Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 5 E39

Podsumowanie 1233 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe BMW Seria 5 E39
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,5
63,41 zł
119
9,8
58,94 zł
19
9,6
57,75 zł
16
10,4
62,60 zł
13
10,2
61,50 zł
10
10,4
62,79 zł
50
10,7
64,41 zł
14
10,5
63,06 zł
19
11,5
69,50 zł
8
10,9
65,78 zł
63
11,9
71,91 zł
8
11,7
70,31 zł
21
12,9
77,64 zł
9
13,5
81,02 zł
16
11,6
69,81 zł
9
13,2
79,47 zł
12
14,1
84,98 zł
13
16,2
97,83 zł
5
17,9
107,71 zł
15
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe BMW Seria 5 E39
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,5
35,43 zł
53
11,7
36,24 zł
18
12,1
37,49 zł
5
11,4
35,19 zł
4
10,7
33,20 zł
6
11,1
34,34 zł
1
12,5
38,69 zł
40
13,3
41,20 zł
10
12,3
38,05 zł
6
13,5
41,88 zł
8
12,6
39,10 zł
38
12,5
38,78 zł
8
13,9
43,12 zł
5
14,4
44,61 zł
10
13,8
42,79 zł
6
16,2
50,11 zł
5
13,4
41,30 zł
6
13,3
41,14 zł
2
15,8
48,72 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla BMW Seria 5 E39
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,0
42,20 zł
48
7,2
43,49 zł
17
7,4
44,97 zł
41
7,5
45,36 zł
33
8,3
49,93 zł
77
8,5
51,37 zł
44
8,2
49,27 zł
79
8,8
53,20 zł
60
8,4
50,82 zł
93
8,9
53,83 zł
68
8,7
52,55 zł
1
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa BMW Seria 5 E39 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (1233)

7,7
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 193KM 142kW
Manual 193km+chip na 240km silnik auta jak dla mnie na dużą 5 spalanie jeżdżąc po Gdańsku nie przekroczyłem 9l/100km mierzone na dystrybutorze, średnio miałem 8l. Na trasie w zależności od stylu jazdy od 6,5-8l.
7,1
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 193KM 142kW
14,7
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.5 535i 235KM 173kW
opony: 225/45/17 - 140km/h na tempomacie - autostrada - 8L, miasto srednio 12-14, max w zimie gdzie czasami i 15 minut bujalem auto zeby wyjechac oraz zakopywanie sie wszedzie gdzie to mozliwe ( ten typ juz tak ma ) - 24L. chcesz gaz? zastanow sie, jedyna sluszna instalacja to na 2 reduktorach, koszta ok 5tys... Jak na V8 spalanie w normie a frajda z jazdy niesamowita. Do tego mozna dodac ze auto wykonane chyba z blachy pancernej, moja bunia dostala w przod od cofajacego pajaca, tylko drasniecia a tamten powyginany caly. Znajomy swoja e39 dachowal, czekalo go tylko malowanie, nic sie nie powgniatalo nawet. Jakbym mial jeszcze raz kupowac e39 to albo 540i albo 530d, jedyny sluszny wybor. POLECAM
7,0
BMW Seria 5 E39
Touring 520 d 136KM 100kW
moim zdaniem auto bardzo oszczedne
8,7
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Witam, ponownie dodam swoje spostrzeżenia po dwóch latach użytkowania auta. Zaczynając od spalania unormowało się w granicy 8,5L i tak jest od prawie roku, na trasie 1700KM było 8L (na kompie i w faktycznym rozrachunku)auto ma bardzo mały przebieg, zaledwie 145tys stąd to niskie spalanie- według mnie. Podstawa to wykorzystanie momentu obrotowego do płynnej jazdy. To auto trzeba czasem ostro przegonić (jak się zamula to pali więcej). Poza tym jedyna naprawa to wymiana czujnika położenia wału 250zł oraz części exploatacyjne, które są w cenach przyzwoitych (oryginały troszkę droższe ale jakościowo biją na łeb podróby). Tak więc jak kupować, to z jak najmniejszym przebiegiem, nie skatowanego, to jeździ aż miło!! pozdrawiam
12,9
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39
Średni koszt przejechania 100 km
56,00 zł
8,3
l/100km
12,2
l/100km
14,0
l/100km
Zobacz dzienniki
10,4
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Silnik 2,0 trochę za słaby ja na to auto, Optymalnym wyborem jest 2,8 spalanie niewiele większe ale osiągi przyzwoite.
14,7
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
Co tu dużo mówić. BMW- Będziesz Miał Wydatki. Samochód bardzo dużo pali, przy czym jest kosztowny w utrzymaniu. Wcale nie jest bezawaryjny. Psuje się dosyć często- głównie szwankuje elektronika gaśnie komputer pokładowy, zapala się czujnik położenia wału, samochód gaśnie. Części zamienne bardzo drogie, niewiele tańsze od części oryginalnych, wszystko kosztuje krocie. Delikatny silnik 2,8 nie lubi się grzać, trzeba o niego dbać i lać najdroższe oleje. Ogólnie kupiłem za namową znajomych chciałem jakiegoś włocha dużego- każdy odmawiał, nie bierz, awaryjne, drogie w utrzymaniu. Teraz żałuję swojej decyzji zakupu BMW e39 528i. Chętnie zamienię się lub sprzedam. Zainteresowanych proszę o kontakt mailem beckenbauer12@wp.pl później podam tel. kom. Samochód jest sprawny cena jaka mnie interesuje to 10200 zł kolor czarny jasne skóry full wyp. Więcej info podczas kontaktu.
8,9
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
Miasto= 10-12 Trasa = 8-10 Mieszany = 9.5 - 10 Naprawy = brak:) Tylko obsługa
7,8
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Na ta pojemność 9,3 Warszawa 7,5 trasa normalnie 6,4 trasa bardzo spokojnie 11,5 autoban Niemcy 215 km/h tempomat. Max prędkość jaka dał radę to 230 (coś dla tych którzy mówią ze samochody tracą moc z przebiegiem) może nie widzieli BMW
BMW Seria 5 E39