Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna

Podsumowanie 189 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,2
49,27 zł
2
10,4
62,49 zł
17
12,1
72,74 zł
18
11,3
67,70 zł
3
9,2
55,08 zł
9
11,4
68,20 zł
2
13,6
81,72 zł
8
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
12,0
37,39 zł
1
Silniki Diesla BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,5
39,65 zł
1
6,9
41,83 zł
64
7,1
43,16 zł
4
7,6
46,54 zł
17
7,9
47,99 zł
3
7,6
46,50 zł
13
7,8
47,32 zł
7
9,8
59,94 zł
4
9,2
56,25 zł
5
16,5
100,86 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Hybrydowe BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,1
54,68 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (189)

6,0
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
8,3
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 258KM 190kW
Auto posiadam już rok i jestem zadowolony. Przed zakupem liczyłem się z tym że duża masa wraz z 3L silnikiem musi swoje palić, ale radość z jazdy jest niesamowita. Ruszanie na światłach utrze nos nie jednemu kozakowi. Jak dla mnie 9L w cyklu mieszanym miasto/autostrada to dobry wynik.
7,2
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Ten silnik lubi jazdę autostradową Ok 140 na godzinę wówczas mam najlepsze spalanie pokroju 6l
28,7
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna M550d xDrive 381KM 280kW
jak sie jedzdi - to lubi spalic
7,9
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
6,5
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
10,5
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535i 306KM 225kW
Auto niesamowicie elastyczne. Jest to najlepsza wersja silnikowa z benzyn dla tej budy. Wyprzedzanie daje duzo frajdy a przy tym pali nie duzo jak na te osiagi i mase 1.7t.
12,5
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 245KM 180kW
Auto bardzo dobrze prowadzące się i przede wszystkim świetnie wyglądające. Na dobrej feldze i m pakiecie zwraca uwagę. Łatwy dostęp do części na portalach aukcyjnych dzięki czemu można łatwo doposażyć auto lub naprawić drobne usterki. W dobrej konfi jest praktycznie wszystko co się zamarzy bez sięgania po najnowszy model. Naprawa i serwis na oryginalnych częściach wychodzi drogo, ale to już uroki BMW. Silnik zbiera się przyzwoicie. Po podkręceniu do 280-300 km zaczyna jechać jak trzeba. Bardzo wysokie spalanie w mieście na krótkich odcinkach (odcinek 5-7 km średnio 14-16 l). W trasie nie najgorzej 8,5-10 l (przy jeździe bez ścigania się). Po chip tuningu dobry substytut dla osób, które nie chcą płacić za utrzymanie 535i. Dźwięk silnika mało atrakcyjny. Do wymiany napęd pompy i rozrząd średnio między 60-100 tyś km spowodowany pierwotnie niewłaściwym użytkowaniem. Zazwyczaj 1 właściciel odpuszcza interwał wymiany oleju (BMW wymienia olej między 20, a 30 tyś km) i pałuje auto na zimnym, co zabija ten silnik. Olej 5W40 lub 5W50 (polecam Motul, Liqui Moly albo Mobil 1.), a nie żadne 5W30! Wymiana oleju co 10 tyś i silnik długo pojeździ. Inaczej z dużym prawdopodobieństwem dołączycie do grona zdziwionych, że im się silnik w 28i zatarł.
7,0
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Użytkując BMW F10 520d 2010r skrzynia manualna spalanie waha się pomiędzy 4,7-9l. Uogólniając: trasa - 5-6l, miasto w korkach - 8,5l. Z reguły średnio wychodzi ok.7l więc jak na auto tej marki i o takiej wadze, wynik jest zadowalający
6,1
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Manual sedan 2.0d najmniej mi spalił 5L On na 100km Ale to byla jazda do 100km/h Ale srednio zawsze wychodzi 6,5L wiec jest Naprawdę dobrze. Myślę ze więcej jak 8 nigdy nigdzie nie wypije.
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna