Szukaj

Zużycie paliwa Chevrolet S-10 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Chevrolet S-10

20,3
Chevrolet S-10 II
Pick Up 4.3 182KM 134kW
samochód był rozłożony na pierwiastki, naprawiony i jest co dzień w użyciu. Nie jest prawdą ze jest prosty, strowanie wtryskiem, otwieranie wtryskiwaczy, ale tez silnik i czynności jak ustaeianie luzu zaworowego nie są na poziomie średniowiecza a w 1997r abs i clima byla standartem. Ogólnie osprzęt silnika i elektronika wyprzedza Europe jakies 5- 7 lat. Proste i zywotne jedt zawieszenie, przekładnia kierownicza, rama. Jest to samochód dla farmera czy mysliwego, własności terenowe prawie zero, lekki tyl bo pickup, automat z potężnym silnikiem i nawet na reduktorze szybciej zamieli niz wyjedzie jak patrol czy land rover czy inne terenówki.... Do jazdy wygodny, prędkość max 100 potem polecam modlitwę do Sw. Krzysztofa, samochod ma swykla przekladnie jak ursus c330 i plywa po drodze, reasumując dobry na obecne ceny mandatów
16,3
Chevrolet S-10 II
Pick Up 4.3 193KM 142kW
GMC Sonoma - Na trasie przy ekonomicznej jeździe można spokojnie zejść poniżej 10, ja trasa + trochę miasta 10,5 , w mieście przy normalnej jeździe i korkach ok.20l Generalnie jak na duży silnik i starą przymuloną instalacje II generacji to nie jest źle.
11,0
Chevrolet S-10 II
Pick Up 4.3 182KM 134kW
Pali od 10L-15L ale to 4,3 litra ma prawo ale warto bo jak nacisnę na gaz to idzie jak burza.
19,8
Chevrolet S-10 I
Pick Up 4.3 195KM 143kW
wiedzialem co kupuje ale na gazie da sie przezyc
16,0
Chevrolet S-10 I
Pick Up 4.3 163KM 120kW
13,0
Chevrolet S-10 II
Pick Up 4.3 193KM 142kW
Dziennik kosztów dla Chevrolet S-10
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
15,5
l/100km
Zobacz dzienniki
17,3
Chevrolet S-10 II
Pick Up 4.3 182KM 134kW
17 l gazu na 100
Chevrolet S-10