Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna

pb - zużycie paliwa dla silnika 535i 306KM 225kW (w l/100km)
Średnie zużycie
12,1
Deklaracja producenta
8,3
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
11.2
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
16.2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.9

Lista raportów zużycia paliwa (18)

12,0
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535i 306KM 225kW
11,6
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535i 306KM 225kW
X-drive + cała masa gadżetów oznacza dużą, wyraźnie wyczuwalna masę. W porównaniu do A6 quattro 5tka to klocek. Na tym tle dynamika jest genialna a spalanie akceptowalne. Pod warunkiem że się za dużo nie stoi w korkach. W mieście przy ciągłym start i stop 20l to norma. W trasie można zejść poniżej 9l a przy 140-160 na renowację 10-11l.
11,8
Liczba komentarzy: 1
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535i 306KM 225kW
BMW czyli będziesz miał wydatki, a w ASO nawet duże wydatki. Części drogie, cieszy duża dostępność poza ASO. Opony wyłącznie Run Flat , na zwykłych 5 wariuje i na wypadek W , brak będzie homologacji. Więc jedynie Run Flat. After marketowe alufelgi trzeba dobierać pod czujniki temp. powietrza i ciśnienia nadające na 433 MHz. Ogranicza to znacznie wybór alufelg. Oryginalne koła np. zimowe ok 2500 / szt.
10,7
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535i 306KM 225kW
11,0
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535i 306KM 225kW
12,0
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535i 306KM 225kW
to moje kolejne BMW przywiezione z USA, i z kolejnym jak do dzis nie mam problemow. Wiec nie wiem co robi wlasciciel z x6 lub 535 ze jezdzi 17 razy do serwisu, bo jak poza olejem i klockami serwisu nie odwiedzam. Byc moze wartosci ktore podalem sa wysokie, ale w miescie spala mi okolo 13l, a w trasie nie jezdze oszczednie, wiec napisałem prawde.

BMW Seria 5 F10-F11 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

6,4
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535i 306KM 225kW
13,8
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535i 306KM 225kW
Spalanie nie jest problemem. problem polega na tym, że ciągle coś w tym samochodzie jest nie tak. Bez przerwy wyskakują jakieś błędy, ciągle trzeba jeździć do serwisu... niedługo się konczy gwarancja i wtedy będzie problem. Co prawda to nic w porównaniu z tym co się działo z moją X6 - to dopiero była porażka.W ciagu 10 miesięcy byłem 17 razy w serwisie, aż w końcu pogoniłem roczną X6 za połowę ceny:)))) Teraz planuję zakup nowej A8 i mam nadzieję, że wreszcie trafię na porządne auto
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna