Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Z4 E85

Podsumowanie 43 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe BMW Z4 E85
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,2
49,41 zł
9
9,2
55,08 zł
3
9,4
56,65 zł
7
11,3
67,90 zł
1
10,6
63,55 zł
13
10,4
62,29 zł
6
16,7
100,05 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe BMW Z4 E85
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
12,7
39,57 zł
2

Zużycie paliwa BMW Z4 E85 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (43)

9,1
BMW Z4 E85
Cabrio 3.0 i 231KM 170kW
10,7
BMW Z4 E85
Cabrio 3.0 i 231KM 170kW
8,0
BMW Z4 E85
Cabrio 2.5 i 222KM 163kW
9,8
BMW Z4 E85
Cabrio 3.0 i 231KM 170kW
Nie oszukujmy się po 5 min ekodrivingu nawet najbardziej zagorzali ekolodzy skuszą się żeby posłuchać ryku silnika
9,2
BMW Z4 E85
Cabrio 2.2 i 173KM 127kW
Auto posiadam od kilku miesięcy i już w nie złożyłem ponad 5 tyś. złotych. Mimo tego opłacało się. Nikt nie przejdzie koło niego obojętnie. Każdy się obejrzy. Na trasie 1400 km auto nie jest męczące i w miarę wygodne. Średnie spalanie w granicach 10 litrów z prędkościami powyżej 130 km/h. Na felgach 18" po Polskich drogach bardzo męczące, każda koleina i dziura zniechęca do jazdy. Auto przystosowane tylko do gładkich równych dróg.
8,5
BMW Z4 E85
Cabrio 3.0 si 265KM 195kW
co roku wymieniasz olej filtry to z 600 zł. ubezpieczenie OC 300 zł/rok :) spalanie przy normalnej jeżdzie 9 orzy bardzo ekonomicznej 80 km/h 6 bieg - 6,5 l/100 km :)
9,2
BMW Z4 E85
Cabrio 3.0 i 231KM 170kW
Silnik 3.0i i spalił 7.5 na trasie przy normalnej jeździe 90-120km/h bez tempomatu, używając do wyprzedzania trybu SPORT... jestem zachwycony, zwłaszcza że mój stary Focus w 1.6 palił ok 7-8l/100km w trasie.
9,2
BMW Z4 E85
Cabrio 3.0 i 231KM 170kW
9,1
BMW Z4 E85
Cabrio 3.0 i 231KM 170kW
utrzymywanie tego auta bylo przyjemnoscia. ekonomia spalania leprza niz przy autach z silnikami 1,6L od 7,4 do 14 litrow na 100km czesci tansze niz do passata auto poprostu wykonane pieknie i precyzyjnie.
11,2
BMW Z4 E85
Cabrio 2.5 i 222KM 163kW
Biorąc pod uwagę że przy zakupie wymieniłem olej w skrzyni, w silniku, filtry, świece (padły od razu cewki bo nie dały rady nowym swiec), 2 wachacze przednie, jakieś łączniki, klocki przód i tył, czujnik zużycia klocków zapłaciłem 3800 zł brutto. Mało nie jest ale jeździ się teraz super. To nie pierwsze moje BMW i wiem że marka ta nie należy do najtańszych ale wynagradza to w inny sposób
BMW Z4 E85