Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna

Podsumowanie 188 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,2
49,31 zł
2
10,4
62,54 zł
17
12,1
72,80 zł
18
11,3
67,76 zł
3
9,2
55,13 zł
9
11,4
68,26 zł
2
13,6
81,79 zł
8
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
12,0
37,07 zł
1
Silniki Diesla BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,5
39,56 zł
1
6,9
41,73 zł
64
7,1
43,06 zł
4
7,6
46,43 zł
17
7,9
47,88 zł
3
7,6
46,39 zł
13
7,8
47,21 zł
7
9,8
59,79 zł
4
9,2
56,11 zł
5
16,5
100,62 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Hybrydowe BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,1
54,73 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (188)

8,8
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 525d 218KM 160kW
8,7
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 525d 204KM 150kW
10,6
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna M550d xDrive 381KM 280kW
Spalanie w stosunku do mocy i osiągów jest naprawdę bardzo niskie.
7,0
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
7,5
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 525d 218KM 160kW
Średnie normalne zużycie w cyklu miejskim 9.0
12,1
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 530i 272KM 200kW
Smok niestety na tracie spalanie wychodzi okolo 10 litrów przy spokojnym operowaniu gazem i jazda max 120
8,3
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
10,5
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535i 306KM 225kW
Samochód sprowadzony ze Stanów (wcześniej poprzednie BMW też ze Stanów). Jeżdżę trzeci rok, poza płynami: wymieniłem napinacz paska (350zł - lekko grzechotał na zimnym), uszczelkę termostatu oleju (80zł org.), świece (250zł, BOSH takie jak na pierwszy montaż), Termostat (220zł), Akumulator (480zł - wymień natychmiast po zakupie samochodu jeśli jest stary, to podstawa w bezproblemowej eksploatacji tego auta. Jest wrażliwy na napięcie), klocki (niecałe 300zł). Przede mną: wymiana tarcz i klocków z przodu (klocki wytrzymały 30k) - generalnie tarcze i klocki zużywają się dużo szybciej niż w poprzednim BMW, ale tutaj jest o 200kg więcej i moc.. +120KM, to robi różnice. Tempomat aktywny też robi swoje. Samochód jest fantastyczny, nie sprawia żadnych problemów. Zawieszenie jest jak nowe (przebieg aktualny 120k!), diagności zacieszają, że takie egzemplarze jeżdżą po drogach. Olej co 8-10 tys. Warto wymienić po 4 tys. sam filtr i dolać oleju. Silnik od wymiany nie bierze oleju, zero dolewek. Należy uważać na turbo, el. pompę wody. Odma jest zintegrowana z pokrywą - także koszt wymiany większy niż w typowych silnikach 6 cylindrowych BMW poprzedniej generacji. Skrzynia nie daje żadnych znaków zużycia. Spotkałem osobę na zlocie, który miał 535d, zrobioną na 800Nm, przebieg 480 tys. (w tym 200k po podniesieniu mocy). Oleju nie zmieniał. Jeździj z głową, obserwuj samochód i reaguj z wyprzedzeniem. To świetny samochód. Jeśli zaniedbasz, lub ktoś przed Tobą zaniedbał - potrafi od 6 do 15k z kieszeni wyciągnąć. Elektronika bez zastrzeżeń. Zrób aktualizacje wszystkich sterowników. Soft to podstawa! W moim jest ponad 50 sterowników, po aktualizacji samochód sprawniej funkcjonuje. Silnik lepiej pracuje, skrzynia również. Warto kupić samochód ze Stanów, moje 535i w Polsce zobaczyło pierwszą zimę. Podowzie jest jak nowo. Zawieszenie jest w o niebo lepszym stanie niż polskie / europejskie egzemplarze - wszystkie części są org. Wahacze wyglądają jak nowe, gumy są miekkie, elastyczne, przeguby zdrowe. To samo dot. jednostki napędowej i skrzyni. W USA jest ograniczenie na autostradzie do 120km/h. W DE ograniczeń nie ma - jednostki są pałowane. Ten samochód (535i) przy 120km/h jedzie na 1.850 obr./min. Litości. N55 ma taki zapas i elastyczność, że przy tej prędkości ma kulturę pracy jakbyśmy podróżowali 35km/h. A elastyczność, jakbyśmy mieli 3.5k obrotów przy 230 konnym motorze poprzedniej generacji. Minusy: F10 jest wymagającym samochodem w naprawie. Potrzeba więcej czasu, aby wymienić daną część. Wymiana termostatu była hardcorowa. Na razie nie miałem takiej potrzeby, ale widzę jak auto jest skonstruowane i nie jest to e60 czy e39. Proces złożoności jest x4, na szczęście auto budowane z tą samą filozofią, więc łatwo się odnaleźć.
7,2
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
5,6
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna