i tutaj dochodzimy do klu -posiadacze BMW muszą pamiętać o głównej zasadzie -omijać z dala serwisy BMW...koszty w nich przerażają a nieświadomi zapłacą nawet 80 zł za dolanie płynu do spryskiwaczy :)...poniżej kilka przykładów (najważniejszych) z mojej historii napraw:
- wymiana oleju (8,25 litra + filtr oleju +2 fltry kabinowe + 1 filtr paliwa to ponad 1000 zł (olej Castrol EDGe)
-wymiana dwóch czujników cofania -150 zł
- porządne -podkreślam porządne tarcze przednie hamulcowe to koszt 1500 zł (można dwa razy taniej ale takie tarcze mam już luzem w garażu -nie polecam )
- turbina ,naprawa w DE w serwisie BMW -2000 EU w Polsce w jakimś garażu pewnie z 2000 zł.
- wgranie nowego softa (uwaga -poniżej przy usterkach opiszę kiedy trzeba uważać na elektrykę w e 61 ) -około 1000 zł
-wymiana żarówek ksenon DS1 -piekielnie drogie 600 zł ...łatwo poznać zużyte -świecą na fioletowo a podczas jazdy wieczorem i podczas deszczu możecie równie dobrze wspomagać się latarką z telefonu :)
- Koła (to bardzo ważna kwestia w e60 ) warto co jakiś czas
może najmniej dwa lata zrobić geometrię kół ...w przeciwnym razie może czekać Was smutna wiadomość -zmiana ogumienia (do 4000 zł ranflapy) ...często nawet nie zauważycie że jest ono zużyte (to szerokie kapcie ).Ja miałem taki przypadek -zupełny brak jakichkolwiek oznak zużycia podwozia ,kołysania itp a przy zmianie opon na zimowe okazało się że moje ranki poszły na śmieci bo były zżerane od środka. Niestety już dzisiaj wiem czemu po nawet niewielkim dystansie czułem zapach spalonej gumy...to był jedyny objaw tej awarii.