista raportów zużycia paliwa (9)

5,5
Chevrolet Spark II
Hatchback facelifting 1.2L DOHC 81KM 60kW
6,9
Chevrolet Spark II
Hatchback facelifting 1.0L DOHC 68KM 50kW
1,0
Chevrolet Spark II
Hatchback facelifting 1.0L DOHC 68KM 50kW
Wersja Elektryczna z USA - 136KM , 542Nm i niewiele ponad 7s. do 100km. Zużycie w zależności od stylu jazdy - od 9Kwh/100km do 20kwh/100km . Polecam każdemu :)
7,0
Chevrolet Spark II
Hatchback facelifting 1.2L DOHC 81KM 60kW
6,6
Chevrolet Spark II
Hatchback facelifting 1.0L DOHC 68KM 50kW
Auto można traktować jako sposób dotarcia z punktu A do punktu B. Nie ma szans na dynamiczną szybką jazdę bez kosmicznego spalania, a poza tym szybka jazda tym autem nie dostarcza przyjemności. Tylko jazda między 2-3 tys obrotów pozwala na akceptowalny poziom spalania.
8,6
Chevrolet Spark II
Hatchback facelifting 1.0L DOHC 68KM 50kW
Szybka jazda w trasie, częste wyprzedzanie i wąskie drogi przełozżyły sie na spalanie jak w aucie z silnikiem 2,5l. Masakra. A w mieście wcale nei jest wiele lepiej.
8,6
Chevrolet Spark II
Hatchback facelifting 1.0L DOHC 68KM 50kW
Nie da się oszukać fizyki. Mały silnik w mieście to ciągle niski bieg i wysokie obroty
6,8
Chevrolet Spark II
Hatchback facelifting 1.0L DOHC 68KM 50kW
Auto mam od nowości, przebieg ok. 30tys. Docierałem zimą, spalanie ok. 7.5l, po zimie spadło do 6,7. Auto garażowane jeździ na trasie 2x40 i 2x60 km dziennie w trasie, nie znalazłem sposobu na zmniejszenie spalania (ecodriving)
8,2
Chevrolet Spark II
Hatchback facelifting 1.0L DOHC 68KM 50kW
Najczęściej jeżdżę w mieście czasem wyjeżdżając poza miasto na trasy do 50km w jedną stronę. Wtedy spala średnio 8,5l. Najwięcej wyszło mi jak 45km korka przejechałem w 3,5h, spalił wtedy 11,5l. Ostatnio miałem okazję jechać trasą 200km w jedną stronę. Jechałem na prawdę spokojnie, bez jakiejś zmiany biegów przy 5tys. obrotów, nie było korków ani niczego tego typu. Spalił mi 7,5l. Żeby zejść do 6l podawanych mi przez sprzedawcę przed zakupem trzeba by chyba jechać całą trasę 50km/h na piątym biegu. I to najlepiej jadąc cały czas z górki. Tak czy inaczej 100km jazdy kosztuje mnie około 20 złotych także jest to bardzo dobry wynik.
Chevrolet Spark II Hatchback facelifting