Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 5 E60 Sedan

on - zużycie paliwa dla silnika 2.0 520d 177KM 130kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,0
Deklaracja producenta
5,3
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,7
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.7
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.8

Lista raportów zużycia paliwa (49)

7,1
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.0 520d 177KM 130kW
Świetne auto na trasy, spalanie wręcz śmieszne 5.5-5.7 litra w trasie przy jeździe 140-150 czasami 170 W mieście pali tyle samo co 3.0d 8,5-9 litra Generalnie lepiej kupić 3.0
5,6
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.0 520d 177KM 130kW
Automat
7,4
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.0 520d 177KM 130kW
Na trasie przy naprawde spokojnej jeździe spokojnie schodzi do 5 litrów, gdy chcemy troche przycisnąć to na trasie wychodzi 7.0 litra Na mieście spalanie przy rozgrzanym silniku 7.5 litra a na zimnym około 8-9
9,4
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.0 520d 177KM 130kW
Smiać mi się chce z tych debili co piszą że E60 spala 8l w mieście i nie wchodzi mu więcej bo zawsze średnia na mieście wyjdzie 10l nawet jak ktos bedzie stala predkoscia po miescie jechal 60 to i tak ruszanie i zgaszanie zrobo swoje i zrowna 10l Ci co twierdza ze 8l nie wiecej to chyba mają silniki od fiata albo malucha a nie BMW haha... Mi w trasie ze Szczecina do Miedzyzdrojow przy 100km na h udalo sie do 5l 5.5 zejsc wiec mozna tylko trzeba umiec ...
5,7
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.0 520d 177KM 130kW
Głównie jeżdżę długie trasy, Spalanie na jeździe 80-110km/h to okolice 4,5-5l. Podoba mi się że przy dłużej prędkości 140-160 spalanie nie wzrasta więcej niż 6-6,5l. Trasa A1 160km/h spalanie 6,3l
8,0
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.0 520d 177KM 130kW
tradycyjnie nie wiem co napisać. części można w internecie kupić oryginalne i w cenie kompaktowych vw - wymiana klocków i tarcz była dla mnie miłym zaskoczeniem cenowym.
6,4
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.0 520d 177KM 130kW
Spalanie w cyklu mieszanym 6.7
7,5
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.0 520d 177KM 130kW
6,0
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.0 520d 177KM 130kW
nic dodać nic ująć :-) zaznacze tylko ze auto eksploatowane w szwecji (autostrady i troche miasta) Naprawy? nie wiem co to jest... obecnie 189.900 przebiegu w tym moje go ponad 50 tyś i jezdzi cały czas dobrze :-)
8,3
Liczba komentarzy: 1
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.0 520d 177KM 130kW
spalanie nie jest złe jeżdżąc takim autem nie wskoczymy w spalanie minimalne silnika 1,9 TDi ale jednakowoż nie jest aż tak wygórowane bo 11l wyskoczyło przy dynamicznych przyśpieszaniach z jednych świateł do następnych oczywiście na trasie auto dosłownie płynie. Co do serwisów muszę przyznać gdy zaczęło mi sie coś dziać z zasilaniem auta akumulatorem myślałem że może być to wina akumulatora ale po kupnie nowego problem nie rozwiązał się samochód po okresie niewielkim podkreślam kilku dniowym miał kompletnie rozładowany akumulator nawet wtedy gdy przez kilka dni stał nieużywany problem tkwił w alternatorze no i po regeneracji alternatora wyszło szydło z worka podgrzewacz paliwa tak podgrzewacz paliwa umieszczony na filtrze stwarzał zwarcie co oczywiście przy niezregenerowanym alternatorze nie działo się nic prócz rozładowania akumulatora lecz po jego regeneracji podgrzewacz się przepalił no i oczywiście całe paliwko ze zbiornika wylądowało na drodze oczywiście filtr z podgrzewaczem kompletnym wymieniłem co akurat trochę kosztowało bo około 1000zł ale reasumując serwis BMW tnie na pewno z nóg nie wątpię ale jeśli ktoś jest posiadaczem BMW zachęcam do sprawdzania i szukania innych miejsc naprawy owych aut sam znalazłem metodą prób i błędów bardzo mile nastawionych panów pasjonatów BMW którzy zajmują się jedynie i wyłącznie naprawą tej marki ceny mają bardzo przystępne i oczywiście panowie znają się na rzeczy usterka zdiagnozowana w dosłownie 5 min tyle że regeneracja zajęła troszkę dłużej ale wszystko wykonane w jeden dzień mimo iż mieli panowie pełne ręce pracy nie tylko z moim BMW było warto zajechać ponad 100 km od mojego miejsca zamieszkania do panów z Białegostoku
BMW Seria 5 E60 Sedan