Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 5 E34

Podsumowanie 632 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe BMW Seria 5 E34
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,5
58,37 zł
7
8,8
54,31 zł
2
9,8
60,60 zł
11
11,3
69,51 zł
26
11,4
70,41 zł
13
10,9
67,57 zł
78
11,4
70,60 zł
18
11,1
68,45 zł
22
10,6
65,11 zł
4
11,9
73,32 zł
43
14,2
87,85 zł
3
14,5
89,70 zł
3
12,8
79,00 zł
2
14,8
91,59 zł
10
15,0
92,58 zł
20
18,8
116,03 zł
1
16,0
98,75 zł
4
15,3
94,18 zł
10
13,5
83,53 zł
3
13,1
80,76 zł
7
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe BMW Seria 5 E34
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,8
31,54 zł
3
8,7
28,00 zł
1
11,4
36,77 zł
4
13,0
41,78 zł
30
12,3
39,62 zł
9
13,2
42,48 zł
62
13,5
43,47 zł
19
12,7
40,97 zł
7
12,9
41,38 zł
26
12,7
40,88 zł
1
17,1
54,88 zł
2
14,0
45,17 zł
3
15,7
50,50 zł
11
16,5
53,11 zł
1
14,3
46,03 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla BMW Seria 5 E34
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,4
52,83 zł
38
8,7
54,84 zł
3
7,8
48,90 zł
16
8,9
55,67 zł
49
8,7
54,47 zł
57

Zużycie paliwa BMW Seria 5 E34 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (632)

11,3
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
nie ma tragedii, zależy jak się ciśnie
14,7
BMW Seria 5 E34
Touring 2.0 520i 150KM 110kW
Miałem ją około roku. Auto generalnie ok. Jedyną rzeczą jaką musiałem zrobić to środkowy tłumik, a tak to lać paliwo i jeździć. Jak potrzeba to nawet przy tej masie 1560kg) w miarę przyspiesza, ale bez fajerwerków. Auto bardzo wygodne dla czteroosobowej rodziny, jest sporo miejsca(dzieciaki siedzą daleko od siebie i się nie tłuką :)) Spalanie jak widać jest jakie jest i nie ma co się oszukiwać że będzie inne, ja osobiście nie cisnąłem jej za bardzo ale, jak trzeba był przycisnąć to się nie szczypałem ( mówię o przyspieszeniu bo szybciej jak 130km/h to nie jeździłem. Generalnie auto dla pasjonata który nie będzie przykładał większej wagi do spalania a, racze skupi się na przyjemności jazdy autem z charakterem. Na koniec dodam jeszcze że (mam nadzieje że już nie długo), rozglądam się wstępnie za kolejną e34 tylko w sedanie i silnikiem minimum M50b25 w górę. Pozdrawiam.
9,7
BMW Seria 5 E34
Sedan 525 i 170KM 125kW
11,4
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 129KM 95kW
Ceny napraw - temat legenda - ogólnie w porównaniu do innych pojazdów części są tanie. Ale nie ma co oszczędzać na wahaczu lepiej kupić dobry i dobre tuleje niż dwa razy częściej wymieniać nędzny i tuleje z marnej gumy. Chińczycy też robią dobre części ale nawet oni za 20 zł nie zrobią cudów i jeśli ktoś tak myśli to nie ma pojęcia ani o ekonomi ani zdrowego rozsądku i się rozczaruje. Ile to kosztuje - zgodnie z zasadą im pojazd starszy tym koszty większe - podam na moim przykładzie: Zakup jednej z najstarszych w Polsce E34 - 4500 zł kompletny remont silnika, wymiana sprzęgła, układu jezdnego, chłodnicy z przewodami, chłodnicy klimatyzacji, wiskozy i drobiazgów jak stare siłowniki centralnego zamka - pochłonęły około 10 tys złotych w czasie dwóch lat - od tego czasu a mijają kolejne dwa lata wszystkie problemy się skończyły, samochód jest bezawaryjny i koszt to paliwo i płyny ustrojowe wymieniane jak INSTRUKCJA PRZYKAZAŁA. Czy można było taniej? Tak - spokojnie o jakieś 3-4 tys jeśli ktoś ma smykałkę, miejsce i wiele rzeczy potrafi zrobić samodzielnie. Najważniejsza rzecz przy każdym samochodzie to KULTURA TECHNICZNA - czyli jak mamy wymienić olej to go wymieniamy, jak przyszedł czas na świece - wymieniamy a nie czekamy bo jakoś to będzie. Większość samochodów na rynku wtórnym jak i ich użytkowników są pod tym względem analfabetami - toć prawdziwy mężczyzna instrukcji nie czyta.
12,3
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
W trasie da się wytrzymać, po przejechaniu 700 km wyszło mi 9L, styl jazdy mieszany, miejscami darłem 190 - 200 km/h ale na krótkich ocinkach, miasto 15L, ogólnie na mieszany tryb jazdy żłopie 13 literków.
10,3
BMW Seria 5 E34
Touring 2.0 520i 150KM 110kW
W mieście jest ciężko osiągnąć jakiś przyzwoity wynik, ale na trasie spokojnie można zejść do 7,5l. W tym roku z katowic do gdańska, tam na miejscu małe wycieczki, łącznie 1400km, na 110 litrach paliwa. Przy czym autostrada to ciągle 140 - 160 km/h.
10,4
BMW Seria 5 E34
Sedan 525 i 24V 192KM 141kW
spalanie poprzednio 9 litrow w trasie po zamatowaniu chipa o jeden litr mniej 8 litrow po roku wstawilem gaz cena 2800 sekwencja i rewelacja jak na dzien dzisiejszy 10litrow gazu na sto mieszane trasa plus miasto maksymalnie ile mi spalil gazu to 13 litrow gazu i caly czas w pedal hihi polecam mysle ze mozna zejsc po nizej 10 litrow gazu oczywiscie komputer stag 300-6 plus najlepsze komutery do gazu
12,3
BMW Seria 5 E34
Sedan 525 i 24V 192KM 141kW
1500kg ROBI SWOJE, Powiem tak każde bmw w trasie pali podobnie nie ważne czy to 2.0 czy 3.5, 2.5 jest wbrew pozorom dośc oszczędnym silnikiem przy ekonomicznej jeździe,ALE ja nie po to kupowalem 190koni zeby zamulać toteż w trasie przy dynamicznej jezdzie 100-120-160-170 km/h mam spalanie 14.5-15l LPG (sekwencja) SILNIK idiotoodporny, spokojnie moge polecic, jeżeli chodzi o benzyne na trasie przy zamulaniu da radę zejsć do 9-10l spokojnie (opcja dla dziadków).
11,0
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
jak na limuzynę tej klasy jest dobrze
8,5
BMW Seria 5 E34
Touring 2.5 525tds 143KM 105kW
Jak na silnik 2.5 to calkiem ekonomiczy mi srednio wychodzi 8l/100km a lekkiej nogi nie mam . Do tego bardzo dynamiczny
BMW Seria 5 E34