Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 5 E34 Touring

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 520i 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
11,4
Deklaracja producenta
9,7
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
12,6
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
10.6
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
15.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.6
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.0 520i 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
12,3
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
11.6
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
15.7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
9.6

Lista raportów zużycia paliwa (22)

11,7
BMW Seria 5 E34
Touring 2.0 520i 150KM 110kW
11,8
BMW Seria 5 E34
Touring 2.0 520i 150KM 110kW
12,3
BMW Seria 5 E34
Touring 2.0 520i 150KM 110kW
No i tu się zaczyna. Koniec pozytywów ;-) W miście od 12 do 17 l/100km, na trasie od 7 do 10 l/100km. Jestem wielkim przeciwnikiem gazu ale po 3 latach posiadania tego auta zecydowalem się na montaż instalacji LPG. JESTEM ZADOWOLONY!!! Wysokiej klasy wtrysk KME i butla w kole. W mieście 15l, na trasie 9-10 l. SZOK ale przetestowane kilkakrotnie. Polecam, warto, choc i tak jestem przeciwnikiem. Ostatnia trasa do Niemiec 1200km i spalił 120l gazu (10/100km z klimą, non-stop 150-170 kmh). !Osiągi prawie niezauważalnie gorsze!
12,7
BMW Seria 5 E34
Touring 2.0 520i 150KM 110kW
9,9
BMW Seria 5 E34
Touring 2.0 520i 150KM 110kW
Spalanie jak przystało na BMW, lato miasto 10l, zima 12l, trasa mieszana 8,3l ciągła 7,6. jak na wagę i moc silnika to rewelacja
15,5
BMW Seria 5 E34
Touring 2.0 520i 150KM 110kW
11,1
BMW Seria 5 E34
Touring 2.0 520i 150KM 110kW
10,2
BMW Seria 5 E34
Touring 2.0 520i 150KM 110kW
silnik 2.0 to minimum dla kombi. Po mimo tego że silnik vanos i jest bardzo elastyczny w mieście czuć że to ciężkie auto o wiele lepiej spisuje się w trasie. Silniki bmw zawsze lubiły wysokie obroty. do 90km/h można uzyskac katalogowe 7,5 litra. Do 100km/h 8 litrów. Do 120km/h 8,8 litrów. W mieście jadąc oszczednie - spokojnie nie schodzi ponizej 12litrów. przy 80litrowym zbiorniku można postarać się o przejechanie 1000km bez tankowania. Świetna jakość wykonania, podwozie po przebiegu 210tyś km jeszcze na oryginalnych częsciach. Komfort, wygłuszenie, nagłośnienie lepiej niż mercedes E klasy. Jakościowo nie do porównania z plastikowym bmw 3 E36. Bardzo luksusowe kombi szczególnie ze skórzaną tapicerką - klasa srednia - wyższa. Główny minus to spalanie i to że trudno znaleść E34 bez śladów zaczynającej się korozji karoserii Dostępność części używanych i nowych zamienników ogromna ceny niskie. Na dzień dzisiejszy (2008rok) wiele E34 rozbiera sie na części więc jest ich sporo na rynku. Ostanie bmw 5 o klasycznym kształcie.
10,2
BMW Seria 5 E34
Touring 2.0 520i 150KM 110kW
silnik 2.0 to minimum dla kombi. Po mimo tego że silnik vanos i jest bardzo elastyczny w mieście czuć że to ciężkie auto o wiele lepiej spisuje się w trasie. Silniki bmw zawsze lubiły wysokie obroty. do 90km/h można uzyskac katalogowe 7,5 litra. Do 100km/h 8 litrów. Do 120km/h 8,8 litrów. W mieście jadąc oszczednie - spokojnie nie schodzi ponizej 12litrów. przy 80litrowym zbiorniku można postarać się o przejechanie 1000km bez tankowania. Świetna jakość wykonania, podwozie po przebiegu 210tyś km jeszcze na oryginalnych częsciach. Komfort, wygłuszenie, nagłośnienie lepiej niż mercedes E klasy. Jakościowo nie do porównania z plastikowym bmw 3 E36. Bardzo luksusowe kombi szczególnie ze skórzaną tapicerką - klasa srednia - wyższa. Główny minus to spalanie i to że trudno znaleść E34 bez śladów zaczynającej się korozji karoserii Dostępność części używanych i nowych zamienników ogromna ceny niskie. Na dzień dzisiejszy (2008rok) wiele E34 rozbiera sie na części więc jest ich sporo na rynku. Ostanie bmw 5 o klasycznym kształcie.
12,0
BMW Seria 5 E34
Touring 2.0 520i 150KM 110kW
Spalanie niestety psuje całokształt. Po Warszawie, w korkach ok. 13l. Poza miastem nie sprawdzałem (jeszcze), ale sądząc po wskazaniach chwilowego zużycia, da się zejść poniżej 10l (wybrałem taki wynik w raporcie spalania - proszę się nie sugerować). Na szczęście zbiornik jest 80l, więc nie trzeba zbyt często na stację zaglądać ;-). Ceny części mniej więcej na poziomie Octavii I, czyli w normie. Np. sprzęgło ~500pln, amortyzatory KYB gazowe ~200pln/szt., termostat ~40pln., filtry tanie jak barszcz (20-30pln). Częśći nadwozia też nienajgorzej: błotnik 100-150pln, kierunek przedni 30pln. Auto dość popularne, więc dostępność całkiem dobra.
BMW Seria 5 E34 Touring