Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 5 G30-G31

Podsumowanie 145 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe BMW Seria 5 G30-G31
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,4
44,46 zł
2
7,6
45,67 zł
2
8,4
50,41 zł
9
9,3
55,97 zł
20
8,7
52,28 zł
2
10,9
65,56 zł
10
12,7
76,16 zł
8
12,5
75,11 zł
3
14,5
87,13 zł
2
15,3
91,93 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla BMW Seria 5 G30-G31
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,4
32,64 zł
2
6,3
38,35 zł
7
6,5
39,81 zł
4
7,1
43,49 zł
24
6,9
41,79 zł
2
7,2
44,09 zł
15
7,2
43,92 zł
5
7,8
47,46 zł
5
7,8
47,58 zł
1
9,1
55,51 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Hybrydowe Plug-in BMW Seria 5 G30-G31
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (145)

8,9
BMW Seria 5 G30-G31
Touring 530i 252KM 185kW
Średnia z 3 lat i przejechanych 50kkm to 10.3
8,1
BMW Seria 5 G30-G31
Touring Facelifting 3.0 530d 286KM 210kW
Auto ma fajne przyśpieszenie , na tyle że aż szkoda nie wykorzystać :) Dużo kręcę się na krótkich trasach tak około 3-5 kilometrów i tu średnia około 9 litrów przy normalnej jeździe. Jeszcze nie sprawdzony na dłuższej trasie ale przy około 250 kilometrów spokojnie miedzy 5,7 - 6,5 litra przy w miarę spokojnej jeździe do około 8 litrów przy dynamicznej . Jest to dobry wynik w porównaniu do poprzednika F11 2,0 d 184 km RWD to wyniki zbliżone ale już jazda i praca silnika to duży plus dla 3.0 d 286 km AWD :) Na razie mogę polecić po przejechaniu tylko 5 tys. kilometrów.
10,1
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530i 252KM 185kW
10,1
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530i 252KM 185kW
7,3
BMW Seria 5 G30-G31
Touring Facelifting 3.0 530d 286KM 210kW
10,3
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530i 252KM 185kW
W mieście zima 11- 12 litrów. Autostrada 140 km/h zgodnie z przepisami pomiędzy 8,5-9 litrów! Nie ma mowy o spalaniu 6 litrów to chyba niemiecki inżynier po dobrym piwku… Generalnie zgodnie z oczekiwaniami średnio ok 10 litrów!

BMW Seria 5 G30-G31 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,7
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530e iPerformance 252KM 185kW
Na prądzie ładując się regularnie i sporadycznie używając silnik spalinowy możesz mieć dwa do trzech litrów. Na przykład jak wyjeżdżasz z naładowanymi bateriami to pierwsze 100 km pokonuje że spalaniem 4 l. Średnim wykorzystując energię elektryczną oraz spalinową. Dodam jeszcze że BMW skorzystał z napędu hybrydowego od marki Toyota co powinno być w przyszłości bardzo doceniane i zmniejszyć awaryjność całego napędu. Szok
6,4
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530e iPerformance 252KM 185kW
Spalanie bardzo przyzwoite. Moment obrotowy jak w klekocie a w aucie cisza.
5,5
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530e iPerformance 252KM 185kW
Extra bryka
6,0
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530e iPerformance 252KM 185kW
Auto super oszczędne. Średnie 7l/100 km zima, ładowanie sporadyczne, od tankowania do tankowania na przestrzeni 3000 km. Myślę że jak na te osiągi jest to rewelacyjny wynik i już nie wrócę do diesla. Bąk starcza mi na 500km + prąd w zależności od tego ile się Ładujemy. Na akumulatorze zasięg minimum 20 km przy prędkościach typu 130-140, oraz 45 km Jeśli jedziesz powoli. Dodatkowo samochód odzyskuje energię podczas jazdy także co jakiś czas możesz kilka kilometrów przyjechać na prądzie. Ogólnie jestem bardzo mile zaskoczony tak niskim spaniem jak przy dieslu.
BMW Seria 5 G30-G31