Szukaj

Raporty zużycia paliwa Chevrolet Cruze Kombi

on - zużycie paliwa dla silnika 2.0 VCDI 16V DOHC 163KM 120kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,9
Deklaracja producenta
5,8
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.5
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.9

Lista raportów zużycia paliwa (15)

7,5
Chevrolet Cruze
Kombi 2.0 VCDI 16V DOHC 163KM 120kW
Bardzo często zapala się dpf duże spalanie na pełnym baku pokazuje mi nie całe 600km
6,8
Chevrolet Cruze
Kombi 2.0 VCDI 16V DOHC 163KM 120kW
6,9
Chevrolet Cruze
Kombi 2.0 VCDI 16V DOHC 163KM 120kW
Od zakupu dzisiaj mija 3miesiące, 5tys km przejechane myślę, że w stosunku 50% miasto 50% trasy (od 60km do 200km), cały czas średnie spalanie 6,8 przy normalnej jeździe , nie zamulam i nie katuję silnika, dpf wypala się co ok 1000 - 1500 km PSciężko określić średnie maksymalne i minimalne spalanie, gdyż tak jak pisałem wyżej, wskazuje ciągle 6,8 ,a wskazane przeze mnie maks i min jest bardziej na zasadzie szacowania niż doświadczenia
6,6
Chevrolet Cruze
Kombi 2.0 VCDI 16V DOHC 163KM 120kW
6,5
Chevrolet Cruze
Kombi 2.0 VCDI 16V DOHC 163KM 120kW
Fajne auto. Bałem się kupić bo nie miałem zaufania do marki. Po trzech miesiącach stwierdzam że niepotrzebnie. Dynamiczne, pali niewiele, wygodne, bardzo dobrze wyciszona kabina.
7,4
Chevrolet Cruze
Kombi 2.0 VCDI 16V DOHC 163KM 120kW
Samochód bardzo dynamiczy ale w moim odczuciu zużycie ma całkiem spore. Wszystko byłoby w porządku gdyby nie DPF. Początkowo oczyszczał się raz na dwa trzy tankowania i wtedy średnie zużycie bardzo wyraźnie rosło. Obecnie wypalanie włącza się niemal po każdym tankowaniu. Lepiej to wygląda gdy jeździ się w większości na trasach. Wówczas nie ma procesu wypalania a i zużycie jest na poziomie 6,5 l. Przy prędkości 90-100 km/h można się pokusić o zejście do 6,0 l/100km. Przy 140 - 150 km/h trzeba się liczyć z 7,0 l/100 km. Jazda mieszana to 7,5 l pod warunkiem że nie wypala się DPF.
7,2
Chevrolet Cruze
Kombi 2.0 VCDI 16V DOHC 163KM 120kW
Filtr dpf to jest dramat w tym samochodzie. (20tys km prejechane) Wypalanie co 200-700 kilometrów. W mieście co dwieście i dawaj na obwodnicę! Ale to jedyne miejscec, w którym to auto mnie rozczarowało. No może jeszcze w tym, że wsiadłem pierwszy raz, wbijam na autostradę i myślę "myślałem, że będzie szybsze" a tu na liczniku 150. Nie czuję prędkości w tym samochodzie w porównaniu do poprzednika (lacetti 1.4)
7,3
Chevrolet Cruze
Kombi 2.0 VCDI 16V DOHC 163KM 120kW
8,0
Chevrolet Cruze
Kombi 2.0 VCDI 16V DOHC 163KM 120kW
Nie mam orientacji co do kosztów serwisu, na razie sama eksploatacja. Póki co tak sobie. Oczyszczanie filtra DPF włącza się co 200-300km (!). Nie zawsze jest dokończone, bo czesto nie wiem, że nawet się odbywa. Spalanie wtedy wzrasta o 100-150% i trwa to różnie. Czasami kilka minu, a czasami dwa dni, bo cykl jest przerywany. Porażka jest to, że auto w żaden sposób nie sygnalizuje, że proces spalania sadzy właśnie trwa. Jak się uszkodzi filtr, będzie reklamacja. Jeżeli będą próbowali winę zrzucic na mnie, będę się bił, choćby w sądzie. Między bajki można włożyć dane dotyczące spalania. Dane producenta, to czysta fikcja (powinno to być karalne). Nie mam pojęcia jak innym użytkownikom udaje się osiągnąć poziom 6 l średnio. Wcale nie mam ciężkiej nogi, a nie kasowany komputer od tysiąca kilometrów (jazda totalnie mieszana) pokazuje 8,2l.
7,4
Chevrolet Cruze
Kombi 2.0 VCDI 16V DOHC 163KM 120kW
Autem przejechałem w 3 miesiące od nowości 12 tyś km i nie wiem jakim cudem moi przedmówcy osiągneli wartości spalania o których piszą. Jeżdżę dynamicznie i nie oszczędzam auta, u mnie auto ma w szybkim czasie pokonywać dziesiątki km dziennie, a nie bić rekordy w niskim zużyciu paliwa.
Chevrolet Cruze Kombi