Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 5 E39

Podsumowanie 1233 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe BMW Seria 5 E39
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,5
63,25 zł
119
9,8
58,79 zł
19
9,6
57,61 zł
16
10,4
62,44 zł
13
10,2
61,35 zł
10
10,4
62,64 zł
50
10,7
64,25 zł
14
10,5
62,90 zł
19
11,5
69,33 zł
8
10,9
65,61 zł
63
11,9
71,73 zł
8
11,7
70,13 zł
21
12,9
77,45 zł
9
13,5
80,82 zł
16
11,6
69,63 zł
9
13,2
79,27 zł
12
14,1
84,77 zł
13
16,2
97,58 zł
5
17,9
107,44 zł
15
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe BMW Seria 5 E39
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,5
35,69 zł
53
11,7
36,51 zł
18
12,1
37,77 zł
5
11,4
35,44 zł
4
10,7
33,44 zł
6
11,1
34,59 zł
1
12,5
38,97 zł
40
13,3
41,50 zł
10
12,3
38,33 zł
6
13,5
42,18 zł
8
12,6
39,38 zł
38
12,5
39,07 zł
8
13,9
43,44 zł
5
14,4
44,93 zł
10
13,8
43,10 zł
6
16,2
50,48 zł
5
13,4
41,60 zł
6
13,3
41,44 zł
2
15,8
49,08 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla BMW Seria 5 E39
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,0
42,61 zł
48
7,2
43,92 zł
17
7,4
45,41 zł
41
7,5
45,81 zł
33
8,3
50,43 zł
77
8,5
51,88 zł
44
8,2
49,75 zł
79
8,8
53,72 zł
60
8,4
51,32 zł
93
8,9
54,37 zł
68
8,7
53,07 zł
1
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa BMW Seria 5 E39 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (1233)

13,8
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
Zawsze nie zmiennie, w korkach potrafi zaskoczyć i spali 18l
13,8
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
Zawsze nie zmiennie, w korkach potrafi zaskoczyć i spali 18l
13,8
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
Zawsze nie zmiennie, w korkach potrafi zaskoczyć i spali 18l
8,3
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 184KM 135kW
8,3
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 525i 192KM 141kW
7,0
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Bardzo komfortowe, ponadczasowe, praktyczne auto, idealne na dalekie trasy. Zużycie paliwa zadowalające zważywszy na komfort i osiągi. Najniższe odnotowane spalanie wg wskazań komputera podczas emeryckiej jazdy na odcinku 80km 4.1l/100km. Najlepsze odnotowane w cyklu mieszanym z przewagą trasy: kontrolka rezerwy zapaliła się przy 1100km. Nigdy nie jeździłem na oparach, więc mogę jedynie przypuszczać, że w baku zostało jeszcze na minimum 100km. Najwyższe 8.1l/100km na odcinku 1400km pokonanych z przędkościami wahającymi się między 180 a 220km/h po stronie niemieckiej oraz 160km/h po stronie polskiej, także bez oszczędzania. Zawsze tankowane po korek. Wyświetlany przez komputer teoretyczny zasięg 999km zaczynał spadać dopiero po pokonaniu 160km, kiedy zużyło się paliwo z rury wlewu. Auto z przebiegiem ponad 600000km, w nowszych autach taki wynik i żywotność pancernego M57 nie do pomyślenia. Na tym modelu kończy się era nieśmiertelnych BMW.
11,3
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
8,3
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
Trasa 1000km spalanie 6.3 przejechałem na jednym baku miasto 8.8. Dopiero co po wymianie sond.
8,3
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
Trasa 1000km spalanie 6.3 przejechałem na jednym baku miasto 8.8. Dopiero co po wymianie sond.
11,6
BMW Seria 5 E39
Touring 523 i 170KM 125kW
BMW Seria 5 E39