Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 5 E39 Sedan

Podsumowanie 860 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe BMW Seria 5 E39 Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,5
63,25 zł
119
9,6
57,61 zł
16
10,4
62,44 zł
13
10,4
62,64 zł
50
10,5
62,90 zł
19
10,9
65,61 zł
63
11,7
70,13 zł
21
13,5
80,82 zł
16
11,6
69,63 zł
9
13,2
79,27 zł
12
14,1
84,77 zł
13
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe BMW Seria 5 E39 Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,5
35,69 zł
53
12,1
37,77 zł
5
11,4
35,44 zł
4
12,5
38,97 zł
40
12,3
38,33 zł
6
12,6
39,38 zł
38
13,9
43,44 zł
5
13,8
43,10 zł
6
16,2
50,48 zł
5
13,4
41,60 zł
6
13,3
41,44 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla BMW Seria 5 E39 Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,0
42,61 zł
48
7,4
45,41 zł
41
8,3
50,43 zł
77
8,2
49,75 zł
79
8,4
51,32 zł
93
8,7
53,07 zł
1
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (860)

13,6
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
witam przejechałem moją bunią 10000 km. Założyłem gaz stag 300 plus . mieszkam w 12 tyś mieście i średnie spalanie gazu przy normalnej jeździe ok 60 km/g rano i po 15 to 14 litrów gazu i 2 litry benzyny na rozpałkę na 100 km W przeliczeniu na benzynę to jakieś 8,5 litra więc jak na auto o dużej masie i nie małym już silniku spalanie wacha się na poziomie skody fabi 1,4 którą kiedyś posiadałem. Nie mam pojęcia ile spala w warszawie gdzie się stoi na światłach i w korkach ale jestem w stanie uwierzyć w 18l gazu.Z czystym sumieniem mogę polecić ten model bmw . to jest jeszcze stara dobra konstrukcja.
12,0
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
wiem ,ze duzo zalezy od kogo kupimy auto,ale w duzym stopniu jest to loteria i to kazdy przyzna, bo ile osob ma znajomego dziadke w niemczech ktory garazowal auto jezdzil do serwisu i chce sprzedac to cudo wlasnie nam...?niewielu...! trzeba wziac pod uwage ,ze jest to auto z 97 roku i to juz powinno dac do myslenia. duzo czesci z zawieszenia jeszcze oryginalnych ,no i trzeba wziac sie za ich wymiane ,a uwierzcie ,ze nawet ceny zamiennikow potrafia mocno przestraszyc,do tego zeby cos rozebrac potrzeba sporo nerwowo i cierpliwosci bo wielowachaczowe zawieszenie ma swoje plusy ale i minusy..wyciagnac czujnik absu jesli sie uszkodzi to kaplica...a nowy czujnik w serwisie (bo tylko takie dobrze dzialaja) 400zl? o co tu chodzi do tego doliczyc zaplate specjaliscie mechanikowi ,ktorych o dziwo dobrych nei jest za wiele ,szarpie budzet juz konkretnie. dolozyc do tego prpblemy z kaprysna elektronika i kolejne kilkaset zl leci w siną dal. ogolnie jezdzie sie naprawde pieknie,ale tez pieknie placi... i to glupie powiedzenie ,ktore mi mowiono przed kupnem: B edziesz M iał W ydatki... niestety okazalo sie szczere do bólu.. takze jesli zastaniawiasz sie nad kupnem dobrze to przemysl ,bo w imie czego placic tyle kasy? no chyba ,ze ktos z was ma jej nadmiar, sprzedalem auto bo nie chcialem juz pakowac tam ani zlotowki !
11,2
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
12,7
BMW Seria 5 E39
Sedan 4.4 540i 282KM 207kW
Koszty utrzymania nie są wcale wysokie wbrew powszechnej opinii o ile kupimy w miarę zadbany egzemplarz ,a najczęściej bywa tak że ludzie kupują na allegro hiper mega okazje BMW e39 za 10tys a później gadają głupoty że bmw się cały czas psuje a części są mega drogie co jest nie prawdą ,części cenowo są podobne jak przy VW czy Audi ,tylko trzeba umieć dobrze szukać w internecie
10,3
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
7,1
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 525d 163KM 120kW
Technika CR w tym silniku to popis możliwości w zakresie zużycia paliwa.Prosze nie mylić z TDSem,który moim zdaniem również był zywotnym silnikiem ale miał zdecydowanie większy apetyt na paliwo.
10,7
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
12,3
BMW Seria 5 E39
Sedan 4.4 540i 286KM 210kW
Dostępność części bardzo duża w różnym przedziale cenowym. Motto jest takie: jak coś wymieniasz i włożysz oryginał to na lata zapominasz o kłopocie.
6,3
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 525d 163KM 120kW
witam zawsze tankuję do pełna. na baku robię 800 - 1100 km. ponieważ nie należę do osób jeżdżących szybko, jak na właścicieli bmw przystało - spalanie 6,2 to spalanie całkowite z 40000 km (jak ktoś będzie super zamulał to uwierzę w 6,0l/100km. ja jeżdżę laminarnie, ale lubię sobie dopierdzielić na 2biegu lub 3 do czerwonego pola). w trasie przy jezdzie do 100km/h spalanie do 5,7l/100km przy 80 km/h spalanie w granicach 5,5l. komputer raz mi nawet pokazał po przejechaniu 30km 3,0l/100km ale było zazwycaj z górki i jechałem 60km/h na 4 biegu. komputer zaniża spalanie o jakieś 1,5l wiec nigdy mu nie wieżę. w zimie maxymalna średnia to 62l na 870km tj 7,1l/100km. mój sposób na małe spalanie to przyśpieszanie do 2000obr/min na każdym biegu oraz obserwowanie wskazówki chwilowego spalania (podczas przyśpieszania 10-13l, a jazda ze stałą predkością około 4). komfort jazdy nieziemski, ceny napraw też (w porównaniu do mojej poprzedniej H. Civic) wymiana oleju z filtrami 500zł 6,6l oleju + 3 filtry boscha, tarcze hamulce przód z klockami ate 800zł bez robocizny. łacznik wału 280zł + 100zł robocizna, czujnik abs ori 150zł, wtryskiwacz 300zł używka wymiana 150zł. jak zaniedbałem zawieszenie to 1800zł zostawiłem w bmw serwis majewski (6elementów + zbieżność). wszystko kosztuje i to nie mało, ale jak się jezdzi po wrocku to się z tym trzeba liczyć. aha większość spalań jest podana dla jazdy mieszanej auto głownie służy na dojazdy do pracy 18km pozamiastem + 13km w mieście
13,2
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530i 231KM 170kW
9,3 litra lpg udało mi się raz uzyskać jazda jak babcia :) na codzień jezdze po małej miejscowości 40-50tys mieszkańców 12,7 na autosradzie przy prędkości 200-220 non stop w nocy 17,5
BMW Seria 5 E39 Sedan