Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 5 E60

Podsumowanie 675 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe BMW Seria 5 E60
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,4
50,71 zł
3
9,5
56,89 zł
31
11,0
66,15 zł
6
10,1
60,85 zł
5
10,2
61,23 zł
11
8,8
53,07 zł
4
10,7
64,60 zł
7
11,3
68,10 zł
4
12,0
72,16 zł
1
10,5
63,14 zł
1
10,5
63,14 zł
6
11,2
67,59 zł
5
12,5
75,32 zł
4
10,4
62,68 zł
21
10,7
64,34 zł
1
11,5
68,85 zł
2
11,0
66,15 zł
2
10,8
65,21 zł
9
14,8
89,00 zł
3
13,0
78,36 zł
13
14,3
85,99 zł
2
16,8
101,02 zł
1
13,1
78,99 zł
11
17,0
102,12 zł
17
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe BMW Seria 5 E60
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
12,1
37,00 zł
16
12,2
37,21 zł
3
13,8
42,20 zł
3
11,5
34,93 zł
2
11,5
35,08 zł
1
12,8
39,04 zł
1
13,4
40,87 zł
1
14,1
43,09 zł
4
13,5
41,09 zł
7
13,3
40,57 zł
1
13,9
42,25 zł
4
15,6
47,58 zł
2
15,8
48,30 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla BMW Seria 5 E60
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,1
43,52 zł
43
7,8
47,65 zł
9
7,0
42,96 zł
49
7,1
43,26 zł
31
8,4
51,13 zł
28
8,7
53,26 zł
44
7,5
45,88 zł
23
8,7
52,94 zł
81
9,1
55,71 zł
29
8,7
53,13 zł
41
8,7
53,06 zł
27
8,5
51,71 zł
15
10,0
61,18 zł
10
9,6
58,87 zł
13
8,6
52,35 zł
14
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa BMW Seria 5 E60 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (675)

9,8
BMW Seria 5 E60
Touring 530 d 231KM 170kW
9,3
BMW Seria 5 E60
Touring 530 d 218KM 160kW
Spalanie to temat na małą ksiązkę przynajmniej jeśli chodzi o mój konkretnie egzeplarz. Zanim wymieniłem pro forma sterownik świec i wszystkie świece bo wg inpy dwie były niesprawne a w zimie podczas porannego rozruchu 3 sekundy trzęsło silnikiem ,spalanie w trasie miałem między 9-11.6 l/100km przy prędkościach 120-250km/h.W mieście poezja 12-26l przy spokojnej jezdzie wg komputera.Po wymianie świec ,sterownika reset ustawień auta test 21 adaptacji aku i po trasie 250km do pracy spalanie jak wyzej.Jadę po jakimś czasie z powrotem do domu te same kilometry wyresetowałem manetką chwilowe spalanie i jadę maksymalnie 140 a częściej 120-130 i spalanie mam 7.3l/100km więc szok,szmpan,fanfary woow myślę jest git.Potem przycisnąłem tego muła do 180 ze dwa no może trzy razy a spalanie 7.5 do 8.0l/100km,myślę niee no teraz to cię kocham.Wskazówka od paliwa jakoś tak prawie nie chciała drgnąć myślałem ,że się zawiesiła ale nie dojechałem do domu na jednej ćwiartce .Wsumie dobrze ,że nie szalałem po trasie bo na drugi dzień okazało się ,że tracę wspomaganie ładowanie i wyszło na to ,że musiałem wymienić koło pasowe więc dobrze ,że nie łoiłem bemysławy do 250 co czasem się zdarza na dłużych odcinkach ale o tym cichosza. Wymieniłem koło pasowe przy okazji kiedyś kupiłem nowe paski to chociaż stare były bdb dałem nowe ,oczywiście aku się rozładował więc musiałem odpinać nosić do chaty i ładować więc auto trzeba było rozłączone potem znów rejestracja aku i spalanie do d...od nowa miasto 26l spokojna bardzo jazda ,będę tą hadrę musiał po trasie znów przyuczać i wlec się maksymalnie 120-130 km/h żeby się nauczyła ,że fajnie by było gdyby spalała jednak te 8 maksymalnie 9 przy większych prędkościach a jak nie chce ,żeby ją wyrzucił na zbity..to nawet niech pali 7.5l/100km. Taka historia pewnej beemki e62 530d 218km przynajmniej jeśli chodzi o spalanie bo o innych rzeczach drugą książkę mógłbym napisać już po kilku miesiącach posiadania .
8,2
BMW Seria 5 E60
Touring 520d 163KM 120kW
10,5
BMW Seria 5 E60
Touring 535 d 272KM 200kW
Auto zdecydowanie nie na każdą kieszeń. Żeby była prawdziwa przyjemność z jazdy egzemplarz musi być dobrze utrzymany, a to kosztuje nie mało. Jednakże jazda rekompensuje wszystko.
8,1
BMW Seria 5 E60
Sedan 530 d 231KM 170kW
SKRZYNIA MANUALNA. Zrobiłem 560 km po dolnym śląsku i spalanie podzieliłem na 2 tryby jazdy. W trybie mega ekonomicznym 6,8l(naprawdę spokojnie, szybkie rozpędzanie i później muskanie gazu), a w trybie normalnym 8,2l(Normalnie 80%, a 20% ugniatania). Jak ktoś użytkuje dłużej, to dochodzi do wniosków że najlepiej szybko wykorzystać moment obrotowy i przyśpieszać dynamicznie, a później lekko trzymać na gazie. Wtedy naprawdę spalanie będzie jak u mojego ziomka w Golfie 7 1.6 TDI, a komfort jazdy nieporównywalny ;) U mnie utrzymywanie 1800 -2000 obt/min, to idealny pułap w trasie dla uzyskania niskiego spalania. Po Wrocławiu deptałem dużo to około 10 wyszło. W korkach nie pisze nawet, ponieważ korek korkowi nierówny i pisanie ile komu spaliło auto w korku mija się z celem i tylko wprowadza w błąd.
10,7
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.5 523i 177KM 130kW
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E60
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
8,8
l/100km
14,8
l/100km
12,4
l/100km
Zobacz dzienniki
10,7
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.5 523i 177KM 130kW
10,7
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.5 523i 177KM 130kW
10,7
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.5 523i 177KM 130kW
7,2
BMW Seria 5 E60
Touring 525 d 177KM 130kW
BMW Seria 5 E60