Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW X6 E71 Crossover

Podsumowanie 64 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe BMW X6 E71 Crossover
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
12,1
72,75 zł
9
17,8
106,78 zł
4
Silniki Diesla BMW X6 E71 Crossover
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,9
60,43 zł
7
7,9
48,21 zł
12
11,2
68,55 zł
24
10,9
66,14 zł
6
Silniki Hybrydowe BMW X6 E71 Crossover
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
12,0
71,88 zł
2

Lista raportów zużycia paliwa (64)

7,0
BMW X6 E71
Crossover xDrive 30d 245KM 180kW
Bardzo oszczędny samochód dla osób które potrafią jeździć dynamicznie. Mocy autu nie brakuje. Spalanie średnie przy mieszanej jeździe trasa/miasto 50/50 wychodzi w okolicach 8l/100km. Przy takich gabarytach i osiągach spalanie na poziomie 8l/100 km to na prawdę niesamowity wynik. Niewiele więcej niż deklaruje producent.
8,0
BMW X6 E71
Crossover xDrive 30d 245KM 180kW
Auto mega dynamiczne. Nie ma problemu z wyprzedzaniem kolumny samochodów. Do tego mega oszczędne i o ponadczasowym wyglądzie. Obecnie jest duża moda na suv typu coupe, ale wygląd tych samochodów jest zdecydowanie gorszy. Nie wiem może kwestia opatrzenia tych modeli. X6 e71 podobało mi się jest jego debiutu i było moim marzeniem, które od kilku lat jest spełnione. Auto bezawaryjne. Lać paliwo i cieszyć się jazdą ;)
8,0
BMW X6 E71
Crossover xDrive 30d 245KM 180kW
Silnik 3.0 diesel 245 KM jest bardzo oszczędny. Wcześniej miałem przedmiotowe X5 e71 3.0 diesel 235 KM, która paliła średnio 2 litry więcej na 100 km.
8,3
BMW X6 E71
Crossover xDrive 30d 245KM 180kW
Silnik 3.0 diesel 245 KM z 8 biegowym automatem, to chyba najlepszy wybór. W rodzinie jest taki od nowości. Przebieg 250 tys i wymieniane były tylko klocki, raz tarcze i rozrząd przy 230 tys. A to bardzie zapobiegawczo. Ja obecnie kupiłem X6 z tym silnikiem z 2010 roku i jestem mega zadowolony. Przebieg symboliczny 120 tys. Auto naprawdę dynamiczne i można pojechać szybko i w miarę ekonomicznie. Mówimy o ciężkim suvie. Warto dopłacić do skrzyni 8 biegowej, bo to przepaść w osiągach i spalaniu. ale cenowo wersja 8 biegowa jest sporo droższa od 6 biegowej. Wiem bo ostatnio to przerabiałem. Nie polecałbym wersji na dwóch i trzech turbinach. Znajomy ma X5 E70 3.0 diesel dwie turbiny od nowości i naprawiał skrzynie, reduktor u turbinę. Przebieg 180 tys. Nie wiem może taki egzemplarz albo właściciel.
12,0
BMW X6 E71
Crossover xDrive35d 286KM 210kW
.
9,3
BMW X6 E71
Crossover xDrive35d 286KM 210kW
Samochod bardzo zrywny, a za razem oszczedny
9,3
BMW X6 E71
Crossover xDrive35d 286KM 210kW
Samochod bardzo zrywny, a za razem oszczedny
9,3
BMW X6 E71
Crossover xDrive35d 286KM 210kW
Samochod bardzo zrywny, a za razem oszczedny
9,3
BMW X6 E71
Crossover xDrive35d 286KM 210kW
Samochod bardzo zrywny, a za razem oszczedny
9,3
BMW X6 E71
Crossover xDrive35d 286KM 210kW
Samochod bardzo zrywny, a za razem oszczedny
BMW X6 E71 Crossover